Skocz do zawartości

pietrowicz

  • Liczba zawartości

    21
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O pietrowicz

  • Urodziny 20.08.1984

Informacje osobiste

  • Imię
    Piotr
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Wrocław

Samochód

  • Silnik
    B5(3BG) 2.0 115KM (AZM)
  • Rok produkcji
    2001
  1. Witam. Przeczytałem cały post... ale brak konkretnych odpowiedzi co do silników AZM czyli benzyna 2.0, 115kM. Zatem chyba alternator 90? Instalacja GAZOWA, szyby elektryczne, lusterka i przednie fotele podgrzewane. Climatronic, niefabryczne radio z nawigacją 7cali, alarm. Planuję też wsadzić jakiś wzmacniacz bo głośniki przy nowym radiu straciły basy. 60, 62, 64 akumulator? hmm... i czy wapniowo-wapniowy, a może srebno-wapniowy? Proszę o info
  2. pietrowicz

    Przyciemnianie szyb

    Kiedyś już tak zrobiłem w poprzednim samochodzie i efekt był dość słaby, amatorski. Całość mam zrobioną w firmie i wygląda na prawdę dobrze. Wole nie spaprać całokształtu wiec pytam i proszę o pomoc jeśli ktoś jest z moich okolic i ma w tym wprawę ps. z tym, że moja amatorszczyzna nie była folią termokurczliwą. jeśli takową kupię, poradzę sobię szybciej, łatwiej? bez opalarki? jedynie np suszarką?
  3. pietrowicz

    Przyciemnianie szyb

    Witajcie. Mam przyciemniony komplet szyb (dozwolonych), ale chciałbym przyciemnić boczne kierowcy i pasażera. TANIM kosztem z uwagi na fakt, iż w każdym momencie jest ryzyko ich zrywania (policja, przegląd itp). Proszę o info Najchętniej Wrocław i Częstochowa
  4. ooooook, szukam zatem i ponawiam pytanie o amory Kayaba
  5. Damian, to poproszę o info co do sprężyn... no ale i tych amorów. Oczywiście by sprężyny były w klasie cenowej jak dla amortyzatorów Kayaba-je. Wiedzy nigdy za wiele.
  6. Tak, ale jeszcze nie tym razem. Mechanik oglądał i tylko przód proponuje. Jeden wycieka.
  7. Koledzy, przeczytałem cały wątek. Stawiam na KAYABA (przód). Zależy mi na kompromisie pomiędzy twardością a komfortem. Pośrednie. Jaki model, nr katalogowy? Mój VIN: WVWZZZ3BZ2E321490
  8. Robert, w tym rzecz Nie mam narzędzi i jeszcze nigdy nie zmieniałem tarcz. Aczkolwiek syndrom "majsterkowicza" mam całkiem spory. Liczę, że będę mógł obserwować całą wymianę i się po prostu uczuć. A dlaczego mechanik? Auto mam od roku, bezproblemowo prowadzi się... ale co będzie po zdjęciu tarcz? Moje niemechaniczne oko tego nie zauważy...wiec to też taki mini przegląd. Będę spokojniejszy Swoją drogą, jeśli ktoś mieszka we Wrocławiu i lubi dzielić się swoją wiedzą i umiejętnościami praktycznymi to ja bardzo chętnie wcielę się w role ucznia Bo najzwyczajniej w świecie, warto umieć więcej niż mniej
  9. Przydaje mi się bardzo wasze info. Dopytam jeszcze w sprawie smarowania... zrobić to przez założeniem i odczekać aż zaschnie czy już na osi przez założeniem kół? I jeszcze... rozsądna cena u mechanika za założenie 4 tarcz z klockami to? Będę zakładał najprawdopodobniej w woj. Śląskim lub Dolno. .
  10. Dopytam jeszcze o farbę żaroodporną. Spray? I poproszę o warte polecenia przykłady Ach i ile z Waszego doświadczenia będzie potrzebnych ml do wysmarowania kompletu 4 tarcz.
  11. Cenna informacja Robert! A jak mają się tarcze Brembo? Zakupiłem takowe na przód kilka dni temu, 288x25mm gładkie, wentylowane. Jak je potraktować przy montażu? Dodam, że zestaw z klockami Textar z czujnikami. ps. a wiesz czy Steinhof-y są malowane?
  12. Masz rację i fajnie, że dodałeś info o swoim komplecie. Dzięki Dtambor. Jutro kupuję ten za 133zł
  13. Panowie, mam dylemat... na stronie Martec są dwa zestawy "Tarcze hamulcowe 245mm klocki TYŁ VW Passat B5 (1997-2005r.)" ROTINGER & STEINHOF za 133zł oraz STEINHOF & STEINHOF za 151zł Dzwoniłem z zapytaniem, odpowiedziano iż klienci zachwalają bardziej ten tańszy zestaw... jak uważacie?
  14. Czyli.... smarować i klocki i piasty? Ewentualnie coś jeszcze?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności