Patrick Zgłoś #101 Napisano 15 Lipca 2011 Zamówiłem dziś nowe siłowniki i te odboje 1k8827761cZobaczymy-mam nadzieje, że będzie ok Co ciekawe one całkiem mocne są, ale w kombi są w złym miejscu-musiały by być wyżej, żeby wystarczyły tylko one. Grześ też zamontował odboje sprężynowe, z tym, że z A6 C6: http://forums.tdiclub.com/showpost.php?p=2350732&postcount=4 W każdym razie wątpię, żeby same wystarczyły, a już na pewno nie na starych siłownikach. No ale jak nie spróbujesz to się nie dowiesz. Idę spać nie ma to jak grzebać przy aucie w nocy Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jacenty02 Zgłoś #102 Napisano 15 Lipca 2011 (edytowane) tak sie zastanawiam. bo znajomek w a4 ma tylko odboje i kalpa idzie do gory.fakt to jest ori system. chyba je kupie i zobacze czy bedzie dzialac. bo jakos te sprezyny mi nie podchodza.jak nie bedzie dzialac to sprobuje z mocniejszymi silownikami. Edytowane 15 Lipca 2011 przez jacenty02 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Patrick Zgłoś #103 Napisano 15 Lipca 2011 Wiesz co-na pewno warto spróbować, bo jednak klapa w sedanie jest sporo lżejsza niż w kombi i odboje są w innym miejscu-być może wystarczą. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jacenty02 Zgłoś #104 Napisano 15 Lipca 2011 dobra tylko gdzie je kupić? i ciekaw mnie czy podejdą w miejsce ori czy trzeba będzie rzeźbić? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Patrick Zgłoś #105 Napisano 15 Lipca 2011 Serwis/warsztat z dostępem do ori części (ja tak kupuje). Nie wiem jakie masz ori, więc Ci nie powiem czy podejdą-Być może będziesz musiał zrobić jak ja zrobiłem-połączyć stary z nowym. Albo od razu zakupić te od A6 C6-wiadomo, że pasują na 100%, a zasada działania taka sama. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Patrick Zgłoś #106 Napisano 16 Lipca 2011 (edytowane) Nie zdziwię się też jeśli jutro już nie zadziała, bo słabsze sprężynki się bardziej ścisną... No i faktycznie na drugi dzień już nie zadziałało. Ale, że z pracy przyniosłem trochę różnych sprężynek to pokombinowałem z innymi hurra-klapa znów się unosi sama:serducho Sprężynki są krótsze i mniejsze średnicą, również niebieskie jak te pierwsze i póki co wystarczają, więc te pierwsze były zbyt silne moim zdaniem. Przy tych ryzyko wyrządzenia szkód powinno być mniejsze-klapę zatrzaskuje się o wiele prościej, aniżeli przy tamtych. Dodatkowo dla bezpieczeństwa założyłem opaskę zaciskową na każdy koniec siłownika, aby dodatkowo zabezpieczał sprężynkę zabezpieczającą. I jeszcze wszystko to objechałem klejem, co by się opaska nie zsunęła :fajny lepiej dmuchać na zimne. Przez ten klej i opaskę wygląda to trochę gorzej, ale już jedną lampę mam rozwaloną... Oczywiście zdam relacje z użytkowania. Muszę też zmienić pierwszego posta. Na pierwszych dwóch zdjęciach porównanie nowej sprężynki i starej sprężyny. Edytowane 16 Lipca 2011 przez Patrick Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Patrick Zgłoś #107 Napisano 17 Lipca 2011 Co do działania klamki-po przemyśleniu sprawy, na 90 procent pewny jestem, że różnica w działaniu w sedanie i kombi nie wynika z kodowania, bo to mam w tej chwili takie samo jak w sedanie. Różnica musi być w samym zamku klapy, lub jego podłączeniu. I w wolnej chwili rozbiorę klapę bo mam zamiar uaktywnić klamkę u siebie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
g_b Zgłoś #108 Napisano 19 Lipca 2011 W każdym razie wątpię, żeby same wystarczyły, a już na pewno nie na starych siłownikach. No ale jak nie spróbujesz to się nie dowiesz. wydaje mi sie ze same odboje w sedanie nic nie dadza, robilem to u siebie wiec... ale jakby wypalily same odboje + nowe silowniki byloby super. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jacenty02 Zgłoś #109 Napisano 19 Lipca 2011 (edytowane) czyli myslisz Grzes ze da rade z samymi odbojami plus nowe silowniki?ciekawe ile kosztuja nowe silowniki?:hmm w a4 to dziala czemu niemialoby dzialac w passacie sorry za off top.widze Grzesiu ze na forum zaleglosci odrabiasz.pozdro Edytowane 19 Lipca 2011 przez jacenty02 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
M@T! Zgłoś #110 Napisano 20 Lipca 2011 Mam takie pytanie , na jakiej zasadzie działa to w b6 ? I jak to jest zrobione że zamyka się z przycisku w klapie ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mebelman Zgłoś #111 Napisano 20 Lipca 2011 Są tam silniki elektryczne http://allegro.pl/vw-passat-b6-silnik-silownik-mechanizm-klapy-elek-i1696341720.html Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
M@T! Zgłoś #112 Napisano 20 Lipca 2011 Są tam silniki elektrycznehttp://allegro.pl/vw-passat-b6-silnik-silownik-mechanizm-klapy-elek-i1696341720.html Ciekawe czy dało by radę jakoś to zamontować w FL ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
g_b Zgłoś #113 Napisano 20 Lipca 2011 Jacku odboje groszowa sprawa, o ile pamietam nowe silowniki orygianlne ok 20 za sztuke, jesli masz padniete mozna by sprobowac czy to zadziala. ale pewnie jak Patryk pisal, nowe straca wigor szybko i moze juz nie dzialac. a o ktorej a4 Ty pisales?? 2010rocznik?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Patrick Zgłoś #114 Napisano 20 Lipca 2011 Wyedytowałem pierwszego posta, bo wyglada na to, że te sprężynki co mam teraz powinny być ok. Co do elektryki z b6-gdybym miał kasę na taki komplecik, to na pewno bym się pokusił o próbę montażu. ale dać 1000zł za komplet i nie mieć pewności co do rezultatu, to nie dla mnie niestety. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jacenty02 Zgłoś #115 Napisano 20 Lipca 2011 a o ktorej a4 ty pisales?? 2010rocznik?? 2005.poczekam az wroci z urlopu to dokladnie sie temu przyjze i filmik nakrece.wtedy bede mysla co dalej Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Radoslav Zgłoś #116 Napisano 26 Lipca 2011 ale dać 1000zł za komplet i nie mieć pewności co do rezultatu, to nie dla mnie niestety. Eeee..."Cena podana za komplet - silnik lewy i prawy" więc tylko 550 zł Może nawet da się gdzieś wyhaczyć taniej używkę. Tylko pytanie czy w ogóle jest miejsce i techniczna możliwość montażu czegoś takiego? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
M@T! Zgłoś #117 Napisano 26 Lipca 2011 Eeee..."Cena podana za komplet - silnik lewy i prawy" więc tylko 550 zł Może nawet da się gdzieś wyhaczyć taniej używkę. Tylko pytanie czy w ogóle jest miejsce i techniczna możliwość montażu czegoś takiego? Ciekawe na jakiej zasadzie jest to zamontowane w B6 wie ktoś może ? Tak jak kolega napisał na pewno da się taniej załatwić taki sprzęcik Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kfas666 Zgłoś #118 Napisano 19 Sierpnia 2011 Patrick na jakich sprężynkach jedziesz teraz, czy są to sprężynki SB16032 podane aktualnie w pierwszym poście ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Patrick Zgłoś #119 Napisano 20 Sierpnia 2011 Dokładnie-pierwszy post zawsze będzie aktualny-no chyba, że stracę możliwość edycji Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tepek88 Zgłoś #120 Napisano 10 Września 2011 witam posiadam sprężynki SB16032 jakby ktoś potrzebował Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach