Skocz do zawartości
romeo9999

Rdza na elementach nadwozia w Passacie B6

Rekomendowane odpowiedzi

12 lat to jest na perforację, czyli dziura na wylot, nie jest to samo co gwarancja na lakier.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Byłem dziś w ASO Chylińscy z pytaniem o rdzę pojawiającą się na tylnej klapie. Odpowiedź była krótka: "bez problemu wymienimy jeśli auto było serwisowane od początku u nas i element nie był wcześniej malowany"

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

w b7 juz nie ma takiego problemu, polowa auta to tworzywo :D

cieszcie sie rdza poki mozna, a z trabantow sie smiali ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
polowa auta to tworzywo

 

Czyli jakie elementy, błotniki?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

czytam i czytam i nie moge określić jednoznacznego stanowiska...chodzi o to że nie mam książki serwisowej bo przy kupnie auta z włoch po prostu jej nie było. Byłem już kilka razy na małe naprawy w serwisie Bełtowski w Krakowie i się zastanawiam czy jest sens do nich jechać i tracić nerwy żeby chociaż obejrzeli tą rdze czy zapłacić pierwszemu lepszemu lakiernikowi ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Spytać zawsze możesz-nic na tym nie stracisz

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Czyli jakie elementy, błotniki?

 

błotniki też, przód i tył

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Błotnik z tyłu? To można spawać tworzywo i metal? :bezzebow

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
czytam i czytam i nie moge określić jednoznacznego stanowiska...chodzi o to że nie mam książki serwisowej bo przy kupnie auta z włoch po prostu jej nie było. Byłem już kilka razy na małe naprawy w serwisie Bełtowski w Krakowie i się zastanawiam czy jest sens do nich jechać i tracić nerwy żeby chociaż obejrzeli tą rdze czy zapłacić pierwszemu lepszemu lakiernikowi ?

 

Myślę, że nie masz nic do stracenia i warto się przekonać jaki będzie rezultat Twojej sprawy.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
błotniki też, przód i tył

 

Totalna bzdura. Przedni blotnik mialem wgiety i mi go wymieniali.

Tylne blotniki to oczywiscie blacha....

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja przy okazji naprawy głośnika w lewych przednich drzwiach odkryłem coś takiego :

 

DSC00344 (2).jpg

 

Obejrzałem całe autko dokładnie i okazało się ,że purchle wychodzą również przy drzwiach kierowcy, lewego pasażera, tylnej części klapy (sedan),tylnych nadkolach i kilku innych miejscach. Pojechałem zatem do serwisu BURSIAK w Łodzi a tam gościu powiedział mi ,że są to w przypadku drzwi - rdza krawędziowa ( bo są tam otwory pod listwami) a pozostałe purchle to od uderzeń kamieni i tak w ogóle to na lakier jest 3-letnia gwarancja a tych uszkodzeń , które wymieniłem nie dotyczy gwarancja na perforacje. Ze spuszczonym ogonem ale nie poddając się pojechałem do drugiego serwisu KROTOSKI -CICHY. Tam starszy uprzejmy pan obejrzał auto , wziął lupę i mówi,że tą rdzę pod listwami to nie ma problemu -zrobią , tylko najpierw muszę raz jeszcze do nich podjechać , oni zdemontują mi te listwy ,przeszlifują uszkodzone miejsca,zrobią zdjęcia i dopiero VW wypowie się co dalej robić - wymiana czy naprawa.Natomiast pozostałe purchle proponuje ,że obejrzy pod mikroskopem i na pewno nie będą kwalifikowane do naprawy. Co wy na to?C?o dalej robić

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli masz zamiar jeździć autem dłużej to ja bym to robił.

Jeśli nie to miej na uwadze ze każdy kupujący moze podjechać z czujnikiem lakieru i sie wystraszyc a jak mu powiesz panie to tylko radzą naprawiana w ASO to tym bardziej go sploszysz.

No nikt nie zakłada ze tak prestiżowe auto na które zbierał całe życie rdzewieje.

Ja bym ograniczył sie tylko do tych elementów które maja być wymienione. Tam wartość na czujniki wyjdzie 150a fabrycznie to 120 więc będzie w miarę w normie. Ale i tak każdy lakiernik rozpozna ze było malowane.

Ja u siebie robiłem maskę na gwarancji bo auto miało 3 lata a radzą była na zewnątrz i az straszyla. Ale jeśli u ciebie nie ma tragedii... Opisałem powyzej

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

U mnie rdza wyszła podobnie jak u kolegi mgboczna, na drzwiach pasażera to już ją widać na zewnątrz tak, że listwa się odkleiła z lakierem, i po stronie kierowcy też chyba wyłazi. Plus oczywiście rdza na jednej lampce oświetleniowej tablicę rejestracyjną i też coś wyłazi na spojlerze :dodupy

 

I mam teraz pytanie do ludzi doświadczonych w bojach z ASO, czy jak były robione zaprawki w miejscach gdzie wyłaziła rdza, (nie przez ASO) i znowu pojawia się rdza, czy jest w ogól sens jechać do ASO i liczyć na dobrą wolę producenta? Za odpowiedź z góry dzięki i pozdrawiam.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Uważam ze szkoda czasu.

To tak jakbyś próbował naprawić sam telewizor a potem oczekiwał gwarancji.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Z mojego doświadczenia wynika, że jeśli masz znajomego w ASO lub serwisowałeś samochód do końca to gdybyś nie zrobił zaprawek to mógłbyś liczyć na dobrą wolę VW, ASO czy Pana przyjmującego zgłoszenie.

 

Zawsze zaczynają od pomiaru grubości lakieru i pytania czy było coś robione

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

a mi polakierowali w całości samochód bo dziury pod pistwami na wylot były. nie warto walczyć, chyba że ktoś jakiś zawziety i ma ochotę z VW powojować. ja zacząłem i samochód sprzedałem, informując nowego nabywce co się działo. Pan do dzis ucieszony bo ma świerzą warstwe lqkieru na samochodzie

 

---------- Dodano o 17:01 ---------- Poprzednia wiadomość o 17:01 ----------

 

ogolnie, dodam - samochód super, ale blacha porażka, cholerna porażka

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Również u mnie wychodzi rdza na dachu pod relingiem, byłem pytałem się w ASO Berdychowski,sam szef powiedział że nie ma szansy mimo i iż autko serwisowane u nich i z salonu RP :(, Na klapie z tyłu również cętka rdzy na zgrzewie jak i na krawędzi maski.

Pytanie czy ktoś z Poznania miał uznane w ramach dobrej woli ?? i w jakim ASO

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Kolego Fazi, jedź do Krotoski-Cichy przy trasie na Świecko. Tam powinni spojrzeć na sprawę przychylniejszym okiem niż u Berdychowskiego.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
co z tym zrobić?

 

Moim zdaniem tylko polakierować na nowo. Ja także miałem ten problem i rdza zmusiła mnie do oddania samochodu w ręce lakiernika. Zdjąłem lampy z klapy bagażnika i zobaczyłem na rantach próchno. Na chwilę obecną klapa jest polakierowana oraz inne ogniska rdzy powstrzymane. To co pokazujesz na swoich zdjęciach to nic w porównaniu do tego co inne B6 mają na swoim lakierze. Proponuję spójrz na okolice relingów (jeśli masz kombi) pod klamki, ranty dachu. A żeby się całkowicie załamać zdejmij dolne listwy drzwi.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Byłem dziś na przeglądzie Passata. Diagnosta zaprosił mnie pod auto i pokazał rdzę w okolicy baku i progu. Jeśli macie możliwość sprawdźcie wasze paski od spodu. Osobiście uważam,że VW powinien ogłościć akcję naprawczą dla B6 z powodu właśnie rdzy

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności