Skocz do zawartości

Spiroman

  • Liczba zawartości

    38
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O Spiroman

  • Urodziny 14.08.1983

Informacje osobiste

  • Imię
    Andrzej
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Konin

Samochód

  • Silnik
    B4 2.0 16V 150KM (ABF)
  • Rok produkcji
    1995
  1. Z opisanych objawów winny może być winny czujnik halla w aparacie zapłonowym, bądź czujnik spalania stukowego padnięty. Jeszcze z objawów elektrycznych przekaźnik nr 30 jeżeli występuje, zlikwidować zimne luty ponieważ komputer główny ma problem z napięciem odniesienia.
  2. Pin 23 złącze zasilające komputer z przekaźnika, pin 61 złącze komunikacyjno diagnostyczne immobilizera. Pozdrawiam
  3. Reset zegarów występuje ponieważ napięcie podczas odpalania spada poniżej 10V. Akumulator sprawny ma 12,6-12,8V aby określić czy akumulator jest w pełni sprawny trzeba zrobić test obciążenia w każdym sklepie motoryzacyjnym mają taki tester. Wygląda na to, że akumulator stracił pojemność i podczas rozruchu brakuje amperów do tego spada napięcie poniżej pracy elektromagnesu. Elektromagnes jest naprawdę trudnym elementem do popsucia, prędzej szczotki na rozruszniku padną. Ja rozważyłbym kupno nowego akumulatora.
  4. Panowie przelutujcie zimne luty w przekaźniku nr. 30 zasilający komputer główny, a objawy powinny ustąpić. Pozdrawiam.
  5. Żadne izolowanie cewki taśmą nie pomoże. Tam występuje napięcie wyjściowe rzędu 40kV. Jeżeli zakup nowej cewki jest drogi można szukać zamiennika ewentualnie, sprawnej używki wszystko w granicach 200zł. Radzę dbać przy instalacji LPG o układ zapłonowy bo nie kontrolowane zapłony mogą spowodować dużo szkód. Wtedy koszta będą na pewno większe niż wymiana cewki na sprawną. Pozdrawiam.
  6. Moim zdaniem trzeba sprawdzić regulator paliwa, za duże ciśnienie na listwie wtryskowej jest i zalewa silnik.
  7. Płyn DOT 3 zielony nadaje się do starych układów hamulcowych takich jak w fiacie 126 itp. jest to płyn na bazie organicznej. Do passata standardowo leje się DOT 4 jest przezroczysty jak nowy a zółty/brązowy jak zużyty. DOT 5, oraz DOT 5.1 są to płyny na bazie sylikonu/syntetyku nie stosuje się ich w naszych układach ze wzgędu na uszczelnienia nieodporne na te substancje. DOT 5 , 5.1 stosuje się w sporcie gdzie hamulce są max przeciążone.
  8. Sprawdź czy szczelna jest odma wąż lubi zgnić i lewe powietrze idzie przed przepustnice. Druga sprawa kolanka łączące zawór podający opary paliwa EVAP ( nadkole strona pasażera ) mogą być rozłączone/pęknięte. Wężyk podciśnienia do zaworu regulacji ciśnienia paliwa na listwie czy jest szczelny. Sprawdź czy podłączyłeś przewód do zaworu wolnych obrotów. To chyba na wszystko Udanych poszukiwań
  9. Przepustnice po takim przebiegu wyczyść może być już brudna, ogólnie silnik krokowy dobry ma brzęczeć po przekręceniu klucza w stacyjce. Sprawdź czy masz stycznik przepustnicy sprawny może nie podawać do Ecu że przepustnica zamknięta. Powinien być zwarty jak sprawdzisz miernikiem. Kolejną sprawą sprawdź nieszczelności dolotu, wszystkie podciśnienia, odma może gdzieś pękła. Warto sprawdzić czujnik temperatury cieczy chłodzącej czy wartości prawidłowe. Częstą przyczyną w naszych b4 może być także kostka stacyjki. Pozdrawiam udanego szukania.
  10. Mój paszczak w LPG sekwencji 10l/100km gazu trasa ale prędkości do 160km/h czasami więcej, a po mieście zależy od ciężkości buta ale koło 14l/100km. Benzyna to tak jak jeszcze jeździłem trasa 8l/100km miasto koło 12l/100km, zależy wszystko od stylu jazdy ja raczej tak jak dziadzia do kościoła nie jeżdżę .
  11. Przewody temat rzeka. Ogólnie ja kupiłem do swojego Tutela niby amerykańskie, dają rade wykonanie jak Beru ale cena połowę tego. Jeżdżę już na nich rok odpala za każdym razem bez problemów.
  12. Po pierwsze wyczyść przepływomierz jeśli to pierburg, bosch to trzeba wymienić (najlepiej sprawdzić vag-iem co pokazuje grupa 3). Posprawdzaj przewody ciśnieniowe czy nie ma nieszczelności, oraz wymiana prawie na pewno n75 ale na oryginał zamiennik jest fatalny (krótki żywot). Ogólnie to bez konkretnego logowania vag-iem to ciężko powiedzieć co jest popsute. Pewnie max prędkość to do 140km/h i dławi się to na pewno n75 do wymiany.
  13. Sprawdź szczelność dolotu może jakiś wężyk podciśnienia pęknięty lub przetarty, ewentualnie przepływomierz się kończy na zimnym objawy takie jak wymieniłeś czkawka, szarpanie, komputer ogranicza dawkę paliwa bo przepływomierz mierzy za mało powietrza. Na gazie ok bo inny komputer tym steruje. Pozdrawiam
  14. Nie ma sensu stosować nacinanych tarcz w aucie nie sportowym. Ja użytkuje przód tarcze TRW i Klocki TRW, a tarcze przód mam 288mm, a tył mam tarcze Mikoda i jakieś klocki nazwy nie pamiętam rozmiar 256mm. Hamuje rewelacja, podstawa to wymienić płyn hamulcowy na nowy bo same tarcze i klocki to połowa sukcesu. Ja wymieniłem płyn hamulcowy na DOT4 Jurid-a, poprawa niesamowita.
  15. Spiroman

    Brak iskry

    Sprawdź czy akumulator podczas odpalania nie ma zbyt dużego spadku napięcia, poniżej 10V elektronika wariuje i komputer odcina zapłon. Podobną sytuacje miałem jak padł mi akumulator niby kręcił rozrusznik ale nie odpalał.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności