marcinre Zgłoś #21 Napisano 22 Maja 2011 Witam! Na pewno warto przerobić na LPG - na portfelu odczujesz jeśli dużo w miarę jeździsz. Ja mam w 1.8T instalację Lovato Smart i naprawdę nie narzekam, chociaż mam ją dopiero prawie pół roku i tygodniowo robię nie więcej niż 700km. Spalanie to jakieś 9l LPG liczone od tankowania do tankowania i dzielone przez km przejechane. Pb to jakieś 30l na 2-3 mce - szacunkowo. Jakby co to nie zastanawiaj się - słuchaj opini chłopaków odnośnie instalacji. Jak chcesz się żenić z autem, to bierz dobrą instalkę - jeśli masz zamiar auto opchnąć za 2-3 lata to .... zdecyduj sam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Danek75 Zgłoś #22 Napisano 23 Maja 2011 A co to za różnica czy ma tym autem jeździć 2-3 lata, czy moze nawet 5? To jak ma za 3 lata sprzedać, top lepiej założyć coś tańszego? :hmm Ile by nie jeździł, to najprościej jest założyć od razu dobrą instalkę i nie mieć problemów :fajny Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Hiszpan 1.8T Zgłoś #23 Napisano 12 Czerwca 2011 witam mam passata 1.8 turbo i szukam dobrego gazownika ktory wie co robi zeby kichy nie bylo! mozecie mi kogos polecic ??? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Chemik211 Zgłoś #24 Napisano 12 Czerwca 2011 AdamRogowski z naszego forum Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość sk1920 Zgłoś #25 Napisano 16 Czerwca 2011 Witam nie wiem w jakim temacie to napisac a nie chce syfu robić, wiec jak co to sorry. Zamierzam zakupić takiego passata http://moto.allegro.pl/1-8-sekwencja-highline-i1666262400.html posiada on juz sekwencje "SGIS" moze ktos mi powiedziec cos o tej sekwencji? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wojtix099 Zgłoś #26 Napisano 17 Czerwca 2011 Witam nie wiem w jakim temacie to napisac a nie chce syfu robić, wiec jak co to sorry. Zamierzam zakupić takiego passata http://moto.allegro.pl/1-8-sekwencja...666262400.html posiada on juz sekwencje "SGIS" moze ktos mi powiedziec cos o tej sekwencji? http://www.zamel.com.pl/sekwencja.html tutaj masz troszkę o tej instalacji. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
cichybob Zgłoś #27 Napisano 18 Czerwca 2011 Ja posiadam BRC i jestem zadowolony, co zalozysz to twoj problem ale podstawa to gazownik jak zalozy i dobierze caly osprzet. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
slavek83 Zgłoś #28 Napisano 30 Stycznia 2012 Jeśli komuś to pomoże - mam założoną instalację BRC od 2lat, przejechane na lpg ok35tys km i wszystko (odpukać) działa dalej jak w zegarku. Nawet mapa się nie rozregulowała. Trzeba pamiętać o zalecanych wymianach eksploatacyjnych i będziecie mieć pożytek. Za instalację dałem 2700zl, wyliczyłem że zaoszczędzone 5500zl... Pali mi na trasie 10-10,5 na dr. krajowej do 11-12 (autostrada i 170km/h) Jedyne co bym zalecał to abyście Koledzy zakładali instalację w polecanym warsztacie, zweryfikowanym na forum lub u innych znajomych. Jest święta prawda - że wybór nawet najdroższej i najlepszej instalacji nie pomoże, jeśli spartaczą założenie. Wtedy to już ciężko naprawić błąd założenia LPG. Mam nadzieję że komuś pomogłem. Powodzenia! W razie pytań - pisać: gg5441518 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Danek75 Zgłoś #29 Napisano 28 Czerwca 2012 Co by jeszcze raz rozwiać wątpliwości - czy warto zakładać instalację LPG - poniżej link do strony z kalkulatorem opłacalnosci i zwrotu inwestycji Kalkulator opłacalności założenia LPG --- klik Ja dałem za swoją 2900 i po 4 miesiącach mi się już zwróciła Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kosa1703 Zgłoś #30 Napisano 17 Lipca 2012 Co do pierwszego postu, to trzeba się zastanowić ile km rocznie się robi. Moje zdanie jest takie że jeżeli do 20tyś. to bezsens jest zakładać LPG, koszt eksploatacji samej instalacji etc. gdy jeździłem na LPG zawsze była to BRC, z którą nie miałem problemów, jedyne co to regularne wymiany o to trzeba bardzo dbać. No i tak jak już koledzy pisali sprawdzony gazownik. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
robertfx10 Zgłoś #31 Napisano 17 Lipca 2012 Przez 2-lata 35 tyś , koszt eksploatacji inst. LPG 80zł, auto kupiłem już z gazem, jedyny problem to taki że częsciej trzeba tankować Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kosa1703 Zgłoś #32 Napisano 17 Lipca 2012 Co innego jest kupić "gotowca" a co innego zakładać gaz. Tak czy siak zawsze zostaje to do indywidualnej oceny. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
chrupek1981 Zgłoś #33 Napisano 17 Lipca 2012 to trzeba się zastanowić ile km rocznie się robi. Moje zdanie jest takie że jeżeli do 20tyś. to bezsens jest zakładać LPG, koszt eksploatacji samej instalacji etc. Średnio instalka zwraca się po przejechaniu 10tys. km potem to już czysty zysk, nie wiem o jakich dodatkowych kosztach mówisz? Filtry? Przegląd? Nawet nie jeżdząc zbyt wiele można odczuć róznice w kieszeni. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wladek1181 Zgłoś #34 Napisano 18 Lipca 2012 Ja instalację założyłem w maju ubiegłego roku. Do tej pory zwróciła mi się już kilkukrotnie, fakt że przez ponad rok zrobiłem ponad 45 tyś km ale jakby to przeliczyć na Pb to wyszła by kosmiczna suma. Nawet do kosztu tankowania cyklonu doliczając, badania techniczne, wymiany świec, oleju co 10 tyś km, i kosztu filterków gazu i powietrza, to jednak sporo kasy zostaje w kieszeni. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
slawekm65 Zgłoś #35 Napisano 23 Lipca 2012 Mam BRC od roku, za przegląd zapłaciłem 140zł i to jedyny wydatek (odpukać) jaki poniosłem. Auto lata aż miło. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
zbigniewz01@ Zgłoś #36 Napisano 16 Września 2012 (edytowane) Panowie.Mam pytanie, bo dokupiłem w niemczech właśnie paska 1.8 125KM z 99R. Zamierzam załozyc LPG.ale wystraszono mnie że to wielki błąd,że te silniki są poprostu nie dobre do LPG i po 60kkm zaczynają sie wypalać zawory a naprawa głowicy jest b. droga.Teraz mam dylemat.Poprosze użytkowników o opinie. Edytowane 16 Września 2012 przez zbigniewz01@ Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dgasek Zgłoś #37 Napisano 16 Września 2012 Litości . Następny. Poczytaj sobie kolego lpg-forum.pl , a dodatkowo z pińcet postów tu na forum. Szukanie nie boli. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Chemik211 Zgłoś #38 Napisano 16 Września 2012 Litości . Następny. Poczytaj sobie kolego lpg-forum.pl , a dodatkowo z pińcet postów tu na forum. Szukanie nie boli. A ty napraw parę silników a się dowiesz że gość ma rację , wiadomo będzie dobrze wyregulowana instalacja to i dłużej wytrzymają zawory Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
merc Zgłoś #39 Napisano 16 Września 2012 ja dwa lata temu zakladałem tam gaz http://www.egp.pl/video.htm zero problemów i już 50 tkm przejechało Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
zbigniewz01@ Zgłoś #40 Napisano 17 Września 2012 W B-4 zrobiłem ponad 120kkm bez żadnych problemów oprocz wymiany membran,silnik chodził jakby był nowy.Mam już B-5 1.9 110 KM i zachciało mi sie benzynke.Opinie są różne i jak sie dowiedzieć prawdy. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach