Skocz do zawartości
vwmarco

Problem po wymianie pompowtrysków

Rekomendowane odpowiedzi

Witam

mam problem po wymianie pompowtryskiwaczy w sharanie 1.9 silnik AUY-

po wymianie trzech pompek brakuje mu mocy a tak dokładniej reaguje bardzo wolno na dodanie gazu dopiero po przekroczeniu 3 tyś obrotów jest troszeczkę lepiej ale ogólnie muł okropny,w bloku 013 wszystko ok,natomiast w 023 wartośc na jednej pompce dochodzi nawet do 130

 

prosiłbym o jakieś podpowiedzi co może byc powodem takich objawów

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

padaczki założyłeś już, dlatego tak jest, w grupie 023 idealne wartości to 20-30, rozsądne wartości to 40-50, dopuszczalne ok 80. Podaję oczywiscie po dodaniu gazu do deski a nie na wolnych obrotach. Jak możesz to oddaj je czym prędzej.

Nie wiem jak w sharanie dokładnie ale w pasku przy wartosciach 127 wywala już błędy i chodzi w trybie awaryjnym

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Pompki zdechłe niekoniecznie, trzeba wyregulować luz na dźwigienkach.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
trzeba wyregulować luz na dźwigienkach.

Tomek skoro wymieniał to chyba przeprowadził regulację , jedno = drugiemu. Jak dla mnie padaczki i tyle

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Myślę że nie regulował, lub zrobił to źle.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Przeprowadziłem dwie próby regulacji jedna z kątem 225 stopni a druga 180 stopni lecz problem dalej ten sam. Auto jest słabe w dolnej granicy obrotów silnika a powyżej 2000-2500 wydaje sie że jest ok... Parametry w normie i turbina też OK...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ma ktoś jakiś pomysł ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Przeprowadziłem dwie próby regulacji jedna z kątem 225 stopni a druga 180 stopni lecz problem dalej ten sam. Auto jest słabe w dolnej granicy obrotów silnika a powyżej 2000-2500 wydaje sie że jest ok... Parametry w normie i turbina też OK...
może przepływka wariuje

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli regulacja nie pomaga to będzie w takim razie to o czym pisał Vietrzyk.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

rozbieram glowice od AJM do planowania. Czy pod pompowtryskami sa jakies podkladki i przy ponownym montazu trzeba je zalozc nowe i czy trzeba uwazac na jeszcze inne sprawy przy skladaniu

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

 

Konieczna wymiana kompletu uszczelek pompowtrykiwacza+popychacz.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

To jak Waszym zdaniem ma się to że pompki mogą byc do bani do odczytów bloków 013,018 gdzie jest wszystko OK jedynie blok 023 na jednej pompce jest żle.Sprzedający twierdził że są dobre i mają przelatane 160 tyś.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Panowie jakieś pomysły odnośnie pompek?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Panowie jakieś pomysły odnośnie pompek?

 

Tu potrzebny diagnosta- telepata :)

 

Sprzedający twierdził że są dobre i mają przelatane 160 tyś

 

Mam nadzieję, że nie planujesz swoich dalszych poczynań na podstawie powyższych słów?

Sprzedawca powie Ci wszystko co mu ślina na język przyniesie, aby tylko sprzedać.

 

Kolego przyczyn takiego stanu rzeczy może być kilka i nie ma co gdybać. Podrzuć jakieś dane do przemyśleń to może ktoś coś podpowie. Ja osobiście uważam, że takich przypadków nie naprawia się przed monitorem, tylko w warsztacie no ale to już moje prywatne zdanie i nie musisz się z nim zgadzać. Zloguj go chociaż bo to dość ważne.

Pompki moim zdaniem przed montażem powinny być sprawdzone- mieszkasz niedaleko p. Mazanka- podjedz niech wrzuci na stół i dostaniesz konkretne wydruki. Jeśli pompki będą sprawne, będą przewidziane do Twojego modelu i montaż przeprowadzisz prawidłowo to już będziesz o krok dalej. Synchro oglądałeś? W ogóle jaka historia choroby, dlaczego wymieniasz pompki, co ze starymi?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

STERN podaj proszę namiary na tego Pana Mazanka.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ciężko się tam dodzwonić, ale próbuj: 34 3573251. Znajdziesz w google: diesel serwis mazanek, to chłopaki od lat na rynku. Gdyby były problemy z komunikacją to odezwij się na GG i dam Ci jego nr kom.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

OK dzięki za szybką odpowiedź ,jakby co to się odezwę na GG.:dobrze

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wyreguluj pompki i powinno sie poprawic:)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności