Qdlik Zgłoś #41 Napisano 24 Lutego 2013 sprawdź klapkę zimno ciepło czy jest na niej gąbka. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sulek452 Zgłoś #42 Napisano 17 Marca 2013 Witam masz problem z klapkami na klapkach są otwory normalni zaklejone są gąbką z biegiem lat ta gąbka odpada i powietrze leci nie tam gdzie powinno,zaklej te otwory i będzie po problemie.Na forum z ogrzewaniem chodzi link filmowy,pokazywany przez Niemców jak to wygląda,sam miałem taki sam problem.Jedno ale jest sporo roboty. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Merc87 Zgłoś #43 Napisano 17 Marca 2013 gdzie znajduje się ta klapka? jak najłatwiej do niej dotrzeć? mam taki problem że u mnie również słabo grzeje, pompa wody wymieniana jakiś rok temu z nagrzewnicą... w poprzednim roku ogrzewanie działało dobrze, w tym roku katastrofa, przy mocnych mrozach nie idzie wygrzać wnętrza... termostat ok... działa nawet lepiej niż powinien bo temp silnika nigdy nie spada poniżej 90°C raczej trzyma się pomiędzy 90-100°C w krytycznych sytuacjach... np jakiś podjazd pod górę długi potrafi wzrosnąć do 110°C ale zaraz spada bo wentylator działa sprawnie... natomiast przy nawet takiej wysokiej temperaturze leci letnie powietrze... klapa raczej otwiera się do końca... reaguje na pewno... bo zmiana z zimnego na ciepłe jest tak szybka jak przekręcenie pokrętła... przy szybkim przekręceniu na ciepło, słychać stuknięcie klapki wiec na pewno dochodzi do końca... lecz może nie być tam gąbki... w czasie lata pamiętam że parę razy przy nawiewie na IV wyleciało kilka kawałków gąbki, sądziłem że to nic poważnego a jednak możliwe, że tak... przez wszystkie ujścia leci taka sama temperatura... czy to nogi czy szyba czy środek... jedyna różnica przy prędkości... na I najcieplejsze... na II ujdzie...III to już chłodniejsze... IV to już ledwo ciepłe... układ próbowałem odpowietrzać... dolewałem kilka razy wody aż się przelewało żeby wypchnąć wszystkie pęcherzyki i nic... nie wiem już co mam robić... po przeczytaniu tematu jedyne co mi przyszło na myśl to nieszczelność klapki... wiec pytanie jak na początku, jak najłatwiej się do niej dostać żeby ocenić? pozdrawiam. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kajaru Zgłoś #44 Napisano 17 Marca 2013 Przeczytaj post nr 74 w tym temacie: http://forum.vw-passat.pl/threads/38825-Wymiana-nagrzewnicy-w-35I-%E2%80%93-How-To-by-Remek-%29/page4 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Qdlik Zgłoś #45 Napisano 17 Marca 2013 niektórzy dostawali się do klapek poprzez demontaż konsoli środkowej. ja je zregenerowałem jak miałem wszystko na stole.. układ próbowałem odpowietrzać... dolewałem kilka razy wody aż się przelewało żeby wypchnąć wszystkie pęcherzyki i nic... kto Cię nauczył takiego sposobu odpowietrzenia?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Merc87 Zgłoś #46 Napisano 22 Marca 2013 metodą prób i błędów na wszystkie możliwe sposoby... zgodnie z procedurą też uzupełniałem ale nic nie dawało wiec kombinowałem... w aucie jest instalacja lpg w której reduktor jest podpięty pod przewody płynu chłodniczego więc brałem pod uwagę ze może coś jest zrobione nieprofesjonalnie i może należy próbować różnie... Przeczytaj post nr 74 w tym temacie:http://forum.vw-passat.pl/threads/38...emek-%29/page4 dzięki, na pewno pomogło, jak będę miał chwilę to będę kombinował... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kajaru Zgłoś #47 Napisano 25 Marca 2013 w aucie jest instalacja lpg w której reduktor jest podpięty pod przewody płynu chłodniczego Wywal trójniki, które rozdzielają przepływ płynu na nagrzewnicę i reduktor i puść płyn szeregowo przez reduktor i nagrzewnicę. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach