Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Na silniku mam 90-100 stopni a w aucie zimno, sprawdzałem czy może z pokrętła linka nie działa ale jak kręcę to jest różnica (zimna i letnie powietrze przy ustawieniu na max) problem jest po tym jak auto wróciło mi z naprawy bloku opisane w 1 poście w temacie http://forum.vw-passat.pl/threads/108635-Passat-B3-93-rocznik-Kombi

Macie jakieś sugestie odnośnie problemu ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

pewnie ci świruje czujnik od wskaźnika, termostat się otworzył i zblokował,i dlatego jest tylko letnie powietrze, chyba że nagrzewnice masz zapchaną , co nieco z ciepłego płynu wejdzie i dalej stop, najlepiej to wyjmij i sprawdz termostat

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
co nieco z ciepłego płynu wejdzie i dalej stop, najlepiej to wyjmij i sprawdz termostat

Co ma wspólnego termostat z ogrzewaniem ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Sprawdz czy masz gorace oba węże od nagrzewnicy, pozniej szukaj dalej

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

jezeli cos jest z nagrzewnica to jak kolega wspomnial weże beda letnie a nie gorace z braku przeplywu

Edytowane przez piotrek870918

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jednym z powodów słabego grzania może być sparciała/uszkodzona gąbka na klapie sterującej dopływem gorącego powietrza. Niestety z czasem gąbka się rozpada (można poznać jak z nawiewów lecą kawałki gąbki) a w tej klapie są otwory i powietrze omija nagrzewnicę i wpada nieogrzane do wnętrza pojazdu. Wymiana tych gąbek trochę upierdliwa, gdyż trzeba dostać się do nagrzewnicy, a to z kolei wymaga demontażu deski. Są jednak specjaliści co potrafią to zrobić bez demontażu (jeśli auto ma klimę nie wchodzi to w grę).

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Wymiana tych gąbek trochę upierdliwa, gdyż trzeba dostać się do nagrzewnicy, a to z kolei wymaga demontażu deski. Są jednak specjaliści co potrafią to zrobić bez demontażu
wcale nie trzeba być specjalistą, wystarczy zdemontować tunel doprowadzający powietrze do całej tej rozdzelini i przez odsłonięty otwór mamy akurat dostęp do klapy która jest odpowiedzialna za kierowanie powietrza przez/poza nagrzewnice.

W temacie Remka w warsztacie o wymianie nagrzewnicy coś koło 70 posta wymieniłem co dokładmnie trzeba odkręcić aby tą operację wykonać.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja miałem kiedyś podobny problem. Okazało się, że właśnie linka z pokrętła spadła.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
wcale nie trzeba być specjalistą, wystarczy zdemontować tunel doprowadzający powietrze do całej tej rozdzelini i przez odsłonięty otwór mamy akurat dostęp do klapy która jest odpowiedzialna za kierowanie powietrza przez/poza nagrzewnice..

Wszystko pięknie, ale kiedy jest klima to chyba raczej tej operacji się nie zrobi :(

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Wszystko pięknie, ale kiedy jest klima to chyba raczej tej operacji się nie zrobi
Pewnie masz rację(nie wiem nie zagłębiałem się w temat klimy) tylko że kolega zgłaszający problem nie ma klimy.
Przy klimatroniku tego nie zrobi.
tak z ciekawości zapytam o manualną klimę?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mam manualną i nie da rady. :(

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja nie dawno też wyciągałem nagrzewnicę, u mnie rozpadły się wszystkie gąbki a do tego klapka od sterowania zimno-ciepło wysunęła się z prowadnicy.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość arturn70

Ma może kolega jakieś fotki z tej operacji bo u mnie chyba też coś nie halo z nagrzewnicą lub sterowaniem nawiewów.

Pozdr.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

co to za problem rozebrać dechę?

Tylko jak kto woli może wziąć aparat żeby zdjęcia robić jak to wyglądało przed rozebraniem.

Szczerze nie wiem czym naprawić gąbki bo ja sobie drugi tunel nawiewu załatwiłem i tak rozwiązałem sprawę ale na pewno to pomogło.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Ma może kolega jakieś fotki z tej operacji bo u mnie chyba też coś nie halo z nagrzewnicą lub sterowaniem nawiewów.

Pozdr.

Używaj "szukaj" na przyszłość

http://forum.vw-passat.pl/threads/38825-Wymiana-nagrzewnicy-w-35I-%E2%80%93-How-To-by-Remek-%29

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

mam to samo. Sprawdziłem i jeden wąż do nagrzewnicy jest taki letniawy a drugi chłodny, co moze być przyczyną? 3 miechy temy wymieniana była nagrzewnica, moze to termostat się zacioł ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
mam to samo. Sprawdziłem i jeden wąż do nagrzewnicy jest taki letniawy a drugi chłodny, co moze być przyczyną? 3 miechy temy wymieniana była nagrzewnica, moze to termostat się zacioł ?
a przewody idące od chłodnicy mają rożną temperaturę? tj. czy górny wąż jest gorący a dolny zimny bo jeśli tak to termostat odmówił posłuszeństwa...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
mam to samo. Sprawdziłem i jeden wąż do nagrzewnicy jest taki letniawy a drugi chłodny, co moze być przyczyną? 3 miechy temy wymieniana była nagrzewnica, moze to termostat się zacioł ?

Sprawdź poziom płynu w zbiorniczku wyrównawczym, jeżeli jest mało płynu dolej do kreski "max" przegoń paska parę kilometrów, nagrzewnica może być zapowietrzona.

Edytowane przez kajaru

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności