Skocz do zawartości

glokk01

  • Liczba zawartości

    25
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O glokk01

  • Urodziny 18.07.1990

Informacje osobiste

  • Imię
    Dawid
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Koszalin

Samochód

  • Silnik
    B5(3BG) 1.9 TDI-PD 131KM (AWX)
  • Rok produkcji
    2001
  1. Problem rozwiazany zawiesila sie pompa paliwa w baku.
  2. Paliwa jest ponad polowa baku. Co do uszczelki to nie mam pojecia :\
  3. Żadnych innych problemow nie ma. Probowalem dzisiaj odpalic samochod bardzo dlugo go krecilem wkoncu odpalil po czym zaczely falowac obroty i zasweicila sie kontrolka oleju i zdechl. Do tego nadmiernie dymi na bialo, ale moze dla tego ze zimny
  4. Passat 1,9 tdi 130km B5 FL Witam od wczoraj mam nastepujący problem z samochodem. Zgasl mi wczoraj na niskich obrotach przy dojezdzaniu do swiatel, byl duzy problem z odpaleniem ( musialem bardzo dlugo krecic). Zdarzylo mi sie to jeszcze pare razy najczesciej przy dojezdzaniu do skrzyzowania lub na wolnych obrotach nieraz zaczynaja falowac obroty po czym gasnie i ciezko go odpalic. Gdy silnik nie zgasnie sam, tylko ja go zgasze to nie ma problemu z odpaleniem. Gdy dlugo krece nieraz wyskakuje napis stop!! oil press. Sprawdzielem stan oleju i bylo na minimum dolalem do max ale dalej to samo. Dodam jeszcze, ze nie wymienialem filtra paliwa przez 2 lata czyli ok 20tys km. a poprzedni wlascicel raczej tez nie wyminial. Po podlaczeniu do vag nie wykazal zadnych bledow. Prosze o szybka pomoc, potrzebuje samochodu na gwalt na poniedzialek!
  5. Logi statyczne a)08-Meas. Blocks Log (0 - 000) Log (1 - 004) Log (2 - 001) Log (3 - 003) Log (4 - 013) Log (5 - 007) Log (6 - 018) Log (7 - 014) Log (8 - 023) b)Basic Settings Log (0 - 003) Log (1 - 000) Log (2 - 011) Logi Dynamiczne Log (0 - 004) Log (1 - 001) Log (2 - 003) Log (3 - 010) Log (4 - 011) Log (5 - 000) Log (6 - 008)
  6. Nie wiem skad mam wziasc program do tych logow. Prosze o porade co to moze byc skopane? Samochód ma takiego muła ze jak w chodzi w tryb awaryjny to prawie nie ma roznicy, wiec dla tego do glowy przyszla mi przeplywka
  7. N75 podmienilem z n75 od passata b5 fl 100koni TDi i dalej to samo wiec raczej jest taki sam czyli wychodzi na to ze moje n75 jest sprawne do tego sprawdzilem ile ma ohm i jest w normie. Wiec moze jest to wina przeplywomierza? Na dzien obecny samochod ma ciagle mola moze przez kilka sekund na 1 - 2 ma troche sily a poniej ledwo sie ciagnie nieraz zapie i idzie przez kilka sekund normalnie a pozniej tryb awaryjny
  8. masz moze jakis schemat gdzie jest n18 i jak go podlaczyc
  9. Wajchą ruszałem osobiscie i chodzila lekko bez problemu wiec mechanik powiedzial ze nie ma sensu czyscic turba bo jest ono sprawne. W zwiazku z tym nie wiem co dalej robic wymieniony zostal przewod co wychodzi z dolu n75 i wchodzi do gruszki od turba. Reszta zostala sprawdzona i wyglada na sprawna. Czy moze byc to wina n75 lub n18?
  10. Mechanik postapil prawidlowo nei rozbierajac turbiny? Czy zeczywiscie turbo jest dobre jak wajcha od kierowniczek chodzi lekko ?
  11. wezyki niby sa ok a n75 podmienilem z paskiem b5fl koni tdI I-na czerwono
  12. Mechanik wyciągnął turbo zdjal zawleczke ze sztangi i wajcha od kierowniczek chodzila lekko wiec stwierdzil ze nie sa one zapieczone i turbo jest ok. Nie wiem czy zrobil to dobrze czy nie ale problem dalej ten sam przeladowanie
  13. N75 podmienione i sprawdzone drazek chodzi lekko Samochod przeladowuje chyba pozostaje rozebranie turbiny
  14. Witam prosze o napisanie (najlepiej jakies foto) gdzie sa umieszone wszystkie czujniki i moduly samopoziomowania w passacie b5fl 2001 sedan ? Mam cos takiego na sprzedaz tylko musze wymontowac przednie czujniki znalezione bez problemu z reszta jest problem gdzie sa skitrane
  15. Przed wyprawa do mechanika chce jeszcze zrobic te logi tylko jak je wykonac? I jaki mniej wiecej koszt czyszczenia turbo?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności