Skocz do zawartości
marcin9962

Światła do jazdy dziennej DRL ( LED )

Rekomendowane odpowiedzi

nie byłem pewny wiec się nie wypowiadałem ale z ciekawosci sprawdzilem dzisiaj jak jest w moim aucie, wydawalo mi sie ze u mnie nie ma doświetlania i rzeczywiście - mam włączone halogeny jako dzienne i tryb ameryka, tylko ameryka, i u mnie w ciągu dnia gdy działają dzienne nie ma doświetlania w lampach (lampy xenon) a jak właczą się mijania to jak najbardziej doświetlanie działa

 

Pewnie masz czujnik zmierzchu. U mnie czujnika nie ma i doświetla też w dzień. Ciekawi mnie jedna rzecz, bo jak wjadę do ciemnego garażu, to gasną zegary. Skąd on o tym wie, że jest ciemno? Co (jaki czujnik) za to odpowiada?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

tak mam czujnik zmierzchu wiec wzasadzie swiatła mam bezobsługowe no chyba że jest mgła wtedy musze właczyć je by zapalił się tył. zegary z tego co wiem mają osobny czujnik i to jest chyba ten co jest na środku deski-kokpitu, taki wystający dzyndzelek (gdzies to tak wyczytałem)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Na srodku deski to jest czujnik temperatury to klimatronika, licznik ma swoj czujnik zmierzchu,

 

1 klimatronik ma czujnik temperatury chyba w podsufitce

2 ten dzyndzel na srodku to własnie czujnik nasłonecznienia (zegarów)

Edytowane przez wiesiok81

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam,

 

Panowie mam pytanie.

Czy montowanie DRLe np. NSS czy Philipsa Daylight potrzebują oporników, aby oszukać system CAN?

Czy tryb amerykański - światła mijania bez tylnych pozycji jest w 'miarę' legalny?

Jestem zainteresowany montażem LED, ale mam problem znajomy elektryk powiedział, że do ledów potrzebne są oporniki 50W co wg mnie jest bezsensu skoro xenony pewnie mają pobór 37W...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Ten na srodku kratki nawiewowej na szybe przednia to jest czujnik naslonecznienia ale do klimatronika, licznik ma wlasny czujnik zmierzchu,

 

A tak z ciekawości, gdzie znajduje się ten czujnik od licznika?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam instalował ktoś ledy w kierunkach takie jak niżej

 

http://www.aliexpress.com/item/NEW-arrival-VW-Passat-B6-led-drl-daytime-running-light-with-auto-dim-control-turn-light/1983401603.html

 

 

https://youtu.be/cNxiThwgJHg

 

Edytowane przez tomek1811

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Hej, ja instalowałem coś podobnego, tyle ze do CC.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Cześć ja to mam u siebie, post nr 1245, strona 63 tego tematu.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jestem zainteresowany montażem fabrycznych świateł do jazdy dziennej DRL - zdaję sobie sprawę że wiąże się to z wymianą lamp.

 

Od niedawna zostałem posiadaczem kolejnego VW, a mianowicie VW CC z 2012 roku(wersja angielska, zmiana z Passat B6). Bardzo dobra wersja wyposażenia (start/stop,bi xenon, navi itd itp). I niestety jedyne czego mi brak to LEDy.

 

Dlatego kieruję do Was pytanie: Jakich lamp powinienem szukać? Pytam ponieważ tak jak wyżej napisałem posiadam auto z kierownicą po prawej stronie (UK), również posiadam funkcję Travel Mode czyli w moim przypadku można jeździć w ruchu prawostronnym (EU) bez naklejania adapterów na reflektory. Czy w takim wypadku lampy europejskie nie róznią sie niczym od angielskich i śmiało mogę poszukać europejskiej wersji chociaż auto mam UK? Jeśli nie, czy byłaby możliwość podania przez kogoś numeru cześći (lamp) jakich powinienem szukać do swojego anglika?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Hej niestety musisz sukac lamp w wersji UK, mam tak samo xenon skretny z doswietlaniem i mam funkcje Travel Mode, ale zauwaz ze jesli wlaczysz Travel Mode to xenon nie reaguje na zakretach -swieci na wprost lekko w dol nie oslepiajac (powiedzmy) aut z naprzeciwka.

 

Musisz poszukac lapm wersji UK z oryginalnymi ledami wbudowanymi w reflektor, ewentulanie mozesz pokombinowac i zainstalowac cos takiego jak ja : http://www.aliexpress.com/snapshot/6480510352.html?orderId=65679753327539

 

KOsztuja sporo ale moge potwierdzic dzialaja i swiecą super, profesjonalne wykonanie, itd. Bardzo jasne rownomierne swiatlo.

 

Dodatkowo zyskujesz kierunki LEDowe zamiast zarowek, LEDy przygasaja na 50% po wlaczeniu xenonow przez czujnik swiatla.

 

Ledy swieca jeszcze okolo 30s po wylaczeniu zaplonu -są podpiete pod klape gaszacą bezpiecznik 16 czy 17 w komorze silnika)

Edytowane przez burczynski82

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Hej niestety musisz sukac lamp w wersji UK, mam tak samo xenon skretny z doswietlaniem i mam funkcje Travel Mode, ale zauwaz ze jesli wlaczysz Travel Mode to xenon nie reaguje na zakretach -swieci na wprost lekko w dol nie oslepiajac (powiedzmy) aut z naprzeciwka.

 

Musisz poszukac lapm wersji UK z oryginalnymi ledami wbudowanymi w reflektor, ewentulanie mozesz pokombinowac i zainstalowac cos takiego jak ja : http://www.aliexpress.com/snapshot/6480510352.html?orderId=65679753327539

 

KOsztuja sporo ale moge potwierdzic dzialaja i swiecą super, profesjonalne wykonanie, itd. Bardzo jasne rownomierne swiatlo.

 

Dodatkowo zyskujesz kierunki LEDowe zamiast zarowek, LEDy przygasaja na 50% po wlaczeniu xenonow przez czujnik swiatla.

 

Ledy swieca jeszcze okolo 30s po wylaczeniu zaplonu -są podpiete pod klape gaszacą bezpiecznik 16 czy 17 w komorze silnika)

 

Dzięki za szybką odpowiedź. Zaproponowane przez Ciebie rozwiązanie bardzo ciekawe (ale raczej nie będzie pasowało do mnie ponieważ mam wersje poliftingu), oraz raczej wolałbym oryginalną opcję czyli ledy w lampach (pozostaje mi poszukać używanych - wstępnie patrząc widzę że będzie cieżko).

Jeszcze jedno pytanie, czy na pewno wszystkie reflektory bixenonowe są skrętne? Ponieważ ja posiadam takie ale nie skręcaja razem z kierownicą ani nie mam żadnej takiej opcji w menu żeby aktywować. Jest możliwość sprawdzenia po VIN czy posiadam taką opcję?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Zgadza sie oczywiscie musialbys przerabiac mocowania do kieronków i wyjac zarowki z swoich oryginalnych lamp, u mnie nie ma problemu.

 

Skoro masz funkcje Travel Mode to pownienes miec skretne xenony, spawdz na FISie czy przelaczajac ekrany w prawo/lewo znajdziesz ekran Assistant (czy cos takiego), tam powinna byc mozliwosc on-off "Bend Light" "Adaptiv Light "- nie pamietam czy tak sie nazywa.

 

Kolejna sprawa nie jestem pewnien ale nie masz raczej bixenona tylko xenon z przesłoną jak ja.

 

 

 

VIN:[TABLE]

[TR]

[TD]HEADLIGHT-RANGE ADJUSTMENT: HEADLIGHT-RANGE ADJUSTMENT, AUTOMATIC/DYNAMIC WITH FIXED AND DYNAMIC BENDINGLIGHT(AFS 2)[/TD]

[/TR]

[/TABLE]

Edytowane przez burczynski82

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Kolejna sprawa nie jestem pewnien ale nie masz raczej bixenona tylko xenon z przesłoną jak ja.

 

A czy właśnie tak nie działa Bi-xenon ? :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
A czy właśnie tak nie działa Bi-xenon ? :)

 

W sumie nie wiem ale mi sie wydaje ze bixenon to dwa zarniki xenonowe w jednym reflektorze, jeden do mijania a drugi do dlugich :hmm

 

ewentualnie xenon do mijania a h7 do drogowych ?:hmm

 

 

exprezyourself co do skretnych xenonow to po wlaczeniu silnika i swiatel, soczewki powinny wykonac poziomowanie nie tylko gora-dol ale tez prawa lewa. - napewno bys to zauwazyl

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No chociaż się szczerze przyznajesz, że nie wiesz :) No nie, Bi-xenon posiada przesłonę która się opuszcza żeby uzyskać drogowe, natomiast do mrugnięcia i drogowych używa drugiej lampy z żarówką h7.

Wyobraź sobie, że na drodze co i rusz włączasz i wyłączasz długie, i ten biedny żarnik i przetwornica co chwilę musi się włączać i wyłączać. Stad rozwiązanie z przesłoną.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Przestańcie wypisywać bzdury i zaśmiecać temat o drl-ach. Przesłona się podnosi a nie opuszcza. I nie ma żadnej drugiej żarówki do mrugnięcia ani do drogowych.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
I nie ma żadnej drugiej żarówki do mrugnięcia ani do drogowych.

 

W Passacie B5 z bixenonem jest takie rozwiązanie. Przy światłach drogowych włącza się ksenon bez przesłony oraz dodatkowa żarówka halogenowa. :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Marek ale temat jest o B6 :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Marek ale temat jest o B6

 

Tyle to i ja wiem. :P Ale kolega Aleiz ma B5, więc myślałem, że po prostu tym się zasugerował. ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

To i ja się podepnę pod ten temat, bo mam pytanie o to, które rozwiązanie z poniższych będzie lepsze, względnie czy oba będą identyczne w funkcjonalności (i wówczas można kierować się np. czynnikiem ekonomicznym lub prostotą montażu przy wyborze).

 

Z tego co wyczytałem, to aby DRLe działały w pełni automatycznie (czyli regulacja ich stanu off/on wyłącznie przez czujnik zmierzchu i deszczu, przy włączniku świateł ustawionym na pozycji auto), to potrzebne będą światła ze sterownikiem wpinanym w jedną z wiązek świateł mijania.

Np. takie :

http://www.ebay.com/itm/181576300316?_trksid=p2060353.m1438.l2649&ssPageName=STRK%3AMEBIDX%3AIT

 

lub taki set "zwykły":

http://www.ebay.com/itm/LED-1-1-REPLACE-Super-Bright-daytime-running-lights-DRL-fit-for-VW-PASSAT-CC-/160936499878?hash=item2578901aa6&vxp=mtr

 

ale wówczas koniecznie z tego typu dodatkowym kontrolerem:

 

http://www.ebay.com/itm/LED-Daytime-Running-Light-DRL-Relay-Harness-Auto-Control-On-Off-Switch-kit-C04/281476735737?_trksid=p2047675.c100011.m1850&_trkparms=aid%3D222007%26algo%3DSIC.MBE%26ao%3D1%26asc%3D33200%26meid%3D35d09c63794d42cab05a069b8b8d394e%26pid%3D100011%26rk%3D1%26rkt%3D10%26sd%3D371459105301

 

Czy ktoś stosował tego typu rozwiązania i może potwierdzić, że da się je ustawić jak tego oczekuję ?

Z góry dziękuję za (p)odpowiedzi :-)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności