m4ka Zgłoś #1 Napisano 29 Listopada 2011 (edytowane) Witam pewnego pięknego dnia zdjąłem kolektor ssący, przepustnicę pokrywę zaworów .. nie będę się rozpisywał po co to wszystko .. nie istotne . problem polega na tym że po złożeniu silnik odpala bez problemu lecz nie trzyma wolnych obrotów po prostu gaśnie . sprawdziłem podciśnienia i wszystko OK . po dwóch dniach szukania .. znalazłem plastikowy korek .. średnicy 1cm .. zastanawiam się czy on był gdzieś włożony czy po prostu leżał w garażu .. i czy to może być przyczyna .. ? ktoś ma jakiś pomysł ? EDIT. dodam że silnik pracuje zarówno na gazie i na benzynie .. i również gaśnie na gazie i na benzynie . .. jeżeli trzyma się gaz to można spokojnie trzymać go nawet na 600rmp .. gaśnie gdy się puści pedał gazu. Edytowane 29 Listopada 2011 przez m4ka Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ormowiec Zgłoś #2 Napisano 29 Listopada 2011 Pokaż ten korek, być może spadła zatyczka z zaworu zwrotnego idącego do serwa hamulca i tym samym łapie lewe powietrze. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
m4ka Zgłoś #3 Napisano 30 Listopada 2011 http://osknowy.pl/korek.jpg - Z góry przepraszam za jakoś ale robione telefonem Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ormowiec Zgłoś #4 Napisano 30 Listopada 2011 To chyba nit trzymający "szmatę" na masce. Element o którym myślałem jest widoczny w tle, zielona zatyczka, widać że jest na miejscu. Natomiast te podciśnienia sprawdź. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Spiroman Zgłoś #5 Napisano 30 Listopada 2011 Sprawdź czy szczelna jest odma wąż lubi zgnić i lewe powietrze idzie przed przepustnice. Druga sprawa kolanka łączące zawór podający opary paliwa EVAP ( nadkole strona pasażera ) mogą być rozłączone/pęknięte. Wężyk podciśnienia do zaworu regulacji ciśnienia paliwa na listwie czy jest szczelny. Sprawdź czy podłączyłeś przewód do zaworu wolnych obrotów. To chyba na wszystko Udanych poszukiwań Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
m4ka Zgłoś #6 Napisano 30 Listopada 2011 Korek znalazł swoje miejsce - zaślepka podciśnienia i węże wszystkie sprawdzone .. obstawiam jeszcze że kolektor ssący "źle leży" jeszcze to sprawdzę - więcej pomysłów nie mam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lebow Zgłoś #7 Napisano 30 Listopada 2011 Za przepustnicą (od strony kabiny) masz stycznik biegu jałowego...podłączony? Lub do regulacji. Z przodu czujnik przepustnicy...tak samo podłączony? Regulator wolnych obrotów , ma zasilanie i czy jest jego układ szczelny? Odma szczelna? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach