Patrick Zgłoś #81 Napisano 11 Lipca 2011 No tak, faktycznie ori nic się nie stanie-chinol raczej tego nie przeżyje Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marcin9962 Zgłoś #82 Napisano 11 Lipca 2011 da się takie cuś do B6 zamontować ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Patrick Zgłoś #83 Napisano 11 Lipca 2011 Odpowiem Ci tak jak i ja zrobiłem w B5: bądź pionierem Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jacenty02 Zgłoś #84 Napisano 11 Lipca 2011 mysle ze te odboje od sirocco i mocniejsze silowniki beda lepszym rozwiazaniem.swoja droga zastanawialem sie zeby zamontowac odboje do mojej bory i do tego dac jakies mocniejsze silowniki i powinno zadzialac chyba. nie wiem tylko jakie silowniki zastosowac. znaczy z jakiego auta by pasowaly bo musza miec odpowiedznia dlugosc i moc. Robert daj znać ja coś zmodzisz w swojej borze bo zakładam że to sedan.pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
chudy_lis Zgłoś #85 Napisano 11 Lipca 2011 Robert daj znać ja coś zmodzisz w swojej borze bo zakładam że to sedan.pozdrawiam wiem ze mozna zastosowac system Grzesia G_B ze sprezynkami u mnie bo patrzal i mowil ze da rade bez problemu. aczkolwiek mi sie to troche nie podoba - wolalbym mocniejsze silowniki + odboje. bora jest 4sale wiec szkoda mi kasy w nia ladowac sczerze mowiac Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Capulet Zgłoś #86 Napisano 11 Lipca 2011 I ja czekam na info czy te odbojniki dadzą radę Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jacenty02 Zgłoś #87 Napisano 12 Lipca 2011 me to slimie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
maryo Zgłoś #88 Napisano 12 Lipca 2011 Wiecie co ten patent z odbojami od scirocco bardzej mi sie podoba. Ale najfajniesza opcja byla by gdy.. Za pierwszym naciśnieciem pilota klapy jest jak ori puszcza tylko zamek, a klapa sie nie unosi. Za drugim nacisnieciem te odboje akby puszczaly- wysuwaly sie i klapa szła w gore. To bylo by wg mnie rozwiazanie idealne. Bo nie zawsze chcemy zeby klapa sama szla w gore. Ale jak wiadomo to czysta teoria, bo te odboje ze scirocco to tylko zwykla sprezynka:( Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
chudy_lis Zgłoś #89 Napisano 12 Lipca 2011 nie mam jak tego sprawdzic ale teoretycznie tak powinno byc - otwierasz auto to oteiraja sie (czyt odblokowuja) wszystkie drzwi wlacznie z klapa. przytrzymanie srodkowego klawisza na piocie powoduje otworzenie klapy i co za tym idzie uniesienie do gory. tak przynajmniej jest u mnie w borze - oprocz samoistnego podniesienia sie klapy bo nie ma sprezynek anie innych wynalazkow. nie wiem jak to w pasku po przekodowaniu komfortu jest. mysle ze Patryk bedzie wiedzial Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Patrick Zgłoś #90 Napisano 12 Lipca 2011 nie wiem jak to w pasku po przekodowaniu komfortu jest. mysle ze Patryk bedzie wiedzial No i tu pies pogrzebany jest właśnie. Przed przekodowaniem po otwarciu zamków ogłem w dowolny momencie podejść do klapy i otworzyć ją klamką(mikrostykiem)-była zawsze aktywna. Jednakże, żeby odskoczyła to każdorazowo trzeba było ja nacisnąć ręcznie-nie można było tego zrobic pilotem. Pilot tylko uaktywniał klamkę w przypadku, gdy auto było zamknięte, a my chcieliśmy tylko coś z bagażnika. Za to p przekodowaniu na odskakiwanie klapy po naciśnięciu klawisza na pilocie, klamka stała się nie aktywna przy otwartych zamkach-aktywna jest tylko w przypadku nie domknięcia klapy-pozwala na ponowne otwarcie nie domkniętej klapy i od razu się dezaktywuje. I to mnie właśnie irytuje, bo teraz mając otwarte auto, żeby otworzyć bagażnik muszę albo użyć pilota albo klawisza na drzwiach kierowcy, a nie jak kiedys po prostu użyć klamki na klapie... No ale coś za coś. Być może jest możliwość kodowania i tego, ale ja nie znalazłem nic na ten temat. A z ciekawości zapytam, jak to wygląda w sedanach? Fabrycznie klapa odskakuje, czyli puszcza zamek po naciśnięciu pilota-a jak klamka się zachowuje? Aktywna jest zawsze przy otwartym aucie, czy tak jak u mnie tylko w momencie nie domknięcia? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
chudy_lis Zgłoś #91 Napisano 13 Lipca 2011 w borze klamka jest aktywna caly czas a kalpa odskakuje jak nacisne i przytrzymam przycisk przez 2 sek. jak dorwe juz lapka z com to przesle ci dumpa eepromu z komfortu to porownasz i moze cos tam wynajdziesz Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Patrick Zgłoś #92 Napisano 13 Lipca 2011 (edytowane) Dziś odebrałem odboje z scirocco ( koszt 9f za dwa) i od razu pojechałem do żony do pracy, aby je zamontować w pasku-cóż ja na co dzień muszę nubirą jeździć, a żona się paskiem rozbija I tak-mocowanie jest inne, czyli nie da rady wyjąć starego i włożyc nowego w jego miejsce, jak ma to miejsce na filmiku w golfie. Ale jest i na to sposób Odkręciłem śrubkę w każdym odboju (imbus 3), wyjąłem odbojniki z ich korpusów i te od scirocco włożyłem w korpusy moich oryginalnych (odbojnikiem nazywam w tym momencie część z gumową główką, która ma użebrowanie na swoim trzpieniu-trzpień ten wciskamy w korpus na żądaną głębokość, regulując w ten sposób odsadzenie odboju. Korpusem natomiast nazywam część która mocowana jest do karoserii i w nią wsuwany jest odbojnik-ten w sirocco i golfie jest wkręcany o mały obrót kluczem 24 w karoserie-ten z paska mocowany jest za pomocą dwóch kołków rozporowych, które należy podważyć, a następnie wyjąć odbój). Jednak użebrowana część (korpus) odbojnika w naszych odbojach jest troszkę większa od tej z scirocco, więc gdy włożymy jedną część w drugą mamy trochę luzu, jednak po wkręceniu śrubki imbusowej, trzpień rozpiera się wystarczająco by zablokować się w korpusie. Z tego co zobaczyłem to odbojnik musi być wciśnięty w korpus maksymalnie-jak na filmiku z golfem. Po prostu nie ma tam więcej miejsca i jeśli wyciagniemy go trochę, to przy zamykaniu klapa i tak go wepchnie. I jakkolwiek wygląda to bardzo dobrze-jak full ori, to z moimi zmęczonymi życiem siłownikami nie daje to rezultatu żadnego-no może po za lekkim odskoczeniem klapy-po otwarciu klapa odskakuje na jakies ok 5 cm, może mniej nie pamiętam dobrze. Za pewne z nowymi siłownikami będzie to działało super (ciekawe tylko na jak długo ) Zapomniałem telefonu więc zdjęcia zrobie przy okazji- jedna fotka lepsza jak tysiąc słów. Mam też nadzieje, że już jutro przyjdą nowe siłowniki i klapa znów będzie sama się unosić :serducho w borze klamka jest aktywna caly czas a kalpa odskakuje jak nacisne i przytrzymam przycisk przez 2 sek. jak dorwe juz lapka z com to przesle ci dumpa eepromu z komfortu to porownasz i moze cos tam wynajdziesz Tylko to musiałby być identyczny numer komfortu jak mój-o ile dobrze pamiętam to mój ma numer 1C0 959 799 B Edytowane 13 Lipca 2011 przez Patrick Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
chudy_lis Zgłoś #93 Napisano 13 Lipca 2011 Tylko to musiałby być identyczny numer komfortu jak mój-o ile dobrze pamiętam to mój ma numer 1C0 959 799 B no to Patrick wyglada na to ze bedziesz mial robotke - komoreczka po komoreczce moj komfort ma taki sam numer teraz jeszcze nowe silowniki, najlepiej odrobine mocniejsze od ori i bedzie :ok :kumple Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Patrick Zgłoś #94 Napisano 13 Lipca 2011 No mam nadzieje, że jutro dojdą już te siłowniki Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Patrick Zgłoś #95 Napisano 14 Lipca 2011 No i doszły jednak klapa sama się nie unosi brakuje kilku centymetrów odbicia-dokładnie tyle i sprężyny dawały. Siłowniki są bardzo mocne-do tego stopnia, że ściągnięcie klapy w dół wymaga sporej siły. Nie są też takie same jak ori-są krótsze i główka przy cylindrze nie jest wygięta tak jak w ori siłowniku. Także ogólnie kicha-zastanawiam się czy nie spróbować jeszcze raz ze sprężynami i zobaczyć co będzie... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jacenty02 Zgłoś #96 Napisano 14 Lipca 2011 zastanawiam się czy nie spróbować jeszcze raz ze sprężynami i zobaczyć co będzie... uważaj na drugą lampe:) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Patrick Zgłoś #97 Napisano 14 Lipca 2011 uważaj na drugą lampe:) Nauka kosztuje, a jak nie spróbuje to się nie dowiem W każdym razie spróbowałem znów sprężyn i klapa idzie sama do góry ponownie:serducho Ty razem jednak użyłem innych sprężynek-zielonych, czyli najsłabszych i sporo mniejszych średnicą, ale trochę dłuższych. Dokładne wymiary podam jak pomierzę. Założyłem też od razu podkładki oraz opaski zaciskowe wokół blaszek zabezpieczających. Zakupione siłowniki wyglądają na solidne i mają trochę inną budowę główek, więc być może będzie dobrze. W każdym razie zdam relacje gdyby coś zaczęło się dziać nie dobrego. Jeśli tak to trzeba będzie szukać innego rozwiązania. Nie zdziwię się też jeśli jutro już nie zadziała, bo słabsze sprężynki się bardziej ścisną... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jacenty02 Zgłoś #98 Napisano 14 Lipca 2011 dobra to teraz zmontuj to do mojego ale bez tych Grzesiowych blaszek tzn odboje i sprezynki. czekam:lol Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Patrick Zgłoś #99 Napisano 14 Lipca 2011 Myślę, że warto by spróbować-być może też zadziała. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jacenty02 Zgłoś #100 Napisano 15 Lipca 2011 daj jakies namiary na te odboje Patryku. myslisz ze zadziala na ori silownikach?bez sprezyn? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach