Skocz do zawartości
Gość Jurgiełajtis

Przepływomierz? VAG milczy, a jednak coś z nim nie tak

Rekomendowane odpowiedzi

Witam. Mam nadzieje że ma ktoś tu wiedze abym mógł sie na niej oprzeć. Chce zamontować stożek w aucie i nie chodzi mi o przyrost mocy czy świstaka. ale to inna historia. Problemem jest przepływomierz klapowy jaki jest u mnie. Mam silnik 2e 2.0 115 km. Chciałbym podmienić jedną skrzynke na przelotową , aby uprościć dolot lub jakieś zamienniki bo w chwili obecnej jest to spory problem. Zajmuje sporo miejsca i samo zamontowanie jest oporne. Do tej pory zamontowany jest na obudowie filtra ale obudowa zniknie i dalej już wiadomo.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

jeśli masz gaz to stanowczo odradzam, bo wtedy blaszka od od przepływomierza będzie dostawać strzały bardzo często, a w szczególności jeśli nie masz sekwencji...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Na jeden ciort wychodzi bo przy strzale krzywi sie wachadło w przepływce. wiem co mówie bo już zmieniałem. Ale to nie jest problem bo mam ekran między parownikiem a przewodem oryginalnym. Przy wystrzale opaska gómowa wypuszcza gazy a dekiel chroni reszte za nim. Moim planem jest go dać bliżej przepustnicy i dalej już według modyfikacji. A gaz jest głównym powodem do stożka.

I druga sprawa że jak zapłon jest OK. to nic nie powinno strzelić. Mam nie ustawiony zaplon (na ucho ale to inna bajka) I od roku nic nie strzeliło.

Edytowane przez jarecki605

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Kumate rozwiązanie. Mam tylko pytanie. Co to za przepływka, i czy gdybym ją wykorzystać zamiast tej aluminiowej konserwy. Czy będzie dużo kombinacji aby ją zsynchronizować z moją instalacją? Taka przepływka by mnie bardzo podpasowała (no może nie w tym miejscu bo tej obudowy nie będzie).

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Zamiast sie pytać jarecki przeczytaj post 17 w tym wątku.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Zamiast sie pytać jarecki przeczytaj post 17 w tym wątku.
Wyczuwam złość. Ja ze względu na #17 część zatrzymałem sie akurat tutaj. Jest, to prawda, że jest napisane . Ale raz : co to za płytka. Jest dostępna czy samoróbka. I dwa jak dobrać prepływke bez etki czy innego katalogu bo żadnego nie mam. Nie jestem alfą i wróżką. Zwykle chyliłem czoła przed Waszą wiedzą. I głównie na niej bazuje. Sam nie jestem specem a opisy konkretnie tyczą konkretnych awari a powiązać je mogą ludzie z wiedzą. Nie ktoś taki jak ja. Ja sie moge wypowiadać o piłach czy kosiarkach nie autach. Zacząłem sie rozpisywać a nie do tego to prowadzi.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie złość co ty tylko na chwilę obecną tyle mogę powiedzieć co tam pisze. Płytkę opracował gość na elektrodzie kosztuje 170 zł + wysyłka przepływomierz podchodzi masowy

 

tu masz maila którego dostałem z pdf

 

dobra to podsyłam w załaczniku wszystko o tej płytce, jak wyglada i regulacje krok po kroku, fajna sprawa ci powiem,

 

co do przepływomierza to musi byc jedynie od benzyny, ja wziełem od audi 1.8 bez turbo, ale najwazniejsze jest to aby pasowały srednice, jak dobrze to chyba było to 70 mm, jedynie wyjscie z nowej obudowy filtra powietzra jest troche mniejsze ale mozna to poskładac, ja musiałme tez kupic blosa i na nim sie wzorowałem bo on miał to chyba 70 mm ale moge zmierzyc i ci powiem dokałdnie jak i co , nie musisz kupowac zadnej rury nowej, przetniesz i bedzi egit mozna skałdac to poczytaj sobie pozdrawiam Buki

 

a tu drugi mail z linkami

 

Witam,

 

Przepraszam za opóźnienie.

Link do forum, na którym przedstawiłem pełny opis urządzenia:

http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic812770.html

 

Oprócz tego w załączniku przesyłam plik PDF z instrukcją (można go też

ściągnąć z tamtego forum).

 

Odnośnie przepływki - powinna być czteropinowa przepływka Bosch. Wygląda

ona tak:

http://allegro.pl/i1423989697.html

http://allegro.pl/i1417491926.html

http://allegro.pl/i1423982578.html

http://allegro.pl/i1430820873.html

http://allegro.pl/i1428562061.html

http://allegro.pl/i1417333033.html

http://allegro.pl/i1431017538.html

 

Widok w środku:

http://allegro.pl/i1430815249.html

http://allegro.pl/i1432339547.html

 

Nie nadają się natomiast przepływomierze pięciopinowe, na przykład taki:

http://allegro.pl/i1394227909.html

 

Da się je łatwo rozróżnić na zdjęciu po ułożeniu śrub wokół tego

wystającego "komina". W dobrych przepływkach są one ułożone wzdłuż linii

przepływu powietrza, w złych - w poprzek.

Rodzaj wyprowadzeń - spotyka się 4-pinowe przepływomierze z wtyczką

okrągłą (stosowaną w bmw) i płaską (VW, Opel). Elektrycznie - oba się

nadają, ale w praktyce łatwiej podłączyć się do przepływek z wtyczką

płaską. Pasują tu standardowe małe konektory, a do okrągłych trzeba

szukać na złomie specjalnych pinów. Chyba, że uda się kupić przepływkę

od razu z wtyczka - to wtedy odpada problem z podłączeniem.

 

Pozdrawiam i przepraszam za opóźnienie,

 

 

to cała moja wiedza jak uruchomię to napiszę

Edytowane przez JACU6X6

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

i właśnie dla tego cenie sobie to forum. ludzie z wiedzą i wysokie prawdopodobieństwo że człowiek sam sobie naprawi auto. dziękuje. Dla Ciebie kilka klików ale dla mnie 75 % ścieżki do sukcesu. Pozostałe procenty to kupno części.

 

Za szybko odpisałem i nie doczytałem reszty. Nie wiem jak mam Ci podziękować ale to co napisałeś można dołączyć jako dział w książce. I jedno co powiem to będe śledził i niecierpliwie czekał na Twoje opisy. Pozdrawiam i jeszcze raz dziękuje.

Edytowane przez jarecki605

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Części to pikuś jutro pasek idzie na warsztat po 11 miesiącach wożenia w schowku założę sondę i postaram się uruchomić to ustrojstwo. Nie wiem czy zadziała jak będzie jeździć ale że lubię ciekawe rozwiązania to wolę to nić kolejną używkę na 2-3 miesiące jazdy.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

U mnie jest podobnie. mam klape, i streszczając sie klikne o co mi biega. Latem 2009 pojechałem z familią (2 dzieci 2 dorosłych), stosując emerycki styl jazdy (90-100) auto na trasie Legnica - Darłowo spaliło mi średnio 6,5 litra gazu. Mam paska b3 2.0 115 km. z silnikiem 2e. Mało kto mi wierzył ale nie będe nikogo przekonywał że tak było. Potem gaz szedł w góre aż spalanie doszło do 18-20. Wymieniłem parownik 5 miesięcy temu i nakombinowałem sie ale jedyne co osiągłem to zejście spalania do około 16-17. Odpadają kwestie : parownik, świece, filtry, szczelności itd. Jedyne co jeszcze chce spróbować to stożek. i nie bajer, moc, czy świstak. Tylko o swobodniejszy przepływ powietrza. i to jest powód. Pracuje na serwisie (piły, kosy, kosiarki I.t.d.) i nauczyłem sie że filtr na zime sie powinno usuwać z niektórych sprzętów jeśli mają działać (odśnieżarki).

Zapomniałem napisać co ma klapa do tego. Chodzi o trudność zamontowania i złożenia wszystkiego w kupe.

Edytowane przez jarecki605

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

To została ci jeszcze sonda do wymiany odepnij i pojeździj z odpiętą jak tak od kwietnia sie bujam.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

336e87e195d9bc8c.jpg

 

21928a8bed6b4526.jpg

 

Ustrojstwo zadziałało po regulacji silnik sie uspokoił nie faluje na lpg na wolnych, oraz inaczej wchodzi na obroty. Założona nowa sonda ale auto dalej na pb jest zalewane benzyną kopci jak stary diesel po odpięciu sondy jest lepiej ale do ideału daleko. Pozostał do diagnozy układ paliwowy z regulatorem ciśnienia w szczególności.

 

Ale miało być o przepływomierzu

 

Zgodnie z instrukcją podpiąłem autko odpaliło ale kulało nawet na lpg

Ustawiłem min nap wyjściwe i max i się poprawiło, po ustawieniu temp czujnika temp polepszyło się i to znacznie, muszę ustawić jeszcze ilość powietrza na obrotach jałowych ale to jak dojde co padło w zasilaniu pb. Do ustawienia też lpg bo zmieniłem mikser na wiekszy i dawki gazu są do d... (cut off powoduje szarpanie silnika) auto kilka razy kichneło zalane pb + lpg i poza otwarciem klapki w filtrze nic się nie stało. Miernik do końcówek i przepływka pracuje bez zastrzezeń co za ulga. Jutro walki ciąg dalszy.

Edytowane przez JACU6X6

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam. Jak by nie było to reasumując jest lepiej czy gorzej? Wina usterki jest w układzie czy harmoni zestawu?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam;

 

Czy Vag pokaże błędy przy uszkodzonym przepływomierzu?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Witam;

 

Czy Vag pokaże błędy przy uszkodzonym przepływomierzu?

powinien ale nie zawsze najlepiej zrób logi odpowiednich bloków

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Czyli projekt daje nadzieję?

 

Zajebista że tak powiem

 

jak tu napisałem

 

http://forum.vw-passat.pl/showthread.php?p=1243927#post1243927

 

Z pb narazie walczę ale na lpg zrobił się samolot mimo że chodzi w trybie awaryjnym, zero falowania obrotów, nie gaśnie od kąt go mam tak ładnie z obrotów nie schodził. Dziś mi szczena opadła jak bezproblemowo było 145 km na trójce nie wiem ile obrotów bo obrotomierz gupieje i raz pokazuje 2000 za chwilę opiera się o słupek od tyłu. Ogólnie jestem zadowolony jak się okaże że to sygnał z aparatu kitra wszystko to będzie samolocik :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jacek TEN golf ma prawdopodobnie albo PF albo PB ale sam do końca nie wie...wiem że dziwne patrząc na to jak zainwestował w auto....ibfo mam od kumpla który zna właściciela "pocisku".

Piszę to bo widać że w 1,8 drzemie potencjał....

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Włodek bo w Polsce wstyd jeździć starym autem, jesteś kimś jak podjedziesz nowym z salonu. Taka jest prawda i nic na to nie poradzimy ale możemy mieć to w d...... . Jeszcze chwila i na warsztat wjedzie pewna 9A a co wyjdzie ogólnopolski na hamowni pokaże :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności