Krynio Zgłoś #21 Napisano 1 Czerwca 2011 nom tylko wroce do domu od razu zagladam i oby sie udało:) wrazie czego to wystarczy tylko wyczyscic? bo z tego co czytałem to tam zanjduje sie potencjometr ktory sie brudzi? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Krynio Zgłoś #22 Napisano 2 Czerwca 2011 panowie a mam takie pytanie co odpowiada na nateżenie strumienia nawiewu? ze np na dworze temperatura 28 stopni, a w aucie np na 18-19 i po zjechaniu na lo wieje o wiele mocniej? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mielke Zgłoś #23 Napisano 2 Czerwca 2011 panowie a mam takie pytanie co odpowiada na nateżenie strumienia nawiewu? ze np na dworze temperatura 28 stopni, a w aucie np na 18-19 i po zjechaniu na lo wieje o wiele mocniej? dmuchawa i klapy/silniczki Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Krynio Zgłoś #24 Napisano 2 Czerwca 2011 no tak ale chyba musi byc cos innego co np steruje odpowiednim nateżeniem tego nawiewku ze np gdy na dworze jest 28 stopni to zwalnia gdy sie da na wyższa temperature a przyspiesza gdy sie da na niższa? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mielke Zgłoś #25 Napisano 2 Czerwca 2011 no tak ale chyba musi byc cos innego co np steruje odpowiednim nateżeniem tego nawiewku ze np gdy na dworze jest 28 stopni to zwalnia gdy sie da na wyższa temperature a przyspiesza gdy sie da na niższa? sterownik klimy lub przekaźniki Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Krynio Zgłoś #26 Napisano 2 Czerwca 2011 wkurza mnie to juz... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ormowiec Zgłoś #27 Napisano 2 Czerwca 2011 (edytowane) Albo klapa od temperatury się zacina (sugeruje to hałas z nagrzewnicy) albo climatronic ma przekłamany sygnał z czujnika temp. wnętrza (sugeruje to błąd który miałeś i to że na LO i HI działa - w tych dwóch programach olewany jest odczyt z tego czujnika) Wejdź VCDS w climatronik i zobacz jakie widzi temperatury (measuring blocks grupa 001) Edytowane 2 Czerwca 2011 przez ormowiec Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Krynio Zgłoś #28 Napisano 2 Czerwca 2011 ok. tylko znajde kabel bo albo ja gdzies wsadziłem albo ktoś sie nie bał i za... a jak nie to do kogos podjade:) czytałem odnosnie czujnika i ciezko bedzie cos wymyslec z nim jezeli on wini;/ Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ormowiec Zgłoś #29 Napisano 2 Czerwca 2011 Co tu myśleć? Wymienić jak jest assholed. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Krynio Zgłoś #30 Napisano 2 Czerwca 2011 no ale nigdzie go nie mozna kupic podobno a składa sie on z termistora ptc i problem jest z dopasowaniem rezystencji potem:) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Krynio Zgłoś #31 Napisano 4 Czerwca 2011 miałem jechac do domu w czwartek ten co bedzie ale pojade dopiero po niedzieli wiec narazie nic niezdziałam bez vaga, ale dzis wsiadłem w auto pogoda kazdy wie jaka i na 18 dmuchawa sie złączyła zaczeło wiac i nagle było słychac jakby jakas klapa sie otworzyła i zaczeło wiac o wiele mocniej. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mielke Zgłoś #32 Napisano 4 Czerwca 2011 miałem jechac do domu w czwartek ten co bedzie ale pojade dopiero po niedzieli wiec narazie nic niezdziałam bez vaga, ale dzis wsiadłem w auto pogoda kazdy wie jaka i na 18 dmuchawa sie złączyła zaczeło wiac i nagle było słychac jakby jakas klapa sie otworzyła i zaczeło wiac o wiele mocniej. no to tak jak pisałem klapy się zacinają pobaw się przyciskami na panelu ciepło zimno mocniej słabiej a powinno pomóc a po powrocie podłącz VAG i zrób skan i tzn nastawy podstawowe jeśli to możliwe w twoim aucie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kuban Zgłoś #33 Napisano 4 Czerwca 2011 Z silniczkiem klapy ciepło/zimno to ja się nawalczyłem swego czasu. Ustaw klimę na HI , lewą gałąź połóż na przycisku z niebieską kropeczką na panelu , prawą gałąź wsadź za tunel środkowy od strony pasażera (trzeba najpierw odciągnąc do wierzchu taką piankę/wygłuszenie- pasek szer 5cm) wędrując do góry gałęzią napotkasz plastiki . Naciskasz niebieski guziczek i czujesz że pod prawą gałęzią coś się rusza - to właśnie dźwignia od klapy. Jeżeli masz konary a nie gałązki to może nie wejść ta prawa. Wtedy możesz ją zlokalizować na "słuch" - nastaw nawiew na jedną kreskę i podnoś i obniżaj temp przystawiając ucho od strony pasażera (jak kolana w kościele się nie zginają to tu się zegną) usłyszysz terkotanie silniczka krokowego. Jak już go zlokalizujesz to musisz się stać na chwilę człowiekiem-gumą , włożyć łepek tam gdzie pasażer kładzie zwykle nogi , ściągnąć dźwigienkę (jest na ośkach w postaci kołeczków rozpręznych - trzeba podważyć np scyzorykiem) i tu niespodzianka - dżwigienka ma regulowaną długość . Wyreguluj tak , aby Ci zmykała całkowicie kanał ciepłego powietrza (z tego co pamietam u mnie trzeba było troszkę wydłuzyć chyba o 3 ząbki) po tym zabiegu wiało czasami 0,2st z kratek a normalnie około 3,5-4 st. Gdyby się silniczek zacinał to też mam zdjęcia środka i daje się go naprawiać wbrew obiegowym opiniom (mnie się udało). Pzdr Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Krynio Zgłoś #34 Napisano 4 Czerwca 2011 to poprosze o te zdjecia:) musze Twoj opis przeczytac ze 2-3 razy bo mało go rozumiem ;p Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lebow Zgłoś #35 Napisano 5 Czerwca 2011 bo mało go rozumiem Czemu? No chyba tylko tego... Jeżeli masz konary a nie gałązki to może nie wejść ta prawa jak kolana w kościele się nie zginają to tu się zegną) włożyć łepek tam gdzie pasażer kładzie zwykle nogi Reszta jest do ogarnięcia ;) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Krynio Zgłoś #36 Napisano 6 Czerwca 2011 hehe dzieki ogarnąłem:D Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Krynio Zgłoś #37 Napisano 14 Czerwca 2011 w tym tygodniu podepne juz vaga i bedzie widać czy jest cos nie halo, ale jest cos porypane bo nawet bez klimy nawiew sie wali bo np dam na maxa szybkosc wiania na 18st i zmienie na 22 to nagle przestaje wiać... co z tym zrobić na początek? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Krynio Zgłoś #38 Napisano 18 Czerwca 2011 panowie, podłączony vag bledów brak, temperatury w 08 mb, 29,31,30,31 czyli norma a klima niechłodzi tzn zchodzi max do 15stopni... kratka zimno ciepło sprawdzona przez adamsa jest ok niedaje ciepłego pow... wiec co? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kuban Zgłoś #39 Napisano 21 Czerwca 2011 Widzę że się osaczyłeś z tą klimą (linki w tematach innych userów) . Nie łam sę :glaszcze Pisałeś wcześniej o rurkach klimy. Napisz jak to wygląda na dzień dzisiejszy. Gruba powinna być lodowata , cienka gorąca. Jeśli tak nie jest a kolega z forum nie przewalił na czynniku bądź sprawdzeniu szczelności a ciśnienia są ok (LP 2-3 HP 15-20) to przyczyną będzie raczej problem z fizycznym przyblokowaniem obiegu. Czyli albo zawór rozprężny się przytkał (mnie w shariku się przytkał po uzupełnieniu oleju przy serwisie klimy) , albo osuszacz (łatwo spradzić po temp. rurek za nim i przed nim. Jednak.... Jeżeli układ byłby przytkany to co za tym idzie ciśnienie po stronie wysokiej gwałtownie by rosło , co za tym idzie wentylatory wskakiwałyby na drugi bieg po chwili od załączenia klimy... U Ciebie tak się nie dzieje - prawda? Nasępnie wzrost ciśnienia doprowadziłby do wyrzucenia czynnika na planetę Melmack - do Alfa - u Ciebie to nie miało miejsca - prawda? Jeśli wszysko się zgadaza to znaczy ... że nie masz czynnika w układzie (chociaż jak po zimie Ci zostało 200g , to musiłbyś mieć farta , że zrobiłeś serwis właśnie wtedy jak zaczął uciekać) Oczekujesz rady od nas. Rada jest taka: jedż w cholewę do normalnego klimiarza , niech Ci podłączy manometry - Wszystko będzie jasne po zmierzeniu ciśnień (będziesz wiedzial czy sprężarka prawidłowo pracuje , czy nie ma niedrożności w układzie , czy jest czynnik itp.) Pzdr. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Krynio Zgłoś #40 Napisano 22 Czerwca 2011 podłączylismy maszyne to sciągneła 680 czynnika czyli tak jakby troche uciekło, bo z 200 zostaje w układzie, zrobiissmy test azotem na szczelnosc jest gitara, co do rurek to gruba jest chłodna nie zimna a druga niepowiedziałbym ze gorąca, taka letnia mozna normlnie dotykać itd... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach