Shit-Tzu Zgłoś #1 Napisano 19 Czerwca 2011 Przepraszam tytułem wstępu za taki sam wątek, ale stary jest zamknięty. Passat otrzymał całe nowe przednie zawieszenie i magiel. Zawieszenie: wachacze wszystkie od audi a4, spręzyny i amortyzatory od audi a6 2,4 benz, magiel od a4 - mój stukał. Okazało się że kolejny magiel cieknie. Pierwszy płyn zszedł po 2 dniach. tradycyjnie dolałem płynu z uszczelniaczem z lukoilu w czarnej butelce, płyn zszedł po tygodniu. 2 miesiące później butelka wystarcza na miesiąc, i się to poprawia więc temat magla zamknąłem. Na sprężynach i amorkach od a6 pasztet wysoko stoi, i mega fajnie się nim jeżdzi - dobrze wybiera dziury i leżące policjanty, nie reaguje na koleiny, na autostradzie przy 170+ prowadzi się precyzyjnie i sztywno jak gokart, można szybko zmieniać pasy i się nie bujnie, w terenie i na dołach przód nie nurkuje. Wady - wygląda dziwnie. Ja mam zwyczaj jeździć po wszystkim i wszędzie więc jestem zadowolony. Na torze wyścigowym czas okrążenia tak sam jak na seryjnym zawieszeniu, w terenie przejechałem się na próbę po torze dla motocykli do motocrossu po takich górkach co oni skaczą, dał radę, tyle że wszystko co wystawało pod spodem między osiami już nie wystaje, musiałem zabezpieczyć przewody paliwowe bo coś je drapnęło. Miałem awarię - wcięło doładowanie. Wygięło mi zaślepki po egr, rozerwało intercooler i znalazłem jak zwykle popękane wężyki od podciśnień. Intercooler wrzuciłem od Audi C4 2,5 tdi, mega wielki, trochę musiałem powycinać szlifierką to i owo żeby wszedł, m.inn, wzmocnienie czołowe i poduszkę od silnika. Jest tak duży że nie potrzebuje osłon, zasłania całą przestrzeń od podłużnic do zderzaka. Turbo się zdążyło zastać na kierownicach ale już się wyrabia, rożnica w działaniu doładowania taka że im mam większe obroty tym bardziej się zwiększa ciąg i leci jak wariat do odcięcia. Lag się zwiększył, do przewidzenia, temperatura intercoolera po wstawianiu - mierzona ręką, ciepły ale nie gorący, przy upałach na dworze. Przeróbkę tego typu polecam, dużo daje. Najwięcej zabawy było z obcięciem króćców od ic z audi i sfrezowaniu ich by węże się trzymały, dorobieniu węża na dole, mocowanie ic na trytki - trzyma się bdb, a w razie strzału powinny się trytki zerwać nie uszkadzając ic. Trochę wystaje w dół, u mnie to nie problem na moim zawiasie, pochylić bardziej nie mogę bo waż mi nie wejdzie, można by poszukać kolanka 150 stopni ale czasu nie miałem. Jest ok. W ramach redukcji masy znalazłem kilka rzeczy które można wymontować i tak zrobiłem, jakieś wsporniki, puste śruby, dyktę z klapy bagażnika, trójkąt i inne bzdety jeżdżą pod maską. Teraz się ugadałem z kuzynem i dam mu wtryski i końcówki 216 do złożenia i skalibrowania, kiedyś wyjmę też turbo dam wujkowi żeby je odświeżył i coś tam może większego włożył. Muszę zmienić przeguby bo chrupią, wziąłem od audi a6 2,5 tdi, powinny wejść. Większe więc lepsze. Konieczna też wymiana tarcz na 312mm. Dorzucam kilka zdjęć. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Daron Zgłoś #2 Napisano 19 Czerwca 2011 Otwierając pierwsze foto, nasuwa się tylko jedna stosowna nazwa dla tej wersji Passata - Passat B5 AllRoad A to mocowanie na "trytki" i homemade kolanko do icka ... masz fantazje kolego, nie ma co. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
fusse Zgłoś #3 Napisano 19 Czerwca 2011 hheh koza niezla, no ale jak sie podoba wlascicielowi to jest dla mnie spoko co do icka to niezła rzeźba, ale jak sam temat wskazuje, patyzancki tuning, i o to chyba chodzi . a jak tam ten Twoj box, daje moc, cos ruszales, zmieniales? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jozko Zgłoś #4 Napisano 20 Czerwca 2011 szacun za pomysłowość. Tak sie zastanawiam moze wiecej elementow połapac na trytytki w razie dzwona odpadna i bedzie je mozna zalozyc drugi raz Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
the.wolf Zgłoś #5 Napisano 20 Czerwca 2011 ale osso chodziii? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Ziewal Zgłoś #6 Napisano 20 Czerwca 2011 myślałem że to jakieś jaja ale Ty na prawdę Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wojta Zgłoś #7 Napisano 20 Czerwca 2011 kolego pomysl fajny ale wykonanie az prosi o skasowanie tematu jak cos robisz to rob porzadnie ten intercoler nie moze tak wisiec bo ci rury do niego beda spadac od drgan wez zrob jakies lapy i zamocuj go porzadnie pozdrawiam i zycze wytrwalosci w tuningu Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
danieltorba Zgłoś #8 Napisano 20 Czerwca 2011 niezły z Ciebie koleś Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Diabeł_ Zgłoś #9 Napisano 20 Czerwca 2011 Moim zdaniem temat powinien zostać, jeden już jego wątek został zamkniety. Ciekawiej poczytac o silnych wydumkach niż 48-my raz czy po cipie spalanie wzrośnie :haha Pozdrawiam i z fartem :ok Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
neoeinz Zgłoś #10 Napisano 21 Czerwca 2011 rodzynek jak nic Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
arsen Zgłoś #11 Napisano 21 Czerwca 2011 mi sie podoba:D kozak.. tylko na co ciebie było wjeżdzać na tor MC? nie lepiej po prostu po toruniu pojeździć? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
the.wolf Zgłoś #12 Napisano 22 Czerwca 2011 no dobra, zostawie na chwile.. a moze połaczyc to z partyzancji tuning passata b5 :D:D Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Shit-Tzu Zgłoś #13 Napisano 30 Czerwca 2011 (edytowane) Witam intercooler trzyma się solidnie i lepiej nie musi. Jakość mocowania sprawdzona w terenie; w jednym z lasów jakiś baran ściął trzy drzewka i położył w poprzek przejechałem po nich i nic nie odpadło. Boxa nie ruszam, jest, działa, nie psuje się, kiedyś będę musiał zmienić jeden z termistorów na mniejszy bo wraz ze wzrostem temperatury otoczenia delikatnie za bardzo zwiększa dawkę ale to raczej związane z tym że powietrze cieplejsze ma mniejszą gęstość. Kończy się turbo. Nie będę odświeżał, zrobię jak z ickiem, wrzucę większe. Będę zarzucał turbo od q7, kkk bv50 bodajże, będzie trochę rzeźbienia, wstępne oględziny i przymiarki - da się. Zrobiłem żarówki postojówki na ledach cree z binu t6, kolimatory wyrzeźbiłem z diod 11mm, chłodzenie z blachy miedzianej, przetwornice wydłubałem z żarówek led 3W na 12V. Dają około 400 lumenów na sztukę i jeżdżę na nich jak na światłach do jazdy dziennej. Nikt nie mruga ani nie zatrzymuje więc jest ok. Tylne światła też mam led. Na koniec - straż miejska dostała nowe fotoradary czarne na trójnogu. Są paskudne bo mają bardzo słaby sygnał, mój bel euro 550 chwyta je z około 100m, pracują na 34xxx mhz. Tanim wykrywaczem będą nie do wykrycia. Stawiają bardzo blisko drogi, aż się prosi żeby takiego pociągnąć przez okno bacikiem. Bać się nie ma co raczej.. przecież nie zostawią fotoradaru żeby się puścić tym swoim doblo za właścicielem bacika. Edytowane 30 Czerwca 2011 przez Shit-Tzu Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
arsen Zgłoś #14 Napisano 30 Czerwca 2011 dobra.. przestałem Ci wierzyć, albo jesteś bajkopisarz, albo robisz w CSAiU... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
martin Zgłoś #15 Napisano 30 Czerwca 2011 ja pier... e i to ziomek z mojego miasta. nie rób siary , bo już jeden wielebny wystarczająco toruń reklamuje. druga sprawa to jak ktoś kupi auto od takiego druciarza to masakra.niestety ale takie coś to zwykłe druciarstwo Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
spidi Zgłoś #16 Napisano 30 Czerwca 2011 wystarczająco toruń reklamuje. Ty z małej litery też zareklamowałeś kupi auto od takiego druciarza to masakra jakbyś śledził wątek od początku to byś wiedział,że raczej tego auta nie sprzeda zwykłe druciarstwo robi to co lubi i robi to dla siebie,nie czeka bynajmniej na oklaski. Bez urazy,Pzdr,spidi P.S. Krzysztof,mam nadzieję obejrzeć "dzika" jak na urlopie będę,po zdjęciach wiem mniej-więcej gdzie mieszkasz Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
fusse Zgłoś #17 Napisano 30 Czerwca 2011 cczego sie czepiacie, jak chce zeby bylo tak to niech bedzie, robi jak mu sie podoba, a nie ja wiekszosc, leci z byle czym do mechanika,bo sam nic nie umie zrobic, a tu napisze,ze on jest druciarz. Shit-Tzu, a jak ogarniesz nowe turbo,zeby ladnie dmuchalo? znowu rezystorami? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
przemo87 Zgłoś #18 Napisano 30 Czerwca 2011 Witamintercooler trzyma się solidnie i lepiej nie musi. Jakość mocowania sprawdzona w terenie; w jednym z lasów jakiś baran ściął trzy drzewka i położył w poprzek przejechałem po nich i nic nie odpadło. to mnie rozbiło:) ogólnie super i wielki plus za samozaparcie i pomysłowość no normalnie nie moge:lol:lol powodzenia w dalszych pracach Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Daron Zgłoś #19 Napisano 30 Czerwca 2011 A właśnie ... jakie partyzanckie turbo wkładasz teraz kolego Shit-Tzu ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
riccardoa Zgłoś #20 Napisano 30 Czerwca 2011 A właśnie ... jakie partyzanckie turbo wkładasz teraz kolego Shit-Tzu ? W 13 poście masz odpowiedź:dobrze Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach