KaVo Zgłoś #1 Napisano 21 Grudnia 2011 Witam , przeszukałem szukajke i albo ja nie umiem szukać albo nic nie ma chodzi mi dokładnie o sprawdzenie czy świece grzeją , wiem że jest sposób że można wykręcić i "na krótko" do akumulatora podłączyć i będzie widać czy się grzeje. Ale chodzi mi jeszcze o inną metodę bez wykręcania świec , mierzy się oporność miernikiem. czy ktoś sprawdzał w ten lub jakikolwiek inny sposób grzanie świec ??? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pln1991 Zgłoś #2 Napisano 21 Grudnia 2011 Witaj, wystarczy kabelek. Zdejmujesz kapturki z świec tylko ostrożnie. Następnie kabelek do końcówki świecy a dopiero potem drugi koniec kabelka do + akumulatora. Radzę taką kolejność bo jeżeli zaczniemy od + aku a potem będziemy próbować do świecy to radzę uważać aby nie dotknąć silnika. Jeżeli "iskrzy" końcówka świecy z kabelkiem to świece sprawne. Pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
KaVo Zgłoś #3 Napisano 21 Grudnia 2011 ok a jeżeli chodzi o sprawdzenie intalacji , bo chodzi o to że mam nieorginalny przekaźnik i jakos mu nie ufam , a auto czym zimniej to dłuzej musze krecic. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tomnik Zgłoś #4 Napisano 21 Grudnia 2011 ok a jeżeli chodzi o sprawdzenie intalacji , bo chodzi o to że mam nieorginalny przekaźnik i jakos mu nie ufam , a auto czym zimniej to dłuzej musze krecic.Wystarczy żarówka(próbówka), która wpinasz między masę a końcówkę przewodu zakończonego, w przypadku Twojego auta, "oczkiem" (chyba).Na podstawie jej świecenia określisz sprawność instalacji. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
KaVo Zgłoś #5 Napisano 22 Grudnia 2011 swiece iskrzyły , czyli dobre , jutro autko wstawiam do elektryka i będzie szukał przyczyny ponieważ na listwę nie dochodzi w ogóle prąd Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
-one- Zgłoś #6 Napisano 22 Grudnia 2011 A może kolega by tak sprawdził bezpiecznik świec żarowych czy sprawny? zamiast wstawiać auto od razu do elektryka. No chyba ze się śpi na kasie A gdyby co to bezpiecznik jest pod przezroczystą pokrywką na przegrodzie czołowej. (taka blaszka która lubi się utleniać a póżniej przepalać) WESOŁYCH ŚWIĄT!!! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
KaVo Zgłoś #7 Napisano 22 Grudnia 2011 Wszystkie przekaźniki i bezbieczniki są wporządku , znajomy elektryk potwierdził ze wsio ok a wczesniej sam posprawdzałem , wiec mysi dalej szukać. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tomnik Zgłoś #8 Napisano 23 Grudnia 2011 Wszystkie przekaźniki i bezbieczniki są wporządku , znajomy elektryk potwierdził ze wsio ok a wczesniej sam posprawdzałem , wiec mysi dalej szukać.Zaproponuj mechanikowi aby zbadał ciśnienie sprężania w silniku Twojego auta.Da wam ono trochę więcej info, na temat kondycji silnika. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
KaVo Zgłoś #9 Napisano 23 Grudnia 2011 silnik jest w bardzo dobrej kondycji , był wymieniany rok temu , ściągałęm go z niemiec wczesniej był sprawdzany w niemczech . auto stoi u elektryka - czekam na telefon i zobaczymy co wyjdzie . Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Passkiewicz Zgłoś #10 Napisano 27 Grudnia 2011 Najłatwiejszym sposobem na sprawdzenie świec żarowych jest zima. Pozdrawiam:] Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
KaVo Zgłoś #11 Napisano 27 Grudnia 2011 wyjasniło sie z tyłu za skrzynką bezpieczników upalił się przewód - zrobione - pali na kopa Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Passkiewicz Zgłoś #12 Napisano 27 Grudnia 2011 No i elegancko:D wyjasniło sie z tyłu za skrzynką bezpieczników upalił się przewód - zrobione - pali na kopa Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Poochini Zgłoś #13 Napisano 30 Stycznia 2012 Witam Gdyby bezpiecznik od świec żarowych był uszkodzony, kontrolka by migała czy w ogóle by nie świeciła? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
piotrow Zgłoś #14 Napisano 1 Lutego 2012 Powitać,,a może by ktoś poradził coś na problem taki:mam cały czas napięcie na świecach żarowych!brak kluczyka w stacyjce auto zimne od rana -19st i nie chce zapalić.żarówka 5w z kabelkami, jeden koniec do zdjętej fajki ze świecy a drugi na + w aku i świeci!!!a wozik ni chu chu . Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Bartosz1 Zgłoś #15 Napisano 1 Lutego 2012 (edytowane) Powitać,,a może by ktoś poradził coś na problem taki:mam cały czas napięcie na świecach żarowych!brak kluczyka w stacyjce auto zimne od rana -19st i nie chce zapalić.żarówka 5w z kabelkami, jeden koniec do zdjętej fajki ze świecy a drugi na + w aku i świeci!!!a wozik ni chu chu . możesz to opisać lepiej, albo ja nie rozumiem, ja bym napięcie inaczej sprawdził, dał bym żarówkę i minusa z aku lub gdzieś z masy a plus będzie z fajki po włączeniu zapłonu, to wtedy powinna chyba zaświecić, ja sprawdzałem tak samo tylko miernikiem i wtedy napięcie mi się pojawiło, a może paliwo ścięło w filtrze? bo już dzisiaj koledze w pracy zamarzło właśnie tam, a tak jak Ty napisałeś to nie znaczy, że masz tam napięcie cały czas, źle sprawdzasz, tam po przekręceniu kluczyka pojawia się+ Edytowane 1 Lutego 2012 przez Bartosz1 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach