Skocz do zawartości
m4ka

Brak wolnych obrotów B4 ABF

Rekomendowane odpowiedzi

Witam

pewnego pięknego dnia zdjąłem kolektor ssący, przepustnicę pokrywę zaworów .. nie będę się rozpisywał po co to wszystko .. nie istotne .

 

problem polega na tym że po złożeniu silnik odpala bez problemu lecz nie trzyma wolnych obrotów po prostu gaśnie . sprawdziłem podciśnienia i wszystko OK . po dwóch dniach szukania .. znalazłem plastikowy korek .. średnicy 1cm .. zastanawiam się czy on był gdzieś włożony czy po prostu leżał w garażu .. i czy to może być przyczyna .. ? ktoś ma jakiś pomysł ? :)

 

 

EDIT. dodam że silnik pracuje zarówno na gazie i na benzynie .. i również gaśnie na gazie i na benzynie . .. jeżeli trzyma się gaz to można spokojnie trzymać go nawet na 600rmp .. gaśnie gdy się puści pedał gazu.

Edytowane przez m4ka

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Pokaż ten korek, być może spadła zatyczka z zaworu zwrotnego idącego do serwa hamulca i tym samym łapie lewe powietrze.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

To chyba nit trzymający "szmatę" na masce. Element o którym myślałem jest widoczny w tle, zielona zatyczka, widać że jest na miejscu. Natomiast te podciśnienia sprawdź.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Sprawdź czy szczelna jest odma wąż lubi zgnić i lewe powietrze idzie przed przepustnice. Druga sprawa kolanka łączące zawór podający opary paliwa EVAP ( nadkole strona pasażera ) mogą być rozłączone/pęknięte. Wężyk podciśnienia do zaworu regulacji ciśnienia paliwa na listwie czy jest szczelny. Sprawdź czy podłączyłeś przewód do zaworu wolnych obrotów. To chyba na wszystko

 

Udanych poszukiwań

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Korek znalazł swoje miejsce - zaślepka

podciśnienia i węże wszystkie sprawdzone ..

obstawiam jeszcze że kolektor ssący "źle leży" jeszcze to sprawdzę - więcej pomysłów nie mam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Za przepustnicą (od strony kabiny) masz stycznik biegu jałowego...podłączony? Lub do regulacji.

Z przodu czujnik przepustnicy...tak samo podłączony?

Regulator wolnych obrotów , ma zasilanie i czy jest jego układ szczelny?

Odma szczelna?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności