Vipergti Zgłoś #21 Napisano 6 Grudnia 2010 A kolega pyta na pewno o B3/B4?? Bo widzę w podpisie, że kolega ma B5.. proponowałbym zapytać w odpowiednim dziale, na pewno ktoś pomoże.. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
norbi2803 Zgłoś #22 Napisano 6 Grudnia 2010 Czy można coś zrobić z nagrzewnicą bez wymiany jej,jesli działa ogrzewanie ale z nawiewu wydobywa sie ciepłe powietrze wraz z płynem chłodniczym,które powoduje że szyby są tłuste i zaparowane na maxa? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
The_Saint Zgłoś #23 Napisano 6 Grudnia 2010 Nic oprócz wymiany zrobić sensownego nie można. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
robertfx10 Zgłoś #24 Napisano 6 Grudnia 2010 Czy można coś zrobić z nagrzewnicą bez wymiany jej,jesli działa ogrzewanie ale z nawiewu wydobywa sie ciepłe powietrze wraz z płynem chłodniczym,które powoduje że szyby są tłuste i zaparowane na maxa? Bez wymiany to np. to; http://allegro.pl/k2-radiator-stop-leak-uszczelniacz-chlodniclodz-i1351228413.html -stosowałem w dwóch autach B3 i golf III do wycieków z chłodnicy oraz z obudowy-trójnika termostatu , żadnych skutów ubocznych nic się nie pozapychało jak to niektórzy straszą , po dolaniu oba auta użytkowane jeszcze przez około 3-lata Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
longlong7 Zgłoś #25 Napisano 10 Grudnia 2010 zobacz węże, dop i odp, jeśli oba ciepłe to źle ją podłączyłeś i powietrze spie rdala wszędzie tylko nie przez nagrzewnice, jesli jeden ciepły to wiadomo Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość Rado1982 Zgłoś #26 Napisano 21 Września 2011 a czy ta gąbka ma zatykać te dziurki w klapce Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sadus Zgłoś #27 Napisano 21 Września 2011 Ta gąbka ma na celu kierowanie strumienia powietrza, więc jak dziurki będą nie zatkane to powietrze będzie leciało gdzie chciało:) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sagan555 Zgłoś #28 Napisano 17 Lutego 2012 Odpowiedzia na brak dobrego ogrzewania i bulgotaniem z nagrzewnicy jest wymiana uszczelki pod glowica. Pomogla. Dodatkowe dolegliwosci swiadczace o tym: duze cisnienie w wezach, ubywajacy ze zbiorniczkach. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Qdlik Zgłoś #29 Napisano 17 Lutego 2012 Odpowiedzia na brak dobrego ogrzewania i bulgotaniem z nagrzewnicy jest wymiana uszczelki pod glowica. Pomogla. Dodatkowe dolegliwosci swiadczace o tym: duze cisnienie w wezach, ubywajacy ze zbiorniczkach. tak i ktoś to teraz przeczyta i pierwszą rzeczą jaką zrobi to wymieni uszczelkę... poza tym zanim coś opublikujesz na forum to przeczytaj zanim wyślesz... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość ziolek Zgłoś #30 Napisano 22 Lutego 2012 Masz na przewodzie gumowym ktury idzie z chłodnicy gurą czujnik taka kostka jak tak to ją wymień koszt 30zł ja miałem to samo wymieniłem nie potrzebnie pompe wodną i termostat,a co do odpowietrzania to zalej do pełna odpal jak się włączy wentylator zgaś odczekaj chwilę i zrób to ponownie,jeśli ubędzie płynu to dolej,i ogrzewanie w czasie odpowitrzania na maxa:mniam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Qdlik Zgłoś #31 Napisano 22 Lutego 2012 ktury gurą Masz na przewodzie gumowym ktury idzie z chłodnicy gurą czujnik taka kostka jak tak to ją wymień koszt 30zł ja miałem to samo wymieniłem nie potrzebnie pompe wodną i termostat, komu odpowiadasz?? mi?? ja nie mam żadnego problemu... ,a co do odpowietrzania to zalej do pełna odpal jak się włączy wentylator zgaś odczekaj chwilę i zrób to ponownie,jeśli ubędzie płynu to dolej, nie ma potrzeby odczekiwać i jeszcze raz włączać samochodu. ,i ogrzewanie w czasie odpowitrzania na maxa w jakim celu?? żeby dłużej się nagrzewał?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jodek_wwa Zgłoś #32 Napisano 24 Lutego 2012 passaty sie same odpowietrzaja B3 nie zawsze... w moim np jak nie miałem ogrzewania w nagrzewnicy musiałem zdjąć przewód zasilający i upuscić "bąbla" Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jarpolak Zgłoś #33 Napisano 9 Stycznia 2013 (edytowane) witam też mam problem z ogrzewaniem. Przy czym termostat mam sprawny bo trzyma mi temperature 90 stopni. Rurki doprowazające ciepło do nagrzewnicy są ciepłe. Dodatkowo mam płyn dolany do chłodnicy ale mi świeci sie kontrolka płynu w chłodnicy. Mam problem z cięgnami aczkolwiek ręcznie przesunołem cięgno pod tapicerką tak żeby grzało ciepłym powietrzem cały czas. Nagrzewnica była zmieniania przed wielkimi mrozami wiec trudno mi stwierdzić czy wtedy grzało czy nie bo nie korzystałem. Edytowane 9 Stycznia 2013 przez jarpolak dodanie informacji Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Qdlik Zgłoś #34 Napisano 9 Stycznia 2013 a w jakim stanie masz klapki sterujące nawiewami?? zmieniałeś nagrzewnicę to powinieneś wiedzieć.. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
damian133d Zgłoś #35 Napisano 17 Stycznia 2013 witam czytalem wasze posty i mam podobny problem mam bardzo slabe ogrzewanie nie smierdzi plynem ani nie ma tlustego osadu na nagrzewnicy wiec mysle ze jest ok. problem jest taki ze temperatura silnika to jest max 75 stopni czy stoje w korku czy jade maksymalnie jest 75 termostat jest wymieniony nowy i dalej to samo ---------- Dodano o 10:58 ---------- Poprzednia wiadomość o 10:58 ---------- znaczy nie ma osadu na szybie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Qdlik Zgłoś #36 Napisano 17 Stycznia 2013 termostat jest wymieniony nowy a jakiej firmy termostat założyłeś?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
damian133d Zgłoś #37 Napisano 17 Stycznia 2013 nie pamietam jakis zwykly ale teraz odpalilem samochod chodzil z pol godziny i weze od nagrzewnicy powinny byc gorace a sa letnie i weze od chlodnicy tez sa letnie pprzez poz godziny temperatura max 70 stoponi czy to moze byc termostat??? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Qdlik Zgłoś #38 Napisano 17 Stycznia 2013 kup Wahlera nic innego. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sulek452 Zgłoś #39 Napisano 24 Lutego 2013 Podepnę się pod temat ogrzewania. W moim pasacie ogrzewanie dobrze w pewnym momencie podczas jazdy bez pokręcania jakim kolwiek pokrętłem przestało działać,termostat nowy ogrzewanie odpowitrzone a leci zimne powiwtrze, silnik 1,8 benzyna bez klimy,proszę o pomoc dziękuje Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mielke Zgłoś #40 Napisano 24 Lutego 2013 Sprawdź czy linka od klapy ciepłego powietrza nie spadła (opis na forum znajdziesz) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach