Zielas Zgłoś #421 Napisano 10 Maja 2013 12 lat to jest na perforację, czyli dziura na wylot, nie jest to samo co gwarancja na lakier. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
77Marek Zgłoś #422 Napisano 27 Maja 2013 Byłem dziś w ASO Chylińscy z pytaniem o rdzę pojawiającą się na tylnej klapie. Odpowiedź była krótka: "bez problemu wymienimy jeśli auto było serwisowane od początku u nas i element nie był wcześniej malowany" Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jokey Zgłoś #423 Napisano 28 Maja 2013 w b7 juz nie ma takiego problemu, polowa auta to tworzywo cieszcie sie rdza poki mozna, a z trabantow sie smiali Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
77Marek Zgłoś #424 Napisano 28 Maja 2013 polowa auta to tworzywo Czyli jakie elementy, błotniki? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
CargoHS Zgłoś #425 Napisano 28 Maja 2013 czytam i czytam i nie moge określić jednoznacznego stanowiska...chodzi o to że nie mam książki serwisowej bo przy kupnie auta z włoch po prostu jej nie było. Byłem już kilka razy na małe naprawy w serwisie Bełtowski w Krakowie i się zastanawiam czy jest sens do nich jechać i tracić nerwy żeby chociaż obejrzeli tą rdze czy zapłacić pierwszemu lepszemu lakiernikowi ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
idol23 Zgłoś #426 Napisano 28 Maja 2013 Spytać zawsze możesz-nic na tym nie stracisz Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jokey Zgłoś #427 Napisano 28 Maja 2013 Czyli jakie elementy, błotniki? błotniki też, przód i tył Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Nuttie Zgłoś #428 Napisano 29 Maja 2013 Błotnik z tyłu? To można spawać tworzywo i metal? :bezzebow Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
77Marek Zgłoś #429 Napisano 30 Maja 2013 czytam i czytam i nie moge określić jednoznacznego stanowiska...chodzi o to że nie mam książki serwisowej bo przy kupnie auta z włoch po prostu jej nie było. Byłem już kilka razy na małe naprawy w serwisie Bełtowski w Krakowie i się zastanawiam czy jest sens do nich jechać i tracić nerwy żeby chociaż obejrzeli tą rdze czy zapłacić pierwszemu lepszemu lakiernikowi ? Myślę, że nie masz nic do stracenia i warto się przekonać jaki będzie rezultat Twojej sprawy. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Fedwo Zgłoś #430 Napisano 1 Czerwca 2013 błotniki też, przód i tył Totalna bzdura. Przedni blotnik mialem wgiety i mi go wymieniali. Tylne blotniki to oczywiscie blacha.... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mgboczna Zgłoś #431 Napisano 14 Czerwca 2013 Ja przy okazji naprawy głośnika w lewych przednich drzwiach odkryłem coś takiego : Obejrzałem całe autko dokładnie i okazało się ,że purchle wychodzą również przy drzwiach kierowcy, lewego pasażera, tylnej części klapy (sedan),tylnych nadkolach i kilku innych miejscach. Pojechałem zatem do serwisu BURSIAK w Łodzi a tam gościu powiedział mi ,że są to w przypadku drzwi - rdza krawędziowa ( bo są tam otwory pod listwami) a pozostałe purchle to od uderzeń kamieni i tak w ogóle to na lakier jest 3-letnia gwarancja a tych uszkodzeń , które wymieniłem nie dotyczy gwarancja na perforacje. Ze spuszczonym ogonem ale nie poddając się pojechałem do drugiego serwisu KROTOSKI -CICHY. Tam starszy uprzejmy pan obejrzał auto , wziął lupę i mówi,że tą rdzę pod listwami to nie ma problemu -zrobią , tylko najpierw muszę raz jeszcze do nich podjechać , oni zdemontują mi te listwy ,przeszlifują uszkodzone miejsca,zrobią zdjęcia i dopiero VW wypowie się co dalej robić - wymiana czy naprawa.Natomiast pozostałe purchle proponuje ,że obejrzy pod mikroskopem i na pewno nie będą kwalifikowane do naprawy. Co wy na to?C?o dalej robić Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bullet Zgłoś #432 Napisano 14 Czerwca 2013 Jeśli masz zamiar jeździć autem dłużej to ja bym to robił. Jeśli nie to miej na uwadze ze każdy kupujący moze podjechać z czujnikiem lakieru i sie wystraszyc a jak mu powiesz panie to tylko radzą naprawiana w ASO to tym bardziej go sploszysz. No nikt nie zakłada ze tak prestiżowe auto na które zbierał całe życie rdzewieje. Ja bym ograniczył sie tylko do tych elementów które maja być wymienione. Tam wartość na czujniki wyjdzie 150a fabrycznie to 120 więc będzie w miarę w normie. Ale i tak każdy lakiernik rozpozna ze było malowane. Ja u siebie robiłem maskę na gwarancji bo auto miało 3 lata a radzą była na zewnątrz i az straszyla. Ale jeśli u ciebie nie ma tragedii... Opisałem powyzej Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Michał2008 Zgłoś #433 Napisano 15 Czerwca 2013 U mnie rdza wyszła podobnie jak u kolegi mgboczna, na drzwiach pasażera to już ją widać na zewnątrz tak, że listwa się odkleiła z lakierem, i po stronie kierowcy też chyba wyłazi. Plus oczywiście rdza na jednej lampce oświetleniowej tablicę rejestracyjną i też coś wyłazi na spojlerze I mam teraz pytanie do ludzi doświadczonych w bojach z ASO, czy jak były robione zaprawki w miejscach gdzie wyłaziła rdza, (nie przez ASO) i znowu pojawia się rdza, czy jest w ogól sens jechać do ASO i liczyć na dobrą wolę producenta? Za odpowiedź z góry dzięki i pozdrawiam. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bullet Zgłoś #434 Napisano 15 Czerwca 2013 Uważam ze szkoda czasu. To tak jakbyś próbował naprawić sam telewizor a potem oczekiwał gwarancji. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
zarembaz Zgłoś #435 Napisano 15 Czerwca 2013 Z mojego doświadczenia wynika, że jeśli masz znajomego w ASO lub serwisowałeś samochód do końca to gdybyś nie zrobił zaprawek to mógłbyś liczyć na dobrą wolę VW, ASO czy Pana przyjmującego zgłoszenie. Zawsze zaczynają od pomiaru grubości lakieru i pytania czy było coś robione Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
flexo Zgłoś #436 Napisano 15 Czerwca 2013 a mi polakierowali w całości samochód bo dziury pod pistwami na wylot były. nie warto walczyć, chyba że ktoś jakiś zawziety i ma ochotę z VW powojować. ja zacząłem i samochód sprzedałem, informując nowego nabywce co się działo. Pan do dzis ucieszony bo ma świerzą warstwe lqkieru na samochodzie ---------- Dodano o 17:01 ---------- Poprzednia wiadomość o 17:01 ---------- ogolnie, dodam - samochód super, ale blacha porażka, cholerna porażka Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
michuwlkp Zgłoś #437 Napisano 2 Lipca 2013 Również u mnie wychodzi rdza na dachu pod relingiem, byłem pytałem się w ASO Berdychowski,sam szef powiedział że nie ma szansy mimo i iż autko serwisowane u nich i z salonu RP , Na klapie z tyłu również cętka rdzy na zgrzewie jak i na krawędzi maski. Pytanie czy ktoś z Poznania miał uznane w ramach dobrej woli ?? i w jakim ASO Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Fedwo Zgłoś #438 Napisano 3 Lipca 2013 Kolego Fazi, jedź do Krotoski-Cichy przy trasie na Świecko. Tam powinni spojrzeć na sprawę przychylniejszym okiem niż u Berdychowskiego. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
77Marek Zgłoś #439 Napisano 19 Lipca 2013 co z tym zrobić? Moim zdaniem tylko polakierować na nowo. Ja także miałem ten problem i rdza zmusiła mnie do oddania samochodu w ręce lakiernika. Zdjąłem lampy z klapy bagażnika i zobaczyłem na rantach próchno. Na chwilę obecną klapa jest polakierowana oraz inne ogniska rdzy powstrzymane. To co pokazujesz na swoich zdjęciach to nic w porównaniu do tego co inne B6 mają na swoim lakierze. Proponuję spójrz na okolice relingów (jeśli masz kombi) pod klamki, ranty dachu. A żeby się całkowicie załamać zdejmij dolne listwy drzwi. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
idol23 Zgłoś #440 Napisano 22 Lipca 2013 Byłem dziś na przeglądzie Passata. Diagnosta zaprosił mnie pod auto i pokazał rdzę w okolicy baku i progu. Jeśli macie możliwość sprawdźcie wasze paski od spodu. Osobiście uważam,że VW powinien ogłościć akcję naprawczą dla B6 z powodu właśnie rdzy Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach