BoLo1703 Zgłoś #1 Napisano 5 Maja 2011 Siemka:). Mam okazyjnie do kupienia od znajomego mechanika passata b3 sedan 2.0 16V 136km+lpg (zwykłe niestety) wersja USA,klima,pełna elektryka 4 szybek,centralny,wspomaganie. Co sądzicie o takiej wersji ?? Co możecie mi powiedzieć o tym?? Warto kupować paska z tym modelem silnika i Wersja Amerykańska, jak z częściami nie ma problemów z dostaniem ich?? Czekam na wasze opinie. Pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
makumba50 Zgłoś #2 Napisano 5 Maja 2011 jak okazyjnie i w dobrym stanie to bierz;) Z tym gazem to bym uważał, bo sam mam wielowtrysk i co jakiś czas przepływomierz dostaje "strzała" z gazu (chociaż mam klapę antywybuchową) i później albo nie odpali na benzie albo będzie chodził jak traktor... Nawet wypaśnia ta wersja;) jak będzie się psuć do sprzedaż na części i będziesz miał sporo kasiory;) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
MaxX93 Zgłoś #3 Napisano 5 Maja 2011 Ojciec miał takiego nie dawno, całkiem dobrze się spisywał, co do części to chyba problemów nie ma, to samo co euro. Chociaż co do gazu to trzeba uważać, ale to zależy czy w dobrym stanie, bo u nas coś był problem. Klima pewnie nie chodzi i pasy elektryczne pewnie nie będą chodzić, u nas tydzień działały i nie było czasu naprawić... ale to szczegół Taka sama wersja widzę. To samo wyposażenie i tez sedan Jak w dobrym stanie i z gazem nie ma problemu to czemu nie pzdr Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
fundil Zgłoś #4 Napisano 6 Maja 2011 makumba50 W silniku 9A nie ma przepływomierza. Co do części mechanicznych niema różnicy inne są tylko pasy bezpieczeństwa i trochę zmieniona elektryka. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Lover Zgłoś #5 Napisano 6 Maja 2011 Inne niż euro. wersje są ciekawe, możesz zaglądnąć do mojego tematu : 1 samochód to wersja Kanadyjska, a drugi czysto USA. często można w nich znaleźć rarytasy, o których w europie mozna pomarzyć co do silnika to dowiedz się dokładnie o typ instalacji gazowej w nim, bo ja w swoim miałem straszne problemy na gazie, a skutkiem tego były też pozniejsze problemy w paleniu na benzynie, poszukaj info na ten temat, bo tam "coś" trzeba zmienić i już bedzie dobrze chodził na gazie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
makumba50 Zgłoś #6 Napisano 6 Maja 2011 makumba50 W silniku 9A nie ma przepływomierza. Aha...to przepraszam...myślałem że wszystkie wielowtryski mają przepływomierz... A co zamiast tego jest? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
fundil Zgłoś #7 Napisano 6 Maja 2011 W 9A jest wtrysk mechaniczny. A w ABF jest przepływomierz. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
koxi30 Zgłoś #8 Napisano 6 Maja 2011 W 9A jest wtrysk mechaniczny.A w ABF jest przepływomierz. i tu jesteś w błędzie, w 9A jest przepływka razem z rozdzielaczem paliwa a abf -ie wtrysk elektroniczny ,9A mechanik Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość vkd Zgłoś #9 Napisano 6 Maja 2011 PRZEPRASZAM, ŻE SPAMUJE ALE NIE WIEM DLACZEGO NIE MOGE ZAMIEŚCIĆ NOWEGO TEMATU Potrzebuje pilnej porady bo mam mało czasu na decyzję. Czy dam rade postawić passata B4 AAA na takich butach ? rozstaw 5x100 oznaczenie felg to: 8Jx18H2 et35, wraz z oponami 225/40zr18 proszę o pilną odpowiedź, dziś koniec aukcji i nie wiem czy licytować pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
The_Saint Zgłoś #10 Napisano 6 Maja 2011 PRZEPRASZAM, ŻE SPAMUJE ALE NIE WIEM DLACZEGO NIE MOGE ZAMIEŚCIĆ NOWEGO TEMATU Potrzebuje pilnej porady bo mam mało czasu na decyzję. Czy dam rade postawić passata B4 AAA na takich butach ? rozstaw 5x100 oznaczenie felg to: 8Jx18H2 et35, wraz z oponami 225/40zr18 proszę o pilną odpowiedź, dziś koniec aukcji i nie wiem czy licytować pozdrawiam Myślę że zamiast klepać posta byle gdzie, lepiej skorzystać z wyszukiwarki na górze forum i zdążyć przed zakończeniem aukcji. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
makumba50 Zgłoś #11 Napisano 6 Maja 2011 i tu jesteś w błędzie, w 9A jest przepływka razem z rozdzielaczem paliwa a abf -ie wtrysk elektroniczny ,9A mechanik heh no w końcu się nie pomyliłem, bo mnie coś ten ABF zastanawiał A da radę w PF-ie zrobić wtrysk elektroniczny? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
JACU6X6 Zgłoś #12 Napisano 6 Maja 2011 A niby jaki tam masz jak nie elektroniczny digifant 2 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
makumba50 Zgłoś #13 Napisano 6 Maja 2011 no to w ABF podobno nie ma przepływomierza, bo jest elektroniczny....to dlaczego jest w PF? Chyba że znowu coś źle zrozumiałem;/ Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
JACU6X6 Zgłoś #14 Napisano 6 Maja 2011 ABF ma masowy przepływomierz tak mi się zdaje ale pewien nie jestem. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
makumba50 Zgłoś #15 Napisano 6 Maja 2011 aha...a da radę rozwiązać tak też w PF-ie? I czy to pomoże coś na strzały? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lebow Zgłoś #16 Napisano 6 Maja 2011 ABF ma masowy przepływomierz Z tego co ja wiem to ABF jest też na digifancie ale przepływomierza nie ma...dla mnie szok ale wychodzi że jest to nowocześniejszy wtrysk ale zarazem prostszy od 2E... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
JACU6X6 Zgłoś #17 Napisano 6 Maja 2011 Naśmieciliśmy nie na temat tu poczytaj http://forum.vw-passat.pl/showthread.php?p=1241095#post1241095 Wracając go nagłówka Mój by usa ale się cywilizował, 9A spoko silnik tylko ten wtrysk porażka ze względu na wiek. ---------- Post added at 22:24 ---------- Previous post was at 22:20 ---------- To co on ma za wtyczkę zaraz za filtrem?? Czujnik temperatury, ogólnie dużo autek nie ma przepływki i śmiga. Przykład mój 125p z roverem nie ma przepływki a konstrukcja dużo nowsza cały z aluminum. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lebow Zgłoś #18 Napisano 6 Maja 2011 ....to dlaczego jest w PF? Zdarza sie są wielopunkty z ...i bez przepływki. a da radę rozwiązać tak też w PF-ie? Jasne że tak..... I czy to pomoże coś na strzały? Na strzały to pomaga poprawny zapłon, szczelny dolot, i brak oparów paliwa podczas pracy na LPG. ---------- Post added at 22:28 ---------- Previous post was at 22:26 ---------- To co on ma za wtyczkę zaraz za filtrem?? To tylko czujnik temp. powietrza zasysanego.... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
fundil Zgłoś #19 Napisano 6 Maja 2011 (edytowane) Cytat: Napisał fundil W 9A jest wtrysk mechaniczny. A w ABF jest przepływomierz. i tu jesteś w błędzie, w 9A jest przepływka razem z rozdzielaczem paliwa a abf -ie wtrysk elektroniczny ,9A mechanik Dziwne w moim trzecim passku z 9A nie ma przepływomierza masowego. A hula jak patrzy. Edytowane 6 Maja 2011 przez fundil Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
JACU6X6 Zgłoś #20 Napisano 6 Maja 2011 A jaki masz wtrysk w tym 9A jak z abf to nie ma przepływki. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach