vwmarco
-
Liczba zawartości
21 -
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta
Statystyki sprzedającego
- 0
- 0
- 0
O vwmarco
- Urodziny 20.03.1976
Informacje osobiste
-
Imię
marek
-
Płeć
Mężczyzna
-
Miejscowość
Bytom
Samochód
-
Generacja
Nie passat
-
Silnik
Nie passat
-
Rok produkcji
2006
Ostatnie wizyty
Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.
-
Problemy z blokadą kierownicy i odpalaniem
vwmarco odpowiedział przemkost → na temat → Zawieszenie, układ kierowniczy
Witam wszystkich - może ktoś mi pomoże - zabrałem się za wymianę swichów w blokadzie kolumny - rozebrałem wszystko ,zdemontowałem obudowę .płytkę mam na stole ale zablokowała mi się blokada kolumny - doczytałem ze trzeba coś tam potem odblokować igła czy drutem - moje pytanie dokładnie co trzeba zrobić ? Czy po montażu i podpięciu wtyczek blokada powinna sama zwolnić . Chyba ze się mylę. Dajcie jakąś podpowiedz pozdro nie było w/w pytania już sprawę rozwiązałem pozdr -
Witam mam pytanie -problem dotyczy układu hamulcowego i błędu 00810 czujnik 1/2 ciśnienia układu hamulcowego-niezrozumiały sygnał. Rozumiem że uszkodzony jest czujnik który jest zintegrowany w agregacie pompy ABS. Po podłączeniu kompa w bloku 005 pokazuje się wartość ciśnienia 0 po naciśnięciu pedału hamulca ciśnienie wzrasta -pytanie czy przed naciśnięciem pedału powinno być 0 czy jakaś wartość ? A drugie pytanie czy może ktoś na forum dawał naprawiac już pompę ABS może jakieś namiary!
-
Pompa oleju - zawodny mechanizm napędu
vwmarco odpowiedział laki → na temat → Silnik, skrzynia biegów
To jest pasek z 2009 i jest to CR a w misce napewno nic nie zostało -
Pompa oleju - zawodny mechanizm napędu
vwmarco odpowiedział laki → na temat → Silnik, skrzynia biegów
Witam wymieniłem zabierak w pompie oleju "trochę profilaktycznie "po wymianie po odpaleniu ok do momentu kiedy silnik osiągnie obroty powyżej 1500 z silnika dochodzą odgłosy typowe "tyrkotanie" kiedy puszczę gaz obroty schodzą to odgłosy zanikają .Panowie proszę o podpowiedz może ktoś miał już cos takiego auto to passat 2.0 ale na CR. -
Problemy z blokadą kierownicy i odpalaniem
vwmarco odpowiedział przemkost → na temat → Zawieszenie, układ kierowniczy
Tak ale chodzi mi o kompletne blokady ale o zestaw naprawczy na 50 stronie podany był link do firmy która sprzedaje takie zestawy link nie działa i stąd moje pytanie -
Problemy z blokadą kierownicy i odpalaniem
vwmarco odpowiedział przemkost → na temat → Zawieszenie, układ kierowniczy
Witam czy ma ktoś namiary na tę firmę która sprzedawała zestawy naprawcze do blokady kolumny bo link na nich coś nie działa. -
Czytałem już to ale nie znalazłem tam odpowiedzi na problem o którym napisałem.
-
Witam Mam pytanie problem dotyczy Passata b5 1.9tdi a chodzi o kontrolkę oleju na wyswietlaczu zegarów po podłaczeniu kompa błąd 00562 czujnik poziomu oleju/temp. oleju (g266) przerwa lub zwarcie do plusa sprawdziłem zasilanie na wtyczce jest masa takze a trzeci przewód to sygnał do zegarów a wiec postanowiłem wymienic czujnik lecz po wymianie bład jest w dalszym ciągu lecz opis symptomu troche inny teraz -niezrozumiały sygnał dziwne jest to ze blokach pokazuje cały czas poziom oleju jako nie ok a temperatura oleju cały czas ma 155 st może ktos miał taki problem prosze o jakąś podpowiedz
-
Problemy z blokadą kierownicy i odpalaniem
vwmarco odpowiedział przemkost → na temat → Zawieszenie, układ kierowniczy
Witam mam pytanie odnośnie problemu z blokadą kolumny u mnie problem wystepuje w okresie zimowym,ale dokładniej chodzi o to że podczas wkładania kluczyka do tzw kasety stacyjki nie zawsze załącza się zapłon a niekiedy jest problem z odpaleniem wtedy oczywiście komunikat na wyswietlaczu. Błędy z silnika 005488 - Sterownik silnika zablokowany przez immobiliser P1570 - 008 - Niezrozumiały sygnał - Sporadyczny i z immo 02861 - Elektroniczna blokada kolumny kierownicy; błąd sumy kontrolnej 008 - Niezrozumiały sygnał - Sporadyczny moje pytanie czy problem leży po stronie nieszczęśliwej elektronicznej blokady kolumny czy po stronie samej kasety stacyjki- może ktos miał podobny problem.Prosze o odpowiedz -
tak ale wolałbym nie wymieniac kompletu poduszek bo cena nie jest zbyt mała a ciężko wyczuc która mogłaby byc uszkodzona
-
pompki sprawdzałem i jest wszystko ok-zastanawiałem się czy może któraś z poduszek silnika jest uszkodzona i dlatego jak auto jest pochylone to wibracje z silnika są mocno odczuwalne
-
Sprawdzałem tylko jak auto stało na równej powierzchni i nie zauważyłem nic niepokojącego-wibracji-jak na silnik diesla
-
Koło dwumasowe to raczej nie jest bo kompletne sprzęgło z kołem zostało wymienione i nie chce mi się wierzyc że po ok 20tyś kilometrów znów jest do wymiany,ale dzięki za zainteresowanie.
-
Witam wszystkich. Mam pewiem problem z moim autem ,trzęsie nim na postoju jeżeli auto jest pochylone przodem w dół,w odwrotnej sytuacji czyli tyłem w dół jest też odczuwalne tylko lżej.Szukałem na forum czegoś podobnego lecz nie znalazłem takiej sytuacji.Może ktoś ma pomysł w czym problem.:hmmDodam że silnik to 2.0 TDI 170KM.Pozdrowienia
-
OK dzięki za szybką odpowiedź ,jakby co to się odezwę na GG.:dobrze