Skocz do zawartości

cieciostan

  • Liczba zawartości

    5
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O cieciostan

  • Urodziny 19.09.1988

Informacje osobiste

  • Imię
    Maciej
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Lublin

Samochód

  • Generacja
    B5
  • Silnik
    B5(3BG) 1.8 T 150KM (AWT)
  • Rok produkcji
    2003
  1. to znaczy, że nie ma to wpływu na eksploatację. Dzięki. Pozostaje tylko trafić na jakiś słupek w ludzkim stanie
  2. Widać w ETCE, że do pewnego czasu numery bloków się różniły dla AFN, AHH, i AHU. Na innym VAGowym forum wyczytałem, że blok w AFNie jest wzmocniony w stos. do pozostałych "kolegów". Podobna historia dotyczyć ma tłoków i czegoś tam jeszcze. Nie wątpię w to, że wszystko pasuje do sobie. Chciałbym jednak uniknąć wysypania się czegoś po roku, bo okaże się, że coś za słabo oddawało ciepło, czy ze słabszego stopu było. lisekexeter dawno temu przepoczwarzałeś swojego AHU na AFN?
  3. Skoro jesteśmy przy temacie wymian silników...ostatnio przydarzyło mi się przeskoceznie rozrządu (kolizyjne). Na 90 % czeka mnie wymiana słupka, bo nie daje się przekręcić wał korbowy. Pytanie, czy zamiast słupka (w sensie dół + głowica) od AFN podejdzie mi jakiś inny z Passata B5 lub Audi wariant silnika 1.9. Mam tu na mysli pełne przełożenie osprzętu ze starego AFN. Na zasadzie plug and play. Akcja będzie się toczyć na dniach.
  4. Potwierdzam. Dodam od siebie, że wspomniana guma ma kołnierz, który delikatnie wystaje ponad płaszczyznę podłogi podszybia i może sprawiać, że choć woda będzie spływała, to syfek się będzie gromadził wokół tego kołnierza. W prawdzie można raz na jakiś czas manualnie to oczyścić, ale powiedzmy sobie szczerze: są auta, z których przyjemniej się wyjmuje aku, niż z naszych Pasztetów
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności