Rufus110hp Zgłoś #821 Napisano 28 Maja 2013 (edytowane) A co kolego polecasz, widziałem na allegro zimmermann-y komplet z klockami na przód i tył za 700 zł nie nawiercane nie nacinanie, polecasz coś takiego boję się tylko kupować na allegro bo już nie raz sie przejechałęm że niby oryginalne a z oryginalnych to tylko pudełko było Może koledzy coś polecacie nie zależy mi na lepszych właściwościach, szybkości hamowania bo uważam że na passata nie ma co nażekać przy normalnej jeździe, głównie zależy mi na tym aby mi si nie powyginały po 20 tys jak miało to miejsce teraz...dzieki z góry a co myślicie o czymś takim http://allegro.pl/tarcze-klocki-brembo-p-t-vw-passat-b5-b5-fl-288m-i3249828513.html albo takie http://allegro.pl/tarcze-klocki-zimmermann-przod-tyl-vw-passat-b5-i3223456943.html boję sie tylko tego allegro trochę a ceny w sklepach to już zupełnie inaczej siękształtują. Jak dzwonie i pytam to zawsze 200-300 zl więcej. A moze polecacie jakiś sklep serwis z gry dzięki... łap http://sklep.martec.pl/ Ja jestem Mega zadowolony Mam już za sobą ze 2 ostre hamowania ze 180 do ok.80 i jest git Polecam zestaw firmy ROTINGER & STEINHOF Nawet popytaj Tu to ci forumowicze zaproponują coś konkretnego http://forum.vw-passat.pl/forums/114-Ogloszenia-i-uslugi-komercyjne Edytowane 28 Maja 2013 przez Rufus110hp Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
milosik Zgłoś #822 Napisano 28 Maja 2013 http://allegro.pl/tarcze-klocki-zimm...223456943.html Identyczy zestaw kupiony bodajże w listopadzie tamtego roku u tego samego sprzedawcy. Nie powiem więcej niż to, że po nowym roku zaczęły pojawiać się drgania kierownicy, teraz zrobiłem badania auta i prawa tarcza krzywa... Nie polecam a właściwiej to ODRADZAM! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
reo Zgłoś #823 Napisano 29 Maja 2013 ja właśnie ciągle się zastanawiam... mam do rozdysponowania ok 500zł i nie wiem co wybrać na przód... Myslałem nad http://allegro.pl/tarcze-klocki-ham-przod-zimmermann-vw-passat-b5-i3220341760.html ale ktos nie poleca tarcz od tego sprzedającego. Im czyta się więcej opinii tym człowiek mniej wie niż na początku Myślę tez o tych bo mam do tej hurtowni niedaleko: http://allegro.pl/klocki-tarcze-przod-288mm-vw-passat-b5-fl-00-05r-i3276988182.html Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
adamwwl1 Zgłoś #824 Napisano 29 Maja 2013 A powiedz proszę jakie to są tarcze nawiercane czy zwykłe i co to za klocki jaki jest koszt tego zestawu, z gory dzięki zwykłe.nie wiem ile teraz kosztuja bo wymieniałem półtora roku temu a zapłaciłem około tysiąca z robocizną ale jeszcze coś oprócz tego robiłem ale nie pamiętam ---------- Dodano o 07:36 ---------- Poprzednia wiadomość o 07:32 ---------- ja właśnie ciągle się zastanawiam... mam do rozdysponowania ok 500zł i nie wiem co wybrać na przód...Myslałem nad http://allegro.pl/tarcze-klocki-ham-przod-zimmermann-vw-passat-b5-i3220341760.html ale ktos nie poleca tarcz od tego sprzedającego. Im czyta się więcej opinii tym człowiek mniej wie niż na początku Myślę tez o tych bo mam do tej hurtowni niedaleko: http://allegro.pl/klocki-tarcze-przod-288mm-vw-passat-b5-fl-00-05r-i3276988182.html hamulce to jedna z tych rzeczy na których nie powinno się oszczędzać.takie moje zdanie ale rozumiem że stan portfela ma tu dużo do powiedzenia:kwasny Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lukazz Zgłoś #825 Napisano 29 Maja 2013 łap http://sklep.martec.pl/ Ja jestem Mega zadowolonyMam już za sobą ze 2 ostre hamowania ze 180 do ok.80 i jest git Polecam zestaw firmy ROTINGER & STEINHOF Nawet popytaj Tu to ci forumowicze zaproponują coś konkretnego http://forum.vw-passat.pl/forums/114-Ogloszenia-i-uslugi-komercyjne Dzięki Za Linka Popatrzę Popytam, Ale Teraz Myślę Obrembo Mój Ojciec Kupił Rok TemuDo Mazdy 626 I Duo Tej Pory Wszystko Działa. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lukazz Zgłoś #826 Napisano 29 Maja 2013 Identyczy zestaw kupiony bodajże w listopadzie tamtego roku u tego samego sprzedawcy. Nie powiem więcej niż to, że po nowym roku zaczęły pojawiać się drgania kierownicy, teraz zrobiłem badania auta i prawa tarcza krzywa... Nie polecam a właściwiej to ODRADZAM! Dzięki Kolego Za Info. Też Sobie Je Odpuszczę... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pietrowicz Zgłoś #827 Napisano 30 Maja 2013 Witajcie Ludki. Przeczytałem do dechy wątek, postanowiłem kupić na przednią oś tarcze BREMBO płaskie i klocki TEXTAR. Czy możecie doradzić gdzie najtaniej a zarazem najpewniej? Pozdrawiam ps. Passat sedan B5FL 2.0 benzyna silnik AZM Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lukazz Zgłoś #828 Napisano 30 Maja 2013 Witajcie Ludki. Przeczytałem do dechy wątek, postanowiłem kupić na przednią oś tarcze BREMBO płaskie i klocki TEXTAR. Czy możecie doradzić gdzie najtaniej a zarazem najpewniej? Pozdrawiam ps. Passat sedan B5FL 2.0 benzyna silnik AZM cześć Widze ze z Wrocławia W tamtym roku mój ojciec kupił tarcze do mazdy 626 z tej aukcji (odbiór osobisty we Wrocławiu) do tej pory żadnych problemów. Ja myślałem nad Zimmermann-em ale koledzy z tego forum mi odradzili te co są na allegro i chyba sie zdecyduje na te ztej aukcji.http://allegro.pl/tarcze-przod-audi-a4-b5-b6-vw-passat-b2-b5-wroclaw-i3267516067.html Sklep mają we Wrocławiu to też bedziesz miał blisko a i towar godny polecenia, około 30 tys km i zero problemów. Już wysłałem maila z pytaniem o cenę przód tarcze plus klocki i tył pewnie jutro będe miał odp. Pozdraiwam Łukasz Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pietrowicz Zgłoś #829 Napisano 30 Maja 2013 Dzięki za radę i opinię Łukasz Nie wiem czy akurat te tarcze z linka są do B5 po lifcie? Ale firmę zapamiętam i w wolnej chwili zadzwonię do nich. Dam znać czy warto Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość Lewian Zgłoś #830 Napisano 31 Maja 2013 Witam Ja też jestem na etapie wymiany tarcz przód i tył plus klocki. Ostatnia wymiana 18 tys temu jeszcze jak auto było własnością kolegi, tarcze firmy bodajże DELFI klocki rónież, niestety za długo nie wytrzymały. Szukałem dobrych tarcz do swojego passata i na stronie sklepu hamulce.net polecono mi nawiercane i nacinane zimmernann-y oraz klocki ferodo koszt około 650 zł plus 190 zł , i to tylko przód. Niestety na taki wydatek mnie nie stać i zaproponowano mi te same klocki 190 zł FERODO ale tarcze za 350 zł w promocji i tu jest moje pytanie nazwa handlowa tych tarcz to MAX(posiadają niemiecki TUV) słyszał może ktoś o takich tarczach warto czy nie warto. Ponoć firma dopiero wchodzi na polski rynek i dlatego tak niska cena, tarcze również nawiercane i nacinane. mowa oczywiście tylko o zestawie na przód. Dzięki z góry za pomoc liczy się każda opinia Wszystko tkwi w odpowiednim montażu, nie ważne czy to będzie komplet tarcz i klocków niższej jakości za 200-300 zł/komplet czy to będzie zestaw wyczynowy dajmy na to za 2000-3000 zł/komplet zniszczysz go w mig jeśli będzie nie profesjonalnie zamontowany i ułożony. Przy okazji takie małe sprostowanie Zimmermann Sport jest wiercony (nie nawiercany) i nacinany nie jest A co kolego polecasz, widziałem na allegro zimmermann-y komplet z klockami na przód i tył za 700 zł nie nawiercane nie nacinanie, polecasz coś takiego boję się tylko kupować na allegro bo już nie raz sie przejechałęm że niby oryginalne a z oryginalnych to tylko pudełko było Może koledzy coś polecacie nie zależy mi na lepszych właściwościach, szybkości hamowania bo uważam że na passata nie ma co nażekać przy normalnej jeździe, głównie zależy mi na tym aby mi si nie powyginały po 20 tys jak miało to miejsce teraz...dzieki z góry a co myślicie o czymś takim http://allegro.pl/tarcze-klocki-brembo-p-t-vw-passat-b5-b5-fl-288m-i3249828513.html albo takie http://allegro.pl/tarcze-klocki-zimmermann-przod-tyl-vw-passat-b5-i3223456943.html boję sie tylko tego allegro trochę a ceny w sklepach to już zupełnie inaczej siękształtują. Jak dzwonie i pytam to zawsze 200-300 zl więcej. A moze polecacie jakiś sklep serwis z gry dzięki... W kwestii wyboru pomiędzy tarczami modyfikowanymi (nawiercane, nacinane czy wiercone) trzeba się kierować nie kwestią wizualną tylko tym czy rzeczywiście potrzebujesz takich tarcz, jak sam napisałeś skuteczność hamulców standardowych jest dla Ciebie wystarczająca więc nie ma co pchać się w tarcze modyfikowane. Jeśli chodzi o te ceny to bardzo dziwna zależność, generalnie jest tak, że na allegro jest właśnie drożej ze względu na chorej wysokości prowizje, przynajmniej w naszym przypadku tak jest i nie jednokrotnie spotkaliśmy się z tym u innych dlatego allegro już od długiego czasu traktuję jako portal ogłoszeniowy a nie taki na którym mam coś kupić. łap http://sklep.martec.pl/ Ja jestem Mega zadowolonyMam już za sobą ze 2 ostre hamowania ze 180 do ok.80 i jest git Polecam zestaw firmy ROTINGER & STEINHOF Nawet popytaj Tu to ci forumowicze zaproponują coś konkretnego http://forum.vw-passat.pl/forums/114-Ogloszenia-i-uslugi-komercyjne Tak jak wyżej napisałem, najważniejszy jest montaż więc i zestaw podany przez Ciebie, który należy do trochę niższej półki jakościowej niż wymienione wcześniej przez kolegę będzie hamował należycie jeśli będzie dobrze zamontowany tak jak to widocznie miało miejsce w Twoim przypadku. Jedynie może cechować się trochę niższą skutecznością czy trwałością. Identyczy zestaw kupiony bodajże w listopadzie tamtego roku u tego samego sprzedawcy. Nie powiem więcej niż to, że po nowym roku zaczęły pojawiać się drgania kierownicy, teraz zrobiłem badania auta i prawa tarcza krzywa... Nie polecam a właściwiej to ODRADZAM! Ponownie nawiąże w tym przypadku do sprawy montażu, założyć mógłbym się o nowy komplet takich hamulców do Twojego auta, że został popełniony błąd w montażu stąd Twoje problemy. Pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kokomag Zgłoś #831 Napisano 31 Maja 2013 witam. Ja tam polecam Zimmermany Sport + klocki Ferrodo plus plyn ATS, mam je okolo 6 miesiecy i przelotu 17 tys, zakupione u kolegi z forum http://forum.vw-passat.pl/threads/68364-Wszystkie-czesci-do-Waszych-aut-i-oleje-Motul-NAJTANIEJ!-szczegoly-1str-). Zlego slowa na nie niepowiem, na 18" hamuja wybornie, Ktorys kolega napisal ze po roku jedna tarcza mu sie skrzywila, nie twierdze ze jest inaczej ale na to ma wplyw wiele czynnikow, i rzadko sa zwiazane z wykonaniem tarcz przez producenta i w tym wypadku popieram Kolege Lewian ze zapewne zostaly zle zamontowane co z czasem dalo efekt krzywej tarczy. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
adams Zgłoś #832 Napisano 31 Maja 2013 Lewian tyle piszesz o prawidłowym montażu, to może napisz co przez to pojęcie rozumiesz... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lukazz Zgłoś #833 Napisano 31 Maja 2013 Witam Chociaż w kilku słowach, na czym polega prawidłowy montaż lub też na czym polega NIE prawidłowy Chyba ze masz na myśli docieranie, oszczędzanie tarcz/klocków przez pierwsze kilka-kilkadziesiąt kilometrów. Dzięki z góry Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
makss Zgłoś #834 Napisano 31 Maja 2013 Witam Chociaż w kilku słowach, na czym polega prawidłowy montaż lub też na czym polega NIE prawidłowy Chyba ze masz na myśli docieranie, oszczędzanie tarcz/klocków przez pierwsze kilka-kilkadziesiąt kilometrów. Dzięki z góry pewnie chodzi o dokładne oczyszczenie piasty i jarzma Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
reo Zgłoś #835 Napisano 1 Czerwca 2013 co prawda opis z forum golfa, ale zasada ta sama jesli chodzi o czyszczenie i smarowanie. http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=14&t=370809 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość Lewian Zgłoś #836 Napisano 1 Czerwca 2013 Najważniejsze jest dokładne wyczyszczenie miejsca styku piasty z tarczą, przed założeniem tarcz zmierzenie czujnikiem zegarowym bicia piasty i po założeniu tarcz również powinno się zmierzyć bicie. Potem kwestia ułożenia hamulców, jeśli ten proces zostanie przeprowadzony dobrze to nie ma szans żeby z tarczami było coś nie tak. instrukcja - http://www.hamulcesklep.pl/montaz-tarcz Pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
milosik Zgłoś #837 Napisano 1 Czerwca 2013 Cytat" Zamieszczone przez milosik Zobacz postaIdentyczy zestaw kupiony bodajże w listopadzie tamtego roku u tego samego sprzedawcy. Nie powiem więcej niż to, że po nowym roku zaczęły pojawiać się drgania kierownicy, teraz zrobiłem badania auta i prawa tarcza krzywa... Nie polecam a właściwiej to ODRADZAM!" Ponownie nawiąże w tym przypadku do sprawy montażu, założyć mógłbym się o nowy komplet takich hamulców do Twojego auta, że został popełniony błąd w montażu stąd Twoje problemy. Pozdrawiam Bardzo możliwe że masz rację, byłem przy montażu i robiło mi to dwóch znajomych chłopaków, jeden z jednej strony drugi z drugiej czyżby jeden był bardziej kumaty od drugiego? Osobiście widziałem jak jeden i drugi szlifują papierkiem piastę(miejsce styku tarczy z piastą) co do jarzm nie pamiętam. Czyżby jeden wyszlifował lepiej piste od drugiego? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
xxx82xxx Zgłoś #838 Napisano 2 Czerwca 2013 Witam wszystkich. Chciałbym poruszyć ten wątek jeszcze raz bo nie ma aktualnych wiadomości na ten temat.Niech ktoś się wypowie na temat zestawu standard ate (tarcze + klocki) i zestawu brembo (tarcze + klocki ferodo). Może ktoś to zastosował w ostatnim czasie w swoim Passacie. Konkretnie chodzi o zestaw 288 mm przód. Stoję przed wymianą kompletu i nie wiem które wybrać. Pomóżcie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość Lewian Zgłoś #839 Napisano 2 Czerwca 2013 Bardzo możliwe że masz rację, byłem przy montażu i robiło mi to dwóch znajomych chłopaków, jeden z jednej strony drugi z drugiej czyżby jeden był bardziej kumaty od drugiego? Osobiście widziałem jak jeden i drugi szlifują papierkiem piastę(miejsce styku tarczy z piastą) co do jarzm nie pamiętam. Czyżby jeden wyszlifował lepiej piste od drugiego? Przyczyn może być wiele, począwszy od czyszczenia piast tak jak napisałaś kończąc na złym poskładaniu zacisku, nie odpowiednim oczyszczeniu go, przesmarowaniu itp. W każdym razie jeśli nie zmierzyli bicia tarcz po ich założeniu to się nie dowiesz czy wina leży po stronie wad towaru czy złego montażu. Pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
makss Zgłoś #840 Napisano 2 Czerwca 2013 Witam wszystkich. Chciałbym poruszyć ten wątek jeszcze raz bo nie ma aktualnych wiadomości na ten temat.Niech ktoś się wypowie na temat zestawu standard ate (tarcze + klocki) i zestawu brembo (tarcze + klocki ferodo). Może ktoś to zastosował w ostatnim czasie w swoim Passacie. Konkretnie chodzi o zestaw 288 mm przód. Stoję przed wymianą kompletu i nie wiem które wybrać. Pomóżcie. ATE miałem w swoim passacie i sczerze polecam, brembo i ferodo z kolei klienci chwalą , także można śmiało zakładać Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach