jacek88 Zgłoś #21 Napisano 2 Września 2011 Czyli wygląda na to, że DPF nagle postanowił przejść na emeryturę? Mam znajomego co w Touranie ma zrobione 230tyś i filtr nie wymieniany jeszcze -i jest to calkiem mozliwe... ! Zapelnienie DPF-a sadza diesla jest uzaleznione od charakterystyki eksploatacji pojazdu (- jazda na krótkich, czy tez dlugich odcinkach, jakosc paliwa, jazda na zimnym/cieplym silniku, jazda w miescie/poza miastem/autostrady, srednia szybkosc jazdy, przyczepa/bez przyczepy i.t.p. ...) i podane przeze mnie kilometry to jedynie PRZYPUSZCZALNY limit zapelnienia DPF-a! Dla Passata 3C maksymalnym limitem zapelnienia sadza DPF-a to 60 g. i jest on osiagany przy przebiegu ok.(!) 150-180 tys. km., przy "normalnej" eksploatacji samochodu! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość MaTT_ZST Zgłoś #22 Napisano 2 Września 2011 Nie cieszy mnie to... Spory koszt czeka mnie zapewne. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jacek88 Zgłoś #23 Napisano 2 Września 2011 Nie cieszy mnie to... Spory koszt czeka mnie zapewne. -w Niemczech wymiana DPF-a w Passacie kosztuje ok. 1500 Euro :debil ... ! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość MaTT_ZST Zgłoś #24 Napisano 2 Września 2011 No super, czyli auto pójdzie albo na sprzedaż, albo do garażu, a będę jeździł starym poczciwym Focusem w którym nic się nie dzieje. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marekbialek Zgłoś #25 Napisano 3 Września 2011 a nie łatwiej pojechać do tunerów, którzy zarówno fizycznie wycinają DPF jak i wyłączają go w ECU ? koszt bardzo niski 1000~1200 PLN Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Marcin.S Zgłoś #26 Napisano 3 Września 2011 a nie łatwiej pojechać do tunerów, którzy zarówno fizycznie wycinają DPF jak i wyłączają go w ECU ? koszt bardzo niski 1000~1200 PLN Dokładnie tak. A jakiś czas temu jeden z kolegów na forum napisał, że sam usunął dpf'a bez ingerencji w kompa i mimo tego nie pojawia mu sie żadne ostrzeżenie ani komunikat... Ciekawe czy do tej pory nie ma problemów Ekologia, przed nią nie ma ucieczki. W perspektywie lat te tendencje będą raczej narastać, więc albo udoskonalą te rozwiązania albo wymyślą coś nowego. Póki co, u sporej liczby polskich potencjalnych nabywców, słowo "auto z dpf'em" działa równie paraliżująco, jak "policja, otwierać!" Mentalności zachodniej nie znam, więc się nie wypowiadam. Mogę jedynie przypuszczać, że np w Niemczech, auto z dpf'em nikogo nie dziwi tak samo, jak przebieg ok 180 tysięcy w niespełna dwa lata. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
genesis Zgłoś #27 Napisano 3 Września 2011 Mogę jedynie przypuszczać, że np w Niemczech, auto z dpf'em nikogo nie dziwi tak samo, jak przebieg ok 180 tysięcy w niespełna dwa lata. Oczywiście, że nie dziwi, bo u nich to bardzo porządane wyposażenie auta. Na początku, kiedy nie było montowane seryjnie to klient często dopłacał, żeby je mieć. Wszystko przez ich przepisy ekologiczne. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość MaTT_ZST Zgłoś #28 Napisano 3 Września 2011 Też o tym pomyślałem, aby go usunąć. Dzwoniłem do V-techu w Szczecinie i mi powiedział, że grubo ponad 2tys zł. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
s27 Zgłoś #29 Napisano 3 Września 2011 Póki co, u sporej liczby polskich potencjalnych nabywców, słowo "auto z dpf'em" działa równie paraliżująco, jak "policja, otwierać!" dobry tekst - kupuję wątek :haha Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Marcin.S Zgłoś #30 Napisano 3 Września 2011 dobry tekst - kupuję wątek :haha Sławek, przykład z życia. Kupiłem paszczaka zeszłej jesieni, sąsiad przychodzi, patrzy, pyta o to i owo, i wreszcie konkluduje machając panicznie rękami: "uuuuuu, dpf... To będziesz musiał dużo jeździć" No nie, pomyślałem sobie... Kupiłem przecież po to, żeby stał w garażu... A tak w ogóle, to sorry za OT. Miało być o kopceniu... Tak jest w temacie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
1bandzior1 Zgłoś #31 Napisano 3 Września 2011 Też o tym pomyślałem, aby go usunąć.Dzwoniłem do V-techu w Szczecinie i mi powiedział, że grubo ponad 2tys zł. Strasznie dużo . W Warszawie 1000-1200 max.... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość MaTT_ZST Zgłoś #32 Napisano 3 Września 2011 2250,00 dokładnie tyle . Powiedział, że w B6 to dużo roboty. Może ktoś tutaj może polecić kogoś w zachodniopomorskim ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bocheno Zgłoś #33 Napisano 3 Września 2011 2250 to raczej cena z wirusem a nie tylko wycięcie i wyłączenie... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pawka Zgłoś #34 Napisano 3 Września 2011 Dzisiaj po okresowym przeglądzie w ASO diagnoza brzmi - zapełnienie DPF'a 68g (dopuszczalna 60g). Przejechane 196 000km i jaką decyzję powinienem podjąc? Jeżdżę mało - przez 2,5 roku 65kkm (pół na pół maisto, trasa), paliwo verva. Poradzcie-wycinać czy wymieniać? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Marcib Lipski Zgłoś #35 Napisano 3 Września 2011 zadzwoń pod ten numer 501 502 503 tylko ze to w wawie . Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość MaTT_ZST Zgłoś #36 Napisano 3 Września 2011 2250 to raczej cena z wirusem a nie tylko wycięcie i wyłączenie... Faktycznie według tego co na stronie 1499zł . Gościu przez tel., pewnie też mówił o cenie z wirusem. Jeżeli okaże się, że to faktycznie DPF jest do wymiany, to usuwam. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
roziok Zgłoś #37 Napisano 4 Września 2011 (edytowane) Kolego co szukasz w zachodniopomorskim poszukaj takiej firmy w szczecinie V-tech ja jakis czas temu do nich dzwonilem i chcieli 1500 zl bo tez mialem problemy z dpf-em ale sam sobie z tym poradzilem opisywalem to dlokladnie na forum i koszt zamknal mi sie w 100 zl tylko ze sam wszystko wykonalem i dodam ze do dzis nie przechwalajac sie nie mam problemow z filtrem http://forum.vw-passat.pl/showthread.php?t=99153 http://forum.vw-passat.pl/showthread.php?p=1276243#post1276243 koledzy mozna samemu tyklo wielu zniecheca od tego bo im kasa ucieka wiele bylo juz na temat dpf-u i problemow z nim opisywane wiec warto poczytac Edytowane 4 Września 2011 przez roziok Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach