ernieball Zgłoś #621 Napisano 27 Lipca 2012 Kolego ja tak nie uważam tylko taka jest prawda, materiał nie ten który idzie na pierwszy montaż. Rozumiem twoja postawę gdyż zależy Ci na sprzedaży produktów Zimmermann - z tego żyjesz ale prawdy nie oszukasz. Na pocieszenie można dodać, że nie tylko Zimmermann stosuje taka politykę. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
icegoranet Zgłoś #622 Napisano 27 Lipca 2012 Prawda stara jak świat, że towar do ASO, to nie to samo co aftermarket i nikt nie wkreci ludzi ze to samo za co placa np. 300zł w ASO kupi się na allegro za 150zł tylko dlatego, ze nie ma znaczka BMW, Mercedes czy VW. Przyklad lemfordera do ASO i na aftermarket, przyklady mozna mnozyc. Towar do ASO musi sprostac rygorystycznym normom, tak aby nie bylo reklamacji i nie cierpiala marka producenta jak cos szlak trafi. Aftermarket to zupelnie inna bajka Ja mam takie samo jak kolega ernieball. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Łysy Zgłoś #623 Napisano 27 Lipca 2012 Panowie trzymajmy się tytułu wątku - bardzo proszę. Takie dywagację możecie zawsze poprzez pw uczynić bądź stworzyć sobie osobny wątek. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
szczupak28 Zgłoś #624 Napisano 27 Lipca 2012 Prawda stara jak świat, że towar do ASO, to nie to samo co aftermarket i nikt nie wkreci ludzi ze to samo za co placa np. 300zł w ASO kupi się na allegro za 150zł tylko dlatego, ze nie ma znaczka BMW, Mercedes czy VW. Przyklad lemfordera do ASO i na aftermarket, przyklady mozna mnozyc. Towar do ASO musi sprostac rygorystycznym normom, tak aby nie bylo reklamacji i nie cierpiala marka producenta jak cos szlak trafi. Aftermarket to zupelnie inna bajka Ja mam takie samo jak kolega ernieball. Masz w 100% racje kolego.Wiem jakie wycieraczki idą do fabryki a jakie na sklepy a niby z jednej fabryki są Wiem bo robie przy nich i wiem co wkładamy w kartony na fabrykę a wiem co na sklepy.Nie mniej jednak na temat Zinnermana nie ma co mówić ...no chyba że ktoś chce w błoto wyrzucić kase to niech kupuje te podróby. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
gregor23 Zgłoś #625 Napisano 27 Lipca 2012 Za zestaw tarcze +klocki przód (z czujnikami) i tył zapłaciłem 380zł tutaj http://www.sklep.martec.pl/index.php?k4087,tarcze-klocki-hamulcowe-zestawy-vw-passat-passat-b5-3b-1996-2000r Przejechałem od wymiany 1500 km i pełne zadowolenie.We wtorek miałem przegląd techniczny - diagnosta stwierdził: hamulce wzorcowe. Więc po co przepłacać ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
szczupak28 Zgłoś #626 Napisano 27 Lipca 2012 Gregor 1500 km to dopiero masz w pełni ułożone klocki do tarczy.Zrób 30-50 tyś wtedy się wypowiedz odnośnie stopnia zuzycia tarcz i klocków a także satysfakcja jazdy w każdych warunkach i wtedy będziemy dyskutować. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
gregor23 Zgłoś #627 Napisano 27 Lipca 2012 Gregor 1500 km to dopiero masz w pełni ułożone klocki do tarczy.Zrób 30-50 tyś wtedy się wypowiedz odnośnie stopnia zuzycia tarcz i klocków a także satysfakcja jazdy w każdych warunkach i wtedy będziemy dyskutować. Po 50 tyś to sobie znowu wymienię na nowe. :kciuki Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
roger18sx Zgłoś #628 Napisano 28 Lipca 2012 Zajmuje sie mechanika i wiem cos o tym dlatego kupuje tarcze bosch lub ate.Drogie ale jak sie je załozy to sie troche pojezdzi.Choc wiekszosc ludzi jak widzi na tarczy ladna powiezchnie to mysla ze sa ok a to raczej grubosc decyduje o zurzyciu.Ostatnio działałem w sprinterze nowa tarcza 12 mm a stara tylko 6 wiec mega zurzycie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
szczupak28 Zgłoś #629 Napisano 28 Lipca 2012 Tarcze BOSH-a są nic nie wartne.Nie porównuj ATE do BOSH-a to tak jak byś porównał Passata do Fiata. ATE--BREMBO--TRW ----------to czołówka tarcz. Cena ATE na przód do Passata to 140 zł a BOSH-a 98zł., BREMBO -131zł , TRW - 130zł. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
roger18sx Zgłoś #630 Napisano 28 Lipca 2012 Co do boscha to moze i masz racje bo z tyłu mam ate jest ok a przód tarcze i klocki bosch i przy lekkim hamowaniu mi piszcza ,poza tym wydaje mi sie ze klocki sa za twarde bo az tak idealnie nie hamuje. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
trotyll Zgłoś #631 Napisano 28 Lipca 2012 Co do tematu chciałem ATE power disc, ale mieli tylko przednie więc założyłem coś takiego, nacinane i nawiercane BOZARTO + klocki TRW. jak na razie wszystko OK (15 tyś) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
szczupak28 Zgłoś #632 Napisano 30 Lipca 2012 Panowie mam takie pytanko? jakie według katalogu idą tarcze do Passata B5 1.9 TDI 110 KM rok 98. nr nadwozia VWVZZZ3BZXP131855. Na tym autku są założone tarcze 282mm ...czy takie mają być? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
gregor23 Zgłoś #633 Napisano 30 Lipca 2012 (edytowane) Od nr 124.......... powinny być 288x25 http://zapodaj.net/d7c703a6edf5f.jpg.html Pasowały by jeszcze symbole 1xx z wlepy. Sami sprawdzamy http://ifinterface.com/page/page3.php Edytowane 30 Lipca 2012 przez gregor23 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
szczupak28 Zgłoś #634 Napisano 30 Lipca 2012 sami sprawdzamy to jest po rosyjsku mam klocki zwykłe bez sprężynek. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
gregor23 Zgłoś #635 Napisano 30 Lipca 2012 sami sprawdzamy to jest po rosyjsku Moje screeny są po rosyjsku ? Pierwsza zakładka to zmiana języka - jakiś problem ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
szczupak28 Zgłoś #636 Napisano 30 Lipca 2012 Tak. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
gregor23 Zgłoś #637 Napisano 30 Lipca 2012 Naciskasz na napis po lewo CarProg2 i masz uruchomioną Etkę. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
szczupak28 Zgłoś #638 Napisano 30 Lipca 2012 Ok już po problemie.Zestaw ATE zamówiony u kolegi z forum.W super cenie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość Lewian Zgłoś #639 Napisano 1 Sierpnia 2012 Kolego ja tak nie uważam tylko taka jest prawda, materiał nie ten który idzie na pierwszy montaż.Rozumiem twoja postawę gdyż zależy Ci na sprzedaży produktów Zimmermann - z tego żyjesz ale prawdy nie oszukasz. Na pocieszenie można dodać, że nie tylko Zimmermann stosuje taka politykę. Dla przykładu Brembo, ma fabrykę również w Polsce, korzystają z odlewów z Dąbrowy Górniczej i tarcze z tej fabryki idą właśnie na tzw aftermarket. I w tym wypadku zrozumiałe jest, że tarcze tego samego producenta idą inne na montaż a inne na aftermarket. Zimmermann jednak posiada tylko jedną linię produkcyjną w Sinsheim więc nie logiczne jest twierdzenie, że robi inne tarcze na montaż a inne na aftermarket. Prowadzimy w Polsce Zimmermann'a już 18 lat więc trochę na jego temat wiemy Pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość Lewian Zgłoś #640 Napisano 1 Sierpnia 2012 Przygotowaliśmy dziś ciekawy zestaw w wersji SPORT dla posiadaczy B5 FL: http://allegro.pl/tarcze-klocki-p-t-zimmermann-sport-vw-passat-b5-fl-i2532569615.html Oczywiście można zakupić poza allegro po trochę niższej cenie. Pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach