vwmarco Zgłoś #1 Napisano 19 Maja 2011 Witam mam problem po wymianie pompowtryskiwaczy w sharanie 1.9 silnik AUY- po wymianie trzech pompek brakuje mu mocy a tak dokładniej reaguje bardzo wolno na dodanie gazu dopiero po przekroczeniu 3 tyś obrotów jest troszeczkę lepiej ale ogólnie muł okropny,w bloku 013 wszystko ok,natomiast w 023 wartośc na jednej pompce dochodzi nawet do 130 prosiłbym o jakieś podpowiedzi co może byc powodem takich objawów Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
vietrzyk Zgłoś #2 Napisano 20 Maja 2011 padaczki założyłeś już, dlatego tak jest, w grupie 023 idealne wartości to 20-30, rozsądne wartości to 40-50, dopuszczalne ok 80. Podaję oczywiscie po dodaniu gazu do deski a nie na wolnych obrotach. Jak możesz to oddaj je czym prędzej. Nie wiem jak w sharanie dokładnie ale w pasku przy wartosciach 127 wywala już błędy i chodzi w trybie awaryjnym Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ormowiec Zgłoś #3 Napisano 20 Maja 2011 Pompki zdechłe niekoniecznie, trzeba wyregulować luz na dźwigienkach. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
vietrzyk Zgłoś #4 Napisano 20 Maja 2011 trzeba wyregulować luz na dźwigienkach. Tomek skoro wymieniał to chyba przeprowadził regulację , jedno = drugiemu. Jak dla mnie padaczki i tyle Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ormowiec Zgłoś #5 Napisano 20 Maja 2011 Myślę że nie regulował, lub zrobił to źle. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
vwmarco Zgłoś #6 Napisano 21 Maja 2011 Przeprowadziłem dwie próby regulacji jedna z kątem 225 stopni a druga 180 stopni lecz problem dalej ten sam. Auto jest słabe w dolnej granicy obrotów silnika a powyżej 2000-2500 wydaje sie że jest ok... Parametry w normie i turbina też OK... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
vwmarco Zgłoś #7 Napisano 24 Maja 2011 Ma ktoś jakiś pomysł ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mielke Zgłoś #8 Napisano 24 Maja 2011 Przeprowadziłem dwie próby regulacji jedna z kątem 225 stopni a druga 180 stopni lecz problem dalej ten sam. Auto jest słabe w dolnej granicy obrotów silnika a powyżej 2000-2500 wydaje sie że jest ok... Parametry w normie i turbina też OK... może przepływka wariuje Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ormowiec Zgłoś #9 Napisano 24 Maja 2011 Jeśli regulacja nie pomaga to będzie w takim razie to o czym pisał Vietrzyk. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
popiolek4 Zgłoś #10 Napisano 24 Maja 2011 rozbieram glowice od AJM do planowania. Czy pod pompowtryskami sa jakies podkladki i przy ponownym montazu trzeba je zalozc nowe i czy trzeba uwazac na jeszcze inne sprawy przy skladaniu Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
polonez15 Zgłoś #11 Napisano 24 Maja 2011 Konieczna wymiana kompletu uszczelek pompowtrykiwacza+popychacz. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
vwmarco Zgłoś #12 Napisano 25 Maja 2011 To jak Waszym zdaniem ma się to że pompki mogą byc do bani do odczytów bloków 013,018 gdzie jest wszystko OK jedynie blok 023 na jednej pompce jest żle.Sprzedający twierdził że są dobre i mają przelatane 160 tyś. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
vwmarco Zgłoś #13 Napisano 10 Czerwca 2011 Panowie jakieś pomysły odnośnie pompek? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Stern Zgłoś #14 Napisano 14 Czerwca 2011 Panowie jakieś pomysły odnośnie pompek? Tu potrzebny diagnosta- telepata Sprzedający twierdził że są dobre i mają przelatane 160 tyś Mam nadzieję, że nie planujesz swoich dalszych poczynań na podstawie powyższych słów? Sprzedawca powie Ci wszystko co mu ślina na język przyniesie, aby tylko sprzedać. Kolego przyczyn takiego stanu rzeczy może być kilka i nie ma co gdybać. Podrzuć jakieś dane do przemyśleń to może ktoś coś podpowie. Ja osobiście uważam, że takich przypadków nie naprawia się przed monitorem, tylko w warsztacie no ale to już moje prywatne zdanie i nie musisz się z nim zgadzać. Zloguj go chociaż bo to dość ważne. Pompki moim zdaniem przed montażem powinny być sprawdzone- mieszkasz niedaleko p. Mazanka- podjedz niech wrzuci na stół i dostaniesz konkretne wydruki. Jeśli pompki będą sprawne, będą przewidziane do Twojego modelu i montaż przeprowadzisz prawidłowo to już będziesz o krok dalej. Synchro oglądałeś? W ogóle jaka historia choroby, dlaczego wymieniasz pompki, co ze starymi? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
vwmarco Zgłoś #15 Napisano 14 Czerwca 2011 STERN podaj proszę namiary na tego Pana Mazanka. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Stern Zgłoś #16 Napisano 14 Czerwca 2011 Ciężko się tam dodzwonić, ale próbuj: 34 3573251. Znajdziesz w google: diesel serwis mazanek, to chłopaki od lat na rynku. Gdyby były problemy z komunikacją to odezwij się na GG i dam Ci jego nr kom. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
vwmarco Zgłoś #17 Napisano 14 Czerwca 2011 OK dzięki za szybką odpowiedź ,jakby co to się odezwę na GG.:dobrze Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kudlaty Zgłoś #18 Napisano 7 Sierpnia 2011 Wyreguluj pompki i powinno sie poprawic:) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach