ovca Zgłoś #21 Napisano 3 Marca 2013 Witam Czy ktoś mi podpowie jakie pompki do mojego auta, bo jedna mi się leje. Jeszcze pytanko czy można , włożyć jakieś mocniejsze, od innego modelu , jeśli tak to prosiłbym o numer takich również. Dzięki. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
yeti83 Zgłoś #22 Napisano 3 Marca 2013 witam-ja mam pytanie czy pompki AA beda pasowac do audi a6 2001 awx,bo kupilem tanio 4 pompki AA ale nie mam pojecia jakie tam teraz siedza pompki a czas ich wymiany zbliza sie wielkimi krokami,przynajmniej 2 pompek a mam jeszcze mozliwosc ich zamiany na inne wersje Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
v-Michael-w Zgłoś #23 Napisano 27 Marca 2014 Witam panowie mam pytanko.. jakie oryginalnie były wsadzane pompowtryskiwacze do silnika AWX w passatach b5 fl? prosił bym o odpowiedź na pw będe bardzo wdzięczny Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
opal Zgłoś #24 Napisano 16 Czerwca 2014 Witam. A ja mam taki problem, mianowicie pojechałem parę dni temu na diagnostykę mojego passka bo co jakiś czas po przekroczeniu 3000 obr/min lub ok120 km/h auto wpada mi w tryb awaryjny (brak mocy) i jedynym sposobem na to jest ponowne odpalenia auta. Mechanik podpiął komputer i podczas jazdy stwierdził, że turbina przeładowuje się i jest do czyszczenia gdyż sztanga sterująca geometrią nie działa w pełnym zakresie. Przyjąłem to do wiadomości i będę to robił, gdyż ma to potwierdzenie w opiniach na forum i u innych mechaników. Ale facet powiedział mi jeszcze coś co wprawiło mnie w osłupienie. Mianowicie stwierdził, że pompowtryski są dobre, ale nie od mojego auta. Wywnioskował to na podstawie zbyt niskiej dawki paliwa na postoju. Może to powodować szarpanie w przedziale 1800 do 2100 obr. lub dławienie się auta podczas wolnej jazdy na drugim biegu i brak mocy w zimie. I o dziwo, to wszystko ma swoje potwierdzenie, bo tak właśnie się czasami dzieje a zimą na zimnym silniku auto było mułowate. Jak się rozgrzał, to było w miarę przyzwoicie. Facet powiedział mi, że najprawdopodobniej były wymieniane, ale program pozostał seryjny. Żeby stwierdzić jak zrobić z tym porządek musi zdemontować dekiel i sprawdzić od jakiego auta są pompki. Czy w takiej sytuacji należy wymienić pompowtryski na oryginalne czy zmodyfikować program? Co jest właściwe i najbardziej ekonomiczne? Proszę o porady i z góry dziękuję. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tomcas1 Zgłoś #25 Napisano 24 Października 2014 Witam jakie można zamontować pompki do avf bez koniecznosci robienia korekty . Zdiołem pokrywe i okazało sie że mam pompki BE i nie wiem na co można je zamienić bo wszyskie mają al lub ba. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
techno100 Zgłoś #26 Napisano 24 Października 2014 na BA spokojnie mozesz zamieniac i zadnej korekty nie robisz BA były seryjne w 130 KM:) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tomcas1 Zgłoś #27 Napisano 25 Października 2014 dziękuje... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Bashful Zgłoś #28 Napisano 15 Kwietnia 2015 Cześć, Mam takie pytanko. Co oznaczają napisy na pompowtryskiwaczach? 038 130 073 BA to jest numer części to wiem, ale zaraz obok mam numer np: 03-08-04. Co on oznacza? Datę produkcji? tak właśnie wygląda na logikę. Ale wolę się upewnić. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach