Angelus Zgłoś #881 Napisano 4 Maja 2016 Zastanawiam się, kto po lekturze forum (a zwłaszcza tego tematu) ma jeszcze ochotę na kupno B6 A przybywa ich w dość dużym tempie - widać to na ulicach. Czyli temat się będzie dynamicznie rozwijał Jeśli myślisz że tylko Vw ma problemy z korozją to się rozczarujesz większość marek teraz ma z tym problemy Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
A-rek Zgłoś #882 Napisano 23 Lipca 2016 Czy ktoś z forumowiczów miał "przyjemność" oddać Passata do ASO na gwarancję na perforację nadwozia? Czy ASO w ogóle chętnie uznaje taką gwarancje? Jak dobrze rozegrać taką sprawę, a żeby ASO nie odesłało nas z kwitkiem? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
turek Zgłoś #883 Napisano 24 Lipca 2016 ASO niechętnie rozpatruje takie reklamacje (stwierdzam na własnym przykładzie). Warunek podstawowy to serwisowanie od początku do końca co i tak nie gwarantuje, że zakwalifikują auto do naprawy. Zgłaszałem rdzę na klapie i drzwiach i uznano mi gwarancję dobrej woli przy moim udziale własnym 20%. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wiesiok81 Zgłoś #884 Napisano 24 Lipca 2016 typowy pordzewialek, ja mam z 10r i paru moich znajomych i wszystkim nam leci w tych samych miejscach, drzwi, klapa, maska od wew. szczerze to nie spodziewałem się ze to taka kupa zardzwialego zlomu. dzisiaj to już chyba nie ma aut które by nie rdzewialy, blachy coraz cieńsze, lakieru tez jak na lekarstwo a każde dziubniecie obicie przez mini kamyczek powoduje po tygodniu ognisko rdzy. 20 letni pasek b3 lepiej czasem wygląda niż 4-5 letni pasek b6 b7. pocieszające jest to ze inne marki lecą jeszcze szybciej Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
A-rek Zgłoś #885 Napisano 25 Lipca 2016 (edytowane) Byłem dzisiaj w ASO w jednym z miast w Niemczech bo tutaj mieszkam i już wiem na czym stoje.... ASO nie widzi problemu aby to zrobić ale niestety nie pokrywa tego w 100%. Ich wkład to max 50% kosztów więc po ich wycenie i tak musiałbym zapłacić min 900 euro. Podziękowałem i zrobię to sobie na własną rękę w Polsce. Edytowane 25 Lipca 2016 przez A-rek Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Jadam Zgłoś #886 Napisano 10 Sierpnia 2016 OJ gniją gniją Passaty- sam mam b6 z końcówki produkcji (czerwiec 2010) - autem nie miałem nigdy stłuczki, auto garażowane i co?? ostatnio znalazłem parcha na drzwiach... wczesniej jeździłem 12 letnim B5 i nic takiego nie miało miejsca..... popsuł się ten VW Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mariuszcom Zgłoś #887 Napisano 13 Sierpnia 2016 U mnie 2006r i tylko okolice tablicy rejestracyjnej wzięte delikatnie. Narazie odpukać jest ok. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Morhol Zgłoś #888 Napisano 9 Września 2016 (edytowane) Czy jeśli jestem którymś z kolei właścicielem (w tym wypadku trzecim) ale auto było regularnie serwisowane (ostatni wpis w książce kwiecień 2015, następny zaznaczony kwiecień 2017)) to czy mogę liczyć na rozwiązanie problemu rdzy "gratis"? Standardowo klapa w kombi przy rejestracji i przy szybie. Edytowane 9 Września 2016 przez Morhol Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
akism Zgłoś #889 Napisano 9 Września 2016 Mam sedana i powiem szczerze rdzy nie widzę,auto ma już 6 lat.Jedyne co to w serwisie powiedziano mi,że mam do wymiany opaski przytrzmujące tłumik bo korodują.Ogólnie z paska jestem zadowolony,to wygodny i tani samochód. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
turek Zgłoś #890 Napisano 9 Września 2016 Czy jeśli jestem którymś z kolei właścicielem (w tym wypadku trzecim) ale auto było regularnie serwisowane (ostatni wpis w książce kwiecień 2015, następny zaznaczony kwiecień 2017)) to czy mogę liczyć na rozwiązanie problemu rdzy "gratis"? Standardowo klapa w kombi przy rejestracji i przy szybie. Na gratisa nie ma szans co najwyżej partycypacja kosztów 20-50%. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
akism Zgłoś #891 Napisano 9 Września 2016 I tak nieźle..Miałem 3 letniego mercedesa c w 203 kombi .Auto bezwypadkowe kupione u Zasady,na klapie wykwity rdzy po 3 latach ekspoatacji.Passat to przy tym mocarz. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
truna Zgłoś #892 Napisano 9 Września 2016 Mam sedana i powiem szczerze rdzy nie widzę Nie martw się niedługo zobaczysz :bezzebow Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
akism Zgłoś #893 Napisano 9 Września 2016 Oby nie..Póki co wygląda super,zero wykwitów.Zresztą w touaregu też nie miałem rdzy,auto w tym samym wieku.VW nie ma złych blach.. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Morhol Zgłoś #894 Napisano 9 Września 2016 (edytowane) Na gratisa nie ma szans co najwyżej partycypacja kosztów 20-50% To co obejmuje rzekoma dziesięcioletnia gwarancja? Właśnie podczas mycia zauważyłem piękny kwiatek przy chromlistwie na drzwiach przednich prawych... Coś mi się wydaje że moja druga (do niedawna pierwsza) 22-letnia corsa b z dwa razy większym przebiegiem przeżyje to nowoczesne cudo :bezzebow Edytowane 9 Września 2016 przez Morhol Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
grabson7 Zgłoś #895 Napisano 9 Września 2016 Panowie a robiliście coś wcześniej z elementami nadwozia? Mam na myśli konserwację. Ja właśnie niedawno rozbierałem tapicerkę wszystkich drzwi i konserwowałem środkiem do profili zamkniętych, to samo tylna klapa szczególnie przy lampkach podświetlenia tablicy i szybie. Następnie ściągałem nadkola i z przodu wyciągnąłem te bezsensowne małe pianki w błotnikach (nie wiem po co one tam są chyba tylko po to żeby mocno trzymały wilgoć). Tych pomiędzy drzwiami a błotnikiem nie można niestety usunąć ale na dole przy styku pianki z progiem wysmarowałem bitexem. Resztę błotników szczególnie przy krawędziach od wewnątrz też zasmarowałem masą. Ufam, że tymi zabiegami opóźnię działanie rudej. P.S. We wszystkich tych elementach było od wewnątrz sucho tzn. praktycznie żadnego zabezpieczenia antykorozyjnego Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
turek Zgłoś #896 Napisano 9 Września 2016 To co obejmuje rzekoma dziesięcioletnia gwarancja? Właśnie podczas mycia zauważyłem piękny kwiatek przy chromlistwie na drzwiach przednich prawych... Coś mi się wydaje że moja druga (do niedawna pierwsza) 22-letnia corsa b z dwa razy większym przebiegiem przeżyje to nowoczesne cudo :bezzebow Na lakier masz tylko 3 lata gwarancji, 12 lat na przerdzewienie blachy. Przerabiałem to ostatnio, partycypacja 20% ale koszty naprawy i tak wysokie. ASO sobie raczej odpuść. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Morhol Zgłoś #897 Napisano 9 Września 2016 12 lat na przerdzewienie blachy Czyli jak po 12 latach auto będzie pordzewiałe bardziej niż niejeden 30-sto latek, ale dziur nie będzie to znaczy że według koncernu wszystko jest w jak najlepszym porządku? No no, postępy w tej motoryzacji widzę, największe w robieniu ludzi w ch... :kijemgo Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
BociekCC Zgłoś #898 Napisano 9 Września 2016 Panowie a robiliście coś wcześniej z elementami nadwozia? Mam na myśli konserwację....... Ja swojego to praktycznie utopiłem w konserwacji, na podwoziu pod plastikami brak grubych gumowych mazideł jak w poprzednich generacjach, wnętrza drzwi też suche. Nakupowałem Dinitrola różne wersje na pistolet, wspomogłem się jeszcze Siką w różnych wariantach i pistoletem do mas natryskowych. Masa pistoletem na wszystkie szwy i łączenia na podwoziu, po wyschnięciu cały spód Siką 6050 lub tą samozasklepiającą się, miałem kilka wersji bo na progi szedł inny nr "baranka" tej firmy. Na nadkola też dałem grubo, ogólnie to co się dało i gdzie się dało wszystko zalewałem. Profile wewnętrzne też rozpylającą końcówką nawet we wnętrzu pojazdu bo środek miałem "goły". Miałem filmik poglądowy... od 2 minuty widać o co chodzi... Ja używałem wszystkiego na pistolet, nie brałem nic w sprayu. Myślę że teraz mam coś w stylu starego B3.. kilkanaście kilo wosku w aucie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jar b6 Zgłoś #899 Napisano 23 Września 2016 Drzwi przednie od kierowcy ,przy listwie ozdobnej chrom wyłażą wykwity. Chciałbym zdjąć tą listwę by dobrać się do tej rdzy,jak ta listwa jest mocowana,w jaki sposób ją zdemontować? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
77Marek Zgłoś #900 Napisano 23 Września 2016 Drzwi przednie od kierowcy ,przy listwie ozdobnej chrom wyłażą wykwity. Chciałbym zdjąć tą listwę by dobrać się do tej rdzy,jak ta listwa jest mocowana,w jaki sposób ją zdemontować? Listwa jest na taśmie dwustronnej. Ma jeszcze chyba że cztery kołki ustalajace, które tylko wkłada się w drzwi poto żeby równo ja przykleić. Żeby dobrze oczyścić drze musisz też od środka się jej pozbyć. Bo tam jest jej najwięcej. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach