czanklas22 Zgłoś #61 Napisano 25 Lutego 2017 Witam Muszę zakupić kompletny silnik, do tej pory posiadałem Passat b5 FL 1,9 tdi 130 AVF - 6 biegów, pytanie czy można zamontować silnik o innym oznaczeniu bez żadnych przeróbek np AWX, czy lepiej szukać AVF? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Denis123 Zgłoś #62 Napisano 25 Lutego 2017 kup lepiej ten sam choc awx niby to samo ale chyba wwtryski inne i nie jestem pewien ale ksztalt dolotu do egr chyba tez Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Denis123 Zgłoś #63 Napisano 25 Lutego 2017 WitamMuszę zakupić kompletny silnik, do tej pory posiadałem Passat b5 FL 1,9 tdi 130 AVF - 6 biegów, pytanie czy można zamontować silnik o innym oznaczeniu bez żadnych przeróbek np AWX, czy lepiej szukać AVF? http://vw-clubpolska.pl/index.php?topic=1003.0 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Denis123 Zgłoś #64 Napisano 25 Lutego 2017 co do mnie to czy ktos ma jakis pomysl? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
PancerneTDI Zgłoś #65 Napisano 12 Maja 2017 Panowie jak przełoże sam słupek z AWX lub AVF do ATJ i cały osprzęt pozostawie od ATJ, to co będę musiał jeszcze wymieniać/dokładać?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
77Marek Zgłoś #66 Napisano 12 Maja 2017 co będę musiał jeszcze wymieniać/dokładać?? Wiązka instalacji elektrycznej. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
The_Saint Zgłoś #67 Napisano 12 Maja 2017 Jak osprzęt zostaje stary to dlaczego musiałby zmieniać wiązkę? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
77Marek Zgłoś #68 Napisano 12 Maja 2017 A fakt źle przeczytałem. Chodzi o sam słupek. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
PancerneTDI Zgłoś #69 Napisano 14 Maja 2017 No dobra panowie a co ze skrzynią? w ATJ mam 6 stopniową, czy wszystko będzie pasowało powiedzmy do AVF lub AWX? bo te silniki mnie interesują.. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marcin_pesel Zgłoś #70 Napisano 14 Maja 2017 awx ma skrzynie 5 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
PancerneTDI Zgłoś #71 Napisano 14 Maja 2017 (edytowane) To akurat wiem, ale to znaczy że moja skrzynia nie podejdzie pod silnik AWX?? wiem że AVF wychodziły w 6stce skrzyni... i w tym wypadku skrzynia 6 z ATJ pasowałaby do AVF? i pytanie jeszcze do pompy wtryskowej? coś trzeba sie bawić z tym, czy po prostu podłączam i śmiga? Edytowane 14 Maja 2017 przez PancerneTDI Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
The_Saint Zgłoś #72 Napisano 14 Maja 2017 Skrzynia podejdzie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lisekexeter Zgłoś #73 Napisano 15 Maja 2017 Nie masz pompy wtryskowej,przekladasz pompowtryski tylko. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
cieciostan Zgłoś #74 Napisano 3 Czerwca 2017 Skoro jesteśmy przy temacie wymian silników...ostatnio przydarzyło mi się przeskoceznie rozrządu (kolizyjne). Na 90 % czeka mnie wymiana słupka, bo nie daje się przekręcić wał korbowy. Pytanie, czy zamiast słupka (w sensie dół + głowica) od AFN podejdzie mi jakiś inny z Passata B5 lub Audi wariant silnika 1.9. Mam tu na mysli pełne przełożenie osprzętu ze starego AFN. Na zasadzie plug and play. Akcja będzie się toczyć na dniach. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lisekexeter Zgłoś #75 Napisano 4 Czerwca 2017 np 90 koni ahu to to samo. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
cieciostan Zgłoś #76 Napisano 4 Czerwca 2017 Widać w ETCE, że do pewnego czasu numery bloków się różniły dla AFN, AHH, i AHU. Na innym VAGowym forum wyczytałem, że blok w AFNie jest wzmocniony w stos. do pozostałych "kolegów". Podobna historia dotyczyć ma tłoków i czegoś tam jeszcze. Nie wątpię w to, że wszystko pasuje do sobie. Chciałbym jednak uniknąć wysypania się czegoś po roku, bo okaże się, że coś za słabo oddawało ciepło, czy ze słabszego stopu było. lisekexeter dawno temu przepoczwarzałeś swojego AHU na AFN? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lisekexeter Zgłoś #77 Napisano 4 Czerwca 2017 Będzie ze 4 lata ,i lekko nie miał,od roku ma go moja mama i robi nim około 100km rocznie więc życie go czeka w sielance. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
cieciostan Zgłoś #78 Napisano 5 Czerwca 2017 to znaczy, że nie ma to wpływu na eksploatację. Dzięki. Pozostaje tylko trafić na jakiś słupek w ludzkim stanie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
makbid Zgłoś #79 Napisano 18 Stycznia 2018 Witam!! Padł mi silnik w moim Passacie, nie wchodząc w szczegóły (bo nie jestem znawcą tematu) nie ma sensu go naprawiać. Muszę kupić nowy słupek. Czy poza AVF i chyba AWX, co wyczytałem może pasować coś jeszcze. Znajomy ma AXR ze Skody Octavii ale to jest 101 KM i skrzynia 5. Czy to mogło by pasować?? Ewentualnie czy ktoś ma namiary na jakiś "pewny " silnik najlepiej na Podlasiu?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lisekexeter Zgłoś #80 Napisano 20 Stycznia 2018 Nie wiem jak axr ale avb 101 koni też podejdzie,i może to nawet lepsza opcja bo one robią mniejsze naloty,są mniej palowane i mniej poszukiwane przez małolatów,miałem taki w a4 założyłem osprzęt że 130awx i dałem czipsa pięknie latał przez 3 lata ,sprzedałem i jeździ do dziś bo go widzę czasem. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach