Rambdal Zgłoś #1 Napisano 21 Grudnia 2011 Na silniku mam 90-100 stopni a w aucie zimno, sprawdzałem czy może z pokrętła linka nie działa ale jak kręcę to jest różnica (zimna i letnie powietrze przy ustawieniu na max) problem jest po tym jak auto wróciło mi z naprawy bloku opisane w 1 poście w temacie http://forum.vw-passat.pl/threads/108635-Passat-B3-93-rocznik-Kombi Macie jakieś sugestie odnośnie problemu ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
flatron Zgłoś #2 Napisano 24 Grudnia 2011 pewnie ci świruje czujnik od wskaźnika, termostat się otworzył i zblokował,i dlatego jest tylko letnie powietrze, chyba że nagrzewnice masz zapchaną , co nieco z ciepłego płynu wejdzie i dalej stop, najlepiej to wyjmij i sprawdz termostat Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rainman777 Zgłoś #3 Napisano 25 Grudnia 2011 co nieco z ciepłego płynu wejdzie i dalej stop, najlepiej to wyjmij i sprawdz termostat Co ma wspólnego termostat z ogrzewaniem ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lopee Zgłoś #4 Napisano 25 Grudnia 2011 Sprawdz czy masz gorace oba węże od nagrzewnicy, pozniej szukaj dalej Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
piotrek870918 Zgłoś #5 Napisano 7 Stycznia 2012 (edytowane) jezeli cos jest z nagrzewnica to jak kolega wspomnial weże beda letnie a nie gorace z braku przeplywu Edytowane 7 Stycznia 2012 przez piotrek870918 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marcinez Zgłoś #6 Napisano 9 Stycznia 2012 Jednym z powodów słabego grzania może być sparciała/uszkodzona gąbka na klapie sterującej dopływem gorącego powietrza. Niestety z czasem gąbka się rozpada (można poznać jak z nawiewów lecą kawałki gąbki) a w tej klapie są otwory i powietrze omija nagrzewnicę i wpada nieogrzane do wnętrza pojazdu. Wymiana tych gąbek trochę upierdliwa, gdyż trzeba dostać się do nagrzewnicy, a to z kolei wymaga demontażu deski. Są jednak specjaliści co potrafią to zrobić bez demontażu (jeśli auto ma klimę nie wchodzi to w grę). Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
cysiokysio Zgłoś #7 Napisano 9 Stycznia 2012 Wymiana tych gąbek trochę upierdliwa, gdyż trzeba dostać się do nagrzewnicy, a to z kolei wymaga demontażu deski. Są jednak specjaliści co potrafią to zrobić bez demontażu wcale nie trzeba być specjalistą, wystarczy zdemontować tunel doprowadzający powietrze do całej tej rozdzelini i przez odsłonięty otwór mamy akurat dostęp do klapy która jest odpowiedzialna za kierowanie powietrza przez/poza nagrzewnice.W temacie Remka w warsztacie o wymianie nagrzewnicy coś koło 70 posta wymieniłem co dokładmnie trzeba odkręcić aby tą operację wykonać. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pajet Zgłoś #8 Napisano 9 Stycznia 2012 Ja miałem kiedyś podobny problem. Okazało się, że właśnie linka z pokrętła spadła. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marcinez Zgłoś #9 Napisano 9 Stycznia 2012 wcale nie trzeba być specjalistą, wystarczy zdemontować tunel doprowadzający powietrze do całej tej rozdzelini i przez odsłonięty otwór mamy akurat dostęp do klapy która jest odpowiedzialna za kierowanie powietrza przez/poza nagrzewnice.. Wszystko pięknie, ale kiedy jest klima to chyba raczej tej operacji się nie zrobi Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
The_Saint Zgłoś #10 Napisano 9 Stycznia 2012 Przy klimatroniku tego nie zrobi. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
cysiokysio Zgłoś #11 Napisano 10 Stycznia 2012 Wszystko pięknie, ale kiedy jest klima to chyba raczej tej operacji się nie zrobiPewnie masz rację(nie wiem nie zagłębiałem się w temat klimy) tylko że kolega zgłaszający problem nie ma klimy.Przy klimatroniku tego nie zrobi. tak z ciekawości zapytam o manualną klimę? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
The_Saint Zgłoś #12 Napisano 10 Stycznia 2012 Przy manualnej nie wiem, może ktoś robił i napisze. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marcinez Zgłoś #13 Napisano 11 Stycznia 2012 Mam manualną i nie da rady. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
passekb3 Zgłoś #14 Napisano 13 Stycznia 2012 Ja nie dawno też wyciągałem nagrzewnicę, u mnie rozpadły się wszystkie gąbki a do tego klapka od sterowania zimno-ciepło wysunęła się z prowadnicy. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość arturn70 Zgłoś #15 Napisano 27 Stycznia 2012 Ma może kolega jakieś fotki z tej operacji bo u mnie chyba też coś nie halo z nagrzewnicą lub sterowaniem nawiewów. Pozdr. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sebolpittbull Zgłoś #16 Napisano 27 Stycznia 2012 co to za problem rozebrać dechę? Tylko jak kto woli może wziąć aparat żeby zdjęcia robić jak to wyglądało przed rozebraniem. Szczerze nie wiem czym naprawić gąbki bo ja sobie drugi tunel nawiewu załatwiłem i tak rozwiązałem sprawę ale na pewno to pomogło. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kajaru Zgłoś #17 Napisano 27 Stycznia 2012 Ma może kolega jakieś fotki z tej operacji bo u mnie chyba też coś nie halo z nagrzewnicą lub sterowaniem nawiewów.Pozdr. Używaj "szukaj" na przyszłość http://forum.vw-passat.pl/threads/38825-Wymiana-nagrzewnicy-w-35I-%E2%80%93-How-To-by-Remek-%29 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
banan_47 Zgłoś #18 Napisano 30 Stycznia 2012 mam to samo. Sprawdziłem i jeden wąż do nagrzewnicy jest taki letniawy a drugi chłodny, co moze być przyczyną? 3 miechy temy wymieniana była nagrzewnica, moze to termostat się zacioł ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
maciek1863 Zgłoś #19 Napisano 30 Stycznia 2012 mam to samo. Sprawdziłem i jeden wąż do nagrzewnicy jest taki letniawy a drugi chłodny, co moze być przyczyną? 3 miechy temy wymieniana była nagrzewnica, moze to termostat się zacioł ? a przewody idące od chłodnicy mają rożną temperaturę? tj. czy górny wąż jest gorący a dolny zimny bo jeśli tak to termostat odmówił posłuszeństwa... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kajaru Zgłoś #20 Napisano 30 Stycznia 2012 (edytowane) mam to samo. Sprawdziłem i jeden wąż do nagrzewnicy jest taki letniawy a drugi chłodny, co moze być przyczyną? 3 miechy temy wymieniana była nagrzewnica, moze to termostat się zacioł ? Sprawdź poziom płynu w zbiorniczku wyrównawczym, jeżeli jest mało płynu dolej do kreski "max" przegoń paska parę kilometrów, nagrzewnica może być zapowietrzona. Edytowane 30 Stycznia 2012 przez kajaru Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach