glokk01 Zgłoś #1 Napisano 4 Lipca 2011 Witam mam nastepujacy problem z moim passatem 1,9 130km. Totalny brak mocy gdy go odpale normalnie sie zbiera lecz po parunatu sekundach traci totalnie moc. Najpradopodobniej wlacza sie tryb awaryjny po ponownym odpaleniu znowu ciagnie przez chwile. Podlaczylem go pod polski vag 4.9 i wyskoczyly nastepujace bledy: Uploaded with ImageShack.us Nie mam pojecia co moglo sie popsuc. Dodam ze przed tym problemem jechalem po kamienistej drodze dosc wolno ( mam obnizany samochod i nie mam pokrywy plastkiowej pod samochodem) i pare razy udezyl jakis wiekszy kamien ale byla to predkosc z 20km/h. Moze to zbieg okolicznosci ale sam nie wiem. Sprawdzalem wszystkie rury od spodu i niby sa szczelne tylko ta co wchodzi do intercoolera ma troche uszczerbiony kolniez ale wchodzi dosc gleboko wiec szczelnosc raczej jest nawet owinelem ja tasma siwa i nie bylo roznicy w jezdzie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Stern Zgłoś #2 Napisano 4 Lipca 2011 Polski Vag.... wywal ten szmelc i zainstaluj vag coma. Zrób próbę drogową i obserwuj odczyty na 11. Temat dość obszernie opisywany na forum. Zanim to zrobisz zobacz jak chodzi sztanga i jeśli ustalisz, że chodzi dobrze to podstaw inny N75 i ponownie zrób próbę drogową. Co do przepływki... vag nie ma danych towarzyzących, więc nie wiemy jak dawno i w jakich okolicznościach błąd się zapisał. Nie jest to "sygnał nieprawdopodobny", więc możliwe, że to odpięcie przy zapalonym silniku. W kazdym razie MAF nie przeładuje silnika. Skasuj, wprowadz auto w awaryjny i zobacz czy błąd MAF-a powóci. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Łysy Zgłoś #3 Napisano 4 Lipca 2011 _zlydzial1 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
glokk01 Zgłoś #4 Napisano 4 Lipca 2011 Co do przeplywki to ja odlaczalem na wlaczonym silniku to moze byc to. Jak sprawdzic ta sztange turbiny ? I skad pobrac vag coma ? Czy jest to powazny problem w zlokalizowaniu ? Co do zapieczonych kierownic to raczej odpada bo mam samochod ponad rok i jezdze dosc agresywnie/szybko. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ormowiec Zgłoś #5 Napisano 5 Lipca 2011 Na temat 17965 były napisane dziesiątki postów, wystarczy poczytać. Przepływkę mówisz że odłączałeś, jeśli błąd się skasował i nie wraca, to można to na razie olać. Odczytaj i wykasuj błędy z zegarów (mówi o tym 17552) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
glokk01 Zgłoś #6 Napisano 7 Lipca 2011 Sprawdzilem sztange przy wlaczonym silniku na biegu jalowym podnosi sie do gory przy dodawaniu gazu opada na duł i sie podnosi przy ujmowaniu gazu. Gdy wylacze silnik spada na dul. Recznie sztanga nie szla do gory Zaworek n75 sprawdzilem omomierzem mial ok 16ohm Nie mam pojecia co to moze byc gdy wykasowalem blad pojezdzilem chwile samochod mial normalna moc i pozniej znowu mol podlaczylem pod kompa i znowu blad przeladowania. Przy ponownym odpaleniu znowu ok Nie mam pojecia co to moze byc. Bardzo bym prosil o lokalizacje vag-coma bo mam tylko polski vag 4.9 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
albus Zgłoś #7 Napisano 7 Lipca 2011 Turbina do czyszczenia panie kolego , albo daj mu czadu przegoń go. To tak "na oko" bo szczegóły to byś musiał zrobic komplet logów- ale to juz vagcomem. pozdro Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
glokk01 Zgłoś #8 Napisano 7 Lipca 2011 Przed wyprawa do mechanika chce jeszcze zrobic te logi tylko jak je wykonac? I jaki mniej wiecej koszt czyszczenia turbo? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mielke Zgłoś #9 Napisano 8 Lipca 2011 Przed wyprawa do mechanika chce jeszcze zrobic te logi tylko jak je wykonac? I jaki mniej wiecej koszt czyszczenia turbo? http://forum.vw-passat.pl/showthread.php?t=50476&highlight=logowa%E6 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
glokk01 Zgłoś #10 Napisano 22 Lipca 2011 N75 podmienione i sprawdzone drazek chodzi lekko Samochod przeladowuje chyba pozostaje rozebranie turbiny Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
albus Zgłoś #11 Napisano 23 Lipca 2011 To do dzieła i podzielić się efektami z forumowiczami. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
glokk01 Zgłoś #12 Napisano 29 Lipca 2011 Mechanik wyciągnął turbo zdjal zawleczke ze sztangi i wajcha od kierowniczek chodzila lekko wiec stwierdzil ze nie sa one zapieczone i turbo jest ok. Nie wiem czy zrobil to dobrze czy nie ale problem dalej ten sam przeladowanie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mielke Zgłoś #13 Napisano 29 Lipca 2011 Mechanik wyciągnął turbo zdjal zawleczke ze sztangi i wajcha od kierowniczek chodzila lekko wiec stwierdzil ze nie sa one zapieczone i turbo jest ok. Nie wiem czy zrobil to dobrze czy nie ale problem dalej ten sam przeladowanie a wężyki sprawdzał i N75 oraz N18 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
glokk01 Zgłoś #14 Napisano 30 Lipca 2011 wezyki niby sa ok a n75 podmienilem z paskiem b5fl koni tdI I-na czerwono Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mielke Zgłoś #15 Napisano 30 Lipca 2011 wezyki niby sa ok a n75 podmienilem z paskiem b5fl koni tdI I-na czerwono nie mogą być "niby" ok muszą być ok na wszelki wypadek powymieniaj je to nie jest ogromny koszt wężyki mają średnice 3,5 i 5mm myślę ze po 2-3m z każdego to z dużym marginesem bezpieczeństwa starczy i logi zrób Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
glokk01 Zgłoś #16 Napisano 30 Lipca 2011 Mechanik postapil prawidlowo nei rozbierajac turbiny? Czy zeczywiscie turbo jest dobre jak wajcha od kierowniczek chodzi lekko ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mielke Zgłoś #17 Napisano 30 Lipca 2011 Mechanik postapil prawidlowo nei rozbierajac turbiny? Czy zeczywiscie turbo jest dobre jak wajcha od kierowniczek chodzi lekko ? "wajcha" powinna chodzić płynnie ale z oporami delikatnymi Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
glokk01 Zgłoś #18 Napisano 30 Lipca 2011 Wajchą ruszałem osobiscie i chodzila lekko bez problemu wiec mechanik powiedzial ze nie ma sensu czyscic turba bo jest ono sprawne. W zwiazku z tym nie wiem co dalej robic wymieniony zostal przewod co wychodzi z dolu n75 i wchodzi do gruszki od turba. Reszta zostala sprawdzona i wyglada na sprawna. Czy moze byc to wina n75 lub n18? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mielke Zgłoś #19 Napisano 30 Lipca 2011 Wajchą ruszałem osobiscie i chodzila lekko bez problemu wiec mechanik powiedzial ze nie ma sensu czyscic turba bo jest ono sprawne. W zwiazku z tym nie wiem co dalej robic wymieniony zostal przewod co wychodzi z dolu n75 i wchodzi do gruszki od turba. Reszta zostala sprawdzona i wyglada na sprawna. Czy moze byc to wina n75 lub n18? zamień je miejscami Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
glokk01 Zgłoś #20 Napisano 30 Lipca 2011 masz moze jakis schemat gdzie jest n18 i jak go podlaczyc Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach