Skocz do zawartości

czanklas22

  • Liczba zawartości

    10
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O czanklas22

  • Urodziny 17.12.1984

Informacje osobiste

  • Imię
    Łukasz
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Grudziądz

Samochód

  • Generacja
    B5
  • Silnik
    B5(3BG) 1.9 TDI-PD 131KM (AVF)
  • Rok produkcji
    2001

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Witam, mam problem z autem passat b5 1.9tdi 130 avf 2001, mianowicie jakiś czas temu zaczęły się problemy z odpaleniem po dłuższym postoju, np po nocy, silnik odpala na sekundę i gasnie, potem trzeba dlugo kręcić zanim odpali. Po odpaleniu silnik chodzi normalnie i mógłbym to gasić zapalac i wszystko jest ok. Problem zaczął występować codziennie przez jakieś 3 dni A potem przez tydzień jak ręką odjal. Minął tydzień i znowu to samo. Nowe ustalenia, podpiałem pod komputer i nie ma błędów związanych z odpaleniem, ostatnie dwa dni ustawiłem auto z gorki przodem w dół i problem zgasnięcia nie wystąpił po odpaleniu. Ktoś podpowiada że problem może stwarzać pomka paliwa w zbiorniku, gdzieś wyczytałem że chlodniczka paliwa ma zaworek zwrotny który może być uszkodzony i cofa paliwo, ktoś inny że pompa Vacum i jeszcze inny że nieszczelność w układzie paliwowym. Od czego zacząć, jakieś sugestie?
  2. Również proszę o wymiary tarcz przod passat b5 fl 1.9 tdi 130 avf 2001 rok nr vin WVWZZZ3BZ1E081690
  3. Witam dziś podczas jazdy nie mogłem wrzucić 2 biegu, zatrzymałem się i nie wchodził żaden bieg, wyłączyłem auto, z problemami ale udało się wrzucić 1 bieg i po odpaleniu z wciśniętym sprzęgłem auto ruszyło. Uruchomiłem silnik na luzie udało się wrzucić bieg i auto jechało normalnie. Problem pozostał z wrzucaniem wstecznego, czy na odpalonym czy zgaszonym jest opór, 1bieg wchodzi choć czasem ciężko. Sprzęgło ma najechane niecałe 30tys Prosze o podpowiedzi
  4. Witam Muszę zakupić kompletny silnik, do tej pory posiadałem Passat b5 FL 1,9 tdi 130 AVF - 6 biegów, pytanie czy można zamontować silnik o innym oznaczeniu bez żadnych przeróbek np AWX, czy lepiej szukać AVF?
  5. Jakiemuś mechanikowi to kilka dni temu odstawilem auto bo zaczął olej brać i mocy nie miał, to mi wymienił uszczelke pod klapa zaworów co do spadku mocy to powiedzial ze od zaolejonych węży intercoolera sie nie zbiera. Po kilku dniach rozsypuje sie silnik. Pewnie ze jestem laikiem i bez pomocy szwagra bym sie nie podjął tego. Moze nie jest specem ale jest po mechaniki i swoje auto sam naprawia. Jakas podstawowa wiedze posiada do tego ma dobrego kolegę mechanika z ktorym moze sie konsultowac. Jeszcze co do swojej osoby nie raz juz z pomoca forum dokonywalem napraw zawieszenia, napedu I innych. Przejechalem sie juz na tylu mechanikach ze boje sie ze moga zrobic gorzej niz ja sam
  6. Przebieg około 300tys. Jak z tą sprężarką klimy, będzie w zestawie w kompletnym silniku? Montując kompletny silnik są jakieś rzeczy które wypadałoby sprawdzić/przeczyścić przed zamontowaniem,jakieś uszczelki wymienić?
  7. Silnik niestety do wymiany, popękany blok, pękła nawet część skrzyni ( mam nadzieje, że uda się zaspawać). Zastanawiam się czy kupić teraz sam słupek czy kompletny silnik, dodam że turbosprężarka również do wymiany (z jej powodu silnik się rozsypał) Kompletny silnik około 2tys, słupek połowa ceny, jednak do słupka turbosprężarko to dodatkowe 600 zł. Nie działa mi klimatyzacja z racji uszkodzonej sprężarki, czy kompletny silnik będzie z taką sprężarką? (przy okazji mógłbym to naprawić) Podzwoniłem po mechanikach i wołają po 1tys złoty za wymianę do tego silnik mam sobie sam załatwić więc mało opłacalny interes dla mnie. Szwagier zadeklarował się pomóc więc wymianę będę robił sam(mamy narzędzia, garaż z kanałem). Czy rozrząd można przełożyć z uszkodzonego silnika czy absolutnie tylko nowy wchodzi w grę? (najechane było 20-kilka tys)
  8. Witam Niestety wczoraj spotkał mnie problem rozbieganego silnika, passat wszedł na maksymalne obroty i wystrzał, to były sekundy. Zadusiłem go, zgasiłem nie pamiętam zjechałem od razu na pobocze, a za mną ślady po oleju na asfalcie. Otworzyłem maskę i za silnikiem widoczne ślady oleju. Mój passat to b5 fl 1,9 tdi 130 AVF. Po konsultacji telefonicznej jeden z mechaników twierdzi, że turbosprężarka padła i pewnie silnik przy okazji, drugi mówi, że nierealne jest żeby silnik się uszkodził - twierdzi że musiałby tak dłuższy czas chodzić. inny mechanik stwierdził że coś elektronicznego, a szwagier twierdzi żeby samemu turbinę wymienić :-) Na pewno turbosprężarka do wymiany ale jak sprawdzić stan silnika i komu wierzyć aby nie dać się naciągnąć na dodatkowe koszty.
  9. Mam problem z brakiem mocy 1.9 tdi 130 avf. W zeszlym roku pekl mi waz od intercoolera ten w ksztalcie litery s. Zakupiłem zamiennik okazali sie ze nie wchodzą końcówki i musiałem pilowac pilnikiem. W końcu zrobilem jednak pozostal luz po wlozeniu. Jezdzilem tak az niedawno podczas jazdy wystrzelil ten waz, huk jak z armaty. Z racji luzu i obawy kolejnego wypadnięcia skleilem taśma stary waz i do czasu zamówienia używki oryg na nim jezdzilem jednak na niskich obrotach bojąc sie ze tasma pości. Przyszedl nowy waz zalozylem go jednak auto stracilo moc. Wcześniej bylo ok czy ten wystrzal weza mogl w jakiś sposób cos uszkodzić? Auto jeździ jakby mialo z 60 koni
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności