Skocz do zawartości

Merc87

  • Liczba zawartości

    2
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O Merc87

  • Urodziny 29.09.1987

Informacje osobiste

  • Imię
    Michał
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Rumia

Samochód

  • Silnik
    B3 1.8 90KM (RP)
  • Rok produkcji
    1989
  1. metodą prób i błędów na wszystkie możliwe sposoby... zgodnie z procedurą też uzupełniałem ale nic nie dawało wiec kombinowałem... w aucie jest instalacja lpg w której reduktor jest podpięty pod przewody płynu chłodniczego więc brałem pod uwagę ze może coś jest zrobione nieprofesjonalnie i może należy próbować różnie... dzięki, na pewno pomogło, jak będę miał chwilę to będę kombinował...
  2. gdzie znajduje się ta klapka? jak najłatwiej do niej dotrzeć? mam taki problem że u mnie również słabo grzeje, pompa wody wymieniana jakiś rok temu z nagrzewnicą... w poprzednim roku ogrzewanie działało dobrze, w tym roku katastrofa, przy mocnych mrozach nie idzie wygrzać wnętrza... termostat ok... działa nawet lepiej niż powinien bo temp silnika nigdy nie spada poniżej 90°C raczej trzyma się pomiędzy 90-100°C w krytycznych sytuacjach... np jakiś podjazd pod górę długi potrafi wzrosnąć do 110°C ale zaraz spada bo wentylator działa sprawnie... natomiast przy nawet takiej wysokiej temperaturze leci letnie powietrze... klapa raczej otwiera się do końca... reaguje na pewno... bo zmiana z zimnego na ciepłe jest tak szybka jak przekręcenie pokrętła... przy szybkim przekręceniu na ciepło, słychać stuknięcie klapki wiec na pewno dochodzi do końca... lecz może nie być tam gąbki... w czasie lata pamiętam że parę razy przy nawiewie na IV wyleciało kilka kawałków gąbki, sądziłem że to nic poważnego a jednak możliwe, że tak... przez wszystkie ujścia leci taka sama temperatura... czy to nogi czy szyba czy środek... jedyna różnica przy prędkości... na I najcieplejsze... na II ujdzie...III to już chłodniejsze... IV to już ledwo ciepłe... układ próbowałem odpowietrzać... dolewałem kilka razy wody aż się przelewało żeby wypchnąć wszystkie pęcherzyki i nic... nie wiem już co mam robić... po przeczytaniu tematu jedyne co mi przyszło na myśl to nieszczelność klapki... wiec pytanie jak na początku, jak najłatwiej się do niej dostać żeby ocenić? pozdrawiam.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności