adamb Zgłoś #1261 Napisano 5 Września 2015 nie byłem pewny wiec się nie wypowiadałem ale z ciekawosci sprawdzilem dzisiaj jak jest w moim aucie, wydawalo mi sie ze u mnie nie ma doświetlania i rzeczywiście - mam włączone halogeny jako dzienne i tryb ameryka, tylko ameryka, i u mnie w ciągu dnia gdy działają dzienne nie ma doświetlania w lampach (lampy xenon) a jak właczą się mijania to jak najbardziej doświetlanie działa Pewnie masz czujnik zmierzchu. U mnie czujnika nie ma i doświetla też w dzień. Ciekawi mnie jedna rzecz, bo jak wjadę do ciemnego garażu, to gasną zegary. Skąd on o tym wie, że jest ciemno? Co (jaki czujnik) za to odpowiada? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wiesiok81 Zgłoś #1262 Napisano 5 Września 2015 tak mam czujnik zmierzchu wiec wzasadzie swiatła mam bezobsługowe no chyba że jest mgła wtedy musze właczyć je by zapalił się tył. zegary z tego co wiem mają osobny czujnik i to jest chyba ten co jest na środku deski-kokpitu, taki wystający dzyndzelek (gdzies to tak wyczytałem) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wiesiok81 Zgłoś #1263 Napisano 5 Września 2015 (edytowane) Na srodku deski to jest czujnik temperatury to klimatronika, licznik ma swoj czujnik zmierzchu, 1 klimatronik ma czujnik temperatury chyba w podsufitce 2 ten dzyndzel na srodku to własnie czujnik nasłonecznienia (zegarów) Edytowane 5 Września 2015 przez wiesiok81 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
disciples Zgłoś #1264 Napisano 5 Września 2015 Witam, Panowie mam pytanie. Czy montowanie DRLe np. NSS czy Philipsa Daylight potrzebują oporników, aby oszukać system CAN? Czy tryb amerykański - światła mijania bez tylnych pozycji jest w 'miarę' legalny? Jestem zainteresowany montażem LED, ale mam problem znajomy elektryk powiedział, że do ledów potrzebne są oporniki 50W co wg mnie jest bezsensu skoro xenony pewnie mają pobór 37W... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
adamb Zgłoś #1265 Napisano 6 Września 2015 Ten na srodku kratki nawiewowej na szybe przednia to jest czujnik naslonecznienia ale do klimatronika, licznik ma wlasny czujnik zmierzchu, A tak z ciekawości, gdzie znajduje się ten czujnik od licznika? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tomek1811 Zgłoś #1266 Napisano 28 Września 2015 (edytowane) Witam instalował ktoś ledy w kierunkach takie jak niżej http://www.aliexpress.com/item/NEW-arrival-VW-Passat-B6-led-drl-daytime-running-light-with-auto-dim-control-turn-light/1983401603.html https://youtu.be/cNxiThwgJHg Edytowane 28 Września 2015 przez tomek1811 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
burczynski82 Zgłoś #1267 Napisano 28 Września 2015 Hej, ja instalowałem coś podobnego, tyle ze do CC. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
robibobi Zgłoś #1268 Napisano 29 Września 2015 Witam instalował ktoś ledy w kierunkach takie jak niżej http://www.aliexpress.com/item/NEW-arrival-VW-Passat-B6-led-drl-daytime-running-light-with-auto-dim-control-turn-light/1983401603.html https://youtu.be/cNxiThwgJHg Cześć ja to mam u siebie, post nr 1245, strona 63 tego tematu. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
exprezyourself Zgłoś #1269 Napisano 29 Września 2015 Jestem zainteresowany montażem fabrycznych świateł do jazdy dziennej DRL - zdaję sobie sprawę że wiąże się to z wymianą lamp. Od niedawna zostałem posiadaczem kolejnego VW, a mianowicie VW CC z 2012 roku(wersja angielska, zmiana z Passat B6). Bardzo dobra wersja wyposażenia (start/stop,bi xenon, navi itd itp). I niestety jedyne czego mi brak to LEDy. Dlatego kieruję do Was pytanie: Jakich lamp powinienem szukać? Pytam ponieważ tak jak wyżej napisałem posiadam auto z kierownicą po prawej stronie (UK), również posiadam funkcję Travel Mode czyli w moim przypadku można jeździć w ruchu prawostronnym (EU) bez naklejania adapterów na reflektory. Czy w takim wypadku lampy europejskie nie róznią sie niczym od angielskich i śmiało mogę poszukać europejskiej wersji chociaż auto mam UK? Jeśli nie, czy byłaby możliwość podania przez kogoś numeru cześći (lamp) jakich powinienem szukać do swojego anglika? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
burczynski82 Zgłoś #1270 Napisano 29 Września 2015 (edytowane) Hej niestety musisz sukac lamp w wersji UK, mam tak samo xenon skretny z doswietlaniem i mam funkcje Travel Mode, ale zauwaz ze jesli wlaczysz Travel Mode to xenon nie reaguje na zakretach -swieci na wprost lekko w dol nie oslepiajac (powiedzmy) aut z naprzeciwka. Musisz poszukac lapm wersji UK z oryginalnymi ledami wbudowanymi w reflektor, ewentulanie mozesz pokombinowac i zainstalowac cos takiego jak ja : http://www.aliexpress.com/snapshot/6480510352.html?orderId=65679753327539 KOsztuja sporo ale moge potwierdzic dzialaja i swiecą super, profesjonalne wykonanie, itd. Bardzo jasne rownomierne swiatlo. Dodatkowo zyskujesz kierunki LEDowe zamiast zarowek, LEDy przygasaja na 50% po wlaczeniu xenonow przez czujnik swiatla. Ledy swieca jeszcze okolo 30s po wylaczeniu zaplonu -są podpiete pod klape gaszacą bezpiecznik 16 czy 17 w komorze silnika) Edytowane 29 Września 2015 przez burczynski82 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
exprezyourself Zgłoś #1271 Napisano 29 Września 2015 Hej niestety musisz sukac lamp w wersji UK, mam tak samo xenon skretny z doswietlaniem i mam funkcje Travel Mode, ale zauwaz ze jesli wlaczysz Travel Mode to xenon nie reaguje na zakretach -swieci na wprost lekko w dol nie oslepiajac (powiedzmy) aut z naprzeciwka. Musisz poszukac lapm wersji UK z oryginalnymi ledami wbudowanymi w reflektor, ewentulanie mozesz pokombinowac i zainstalowac cos takiego jak ja : http://www.aliexpress.com/snapshot/6480510352.html?orderId=65679753327539 KOsztuja sporo ale moge potwierdzic dzialaja i swiecą super, profesjonalne wykonanie, itd. Bardzo jasne rownomierne swiatlo. Dodatkowo zyskujesz kierunki LEDowe zamiast zarowek, LEDy przygasaja na 50% po wlaczeniu xenonow przez czujnik swiatla. Ledy swieca jeszcze okolo 30s po wylaczeniu zaplonu -są podpiete pod klape gaszacą bezpiecznik 16 czy 17 w komorze silnika) Dzięki za szybką odpowiedź. Zaproponowane przez Ciebie rozwiązanie bardzo ciekawe (ale raczej nie będzie pasowało do mnie ponieważ mam wersje poliftingu), oraz raczej wolałbym oryginalną opcję czyli ledy w lampach (pozostaje mi poszukać używanych - wstępnie patrząc widzę że będzie cieżko). Jeszcze jedno pytanie, czy na pewno wszystkie reflektory bixenonowe są skrętne? Ponieważ ja posiadam takie ale nie skręcaja razem z kierownicą ani nie mam żadnej takiej opcji w menu żeby aktywować. Jest możliwość sprawdzenia po VIN czy posiadam taką opcję? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
burczynski82 Zgłoś #1272 Napisano 29 Września 2015 (edytowane) Zgadza sie oczywiscie musialbys przerabiac mocowania do kieronków i wyjac zarowki z swoich oryginalnych lamp, u mnie nie ma problemu. Skoro masz funkcje Travel Mode to pownienes miec skretne xenony, spawdz na FISie czy przelaczajac ekrany w prawo/lewo znajdziesz ekran Assistant (czy cos takiego), tam powinna byc mozliwosc on-off "Bend Light" "Adaptiv Light "- nie pamietam czy tak sie nazywa. Kolejna sprawa nie jestem pewnien ale nie masz raczej bixenona tylko xenon z przesłoną jak ja. VIN:[TABLE] [TR] [TD]HEADLIGHT-RANGE ADJUSTMENT: HEADLIGHT-RANGE ADJUSTMENT, AUTOMATIC/DYNAMIC WITH FIXED AND DYNAMIC BENDINGLIGHT(AFS 2)[/TD] [/TR] [/TABLE] Edytowane 29 Września 2015 przez burczynski82 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Aleiz Zgłoś #1273 Napisano 29 Września 2015 Kolejna sprawa nie jestem pewnien ale nie masz raczej bixenona tylko xenon z przesłoną jak ja. A czy właśnie tak nie działa Bi-xenon ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
burczynski82 Zgłoś #1274 Napisano 29 Września 2015 A czy właśnie tak nie działa Bi-xenon ? W sumie nie wiem ale mi sie wydaje ze bixenon to dwa zarniki xenonowe w jednym reflektorze, jeden do mijania a drugi do dlugich :hmm ewentualnie xenon do mijania a h7 do drogowych ?:hmm exprezyourself co do skretnych xenonow to po wlaczeniu silnika i swiatel, soczewki powinny wykonac poziomowanie nie tylko gora-dol ale tez prawa lewa. - napewno bys to zauwazyl Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Aleiz Zgłoś #1275 Napisano 29 Września 2015 No chociaż się szczerze przyznajesz, że nie wiesz No nie, Bi-xenon posiada przesłonę która się opuszcza żeby uzyskać drogowe, natomiast do mrugnięcia i drogowych używa drugiej lampy z żarówką h7. Wyobraź sobie, że na drodze co i rusz włączasz i wyłączasz długie, i ten biedny żarnik i przetwornica co chwilę musi się włączać i wyłączać. Stad rozwiązanie z przesłoną. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mkpol Zgłoś #1276 Napisano 29 Września 2015 Przestańcie wypisywać bzdury i zaśmiecać temat o drl-ach. Przesłona się podnosi a nie opuszcza. I nie ma żadnej drugiej żarówki do mrugnięcia ani do drogowych. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Cronos Zgłoś #1277 Napisano 4 Października 2015 I nie ma żadnej drugiej żarówki do mrugnięcia ani do drogowych. W Passacie B5 z bixenonem jest takie rozwiązanie. Przy światłach drogowych włącza się ksenon bez przesłony oraz dodatkowa żarówka halogenowa. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mkpol Zgłoś #1278 Napisano 4 Października 2015 Marek ale temat jest o B6 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Cronos Zgłoś #1279 Napisano 6 Października 2015 Marek ale temat jest o B6 Tyle to i ja wiem. Ale kolega Aleiz ma B5, więc myślałem, że po prostu tym się zasugerował. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Mars_2000 Zgłoś #1280 Napisano 13 Października 2015 To i ja się podepnę pod ten temat, bo mam pytanie o to, które rozwiązanie z poniższych będzie lepsze, względnie czy oba będą identyczne w funkcjonalności (i wówczas można kierować się np. czynnikiem ekonomicznym lub prostotą montażu przy wyborze). Z tego co wyczytałem, to aby DRLe działały w pełni automatycznie (czyli regulacja ich stanu off/on wyłącznie przez czujnik zmierzchu i deszczu, przy włączniku świateł ustawionym na pozycji auto), to potrzebne będą światła ze sterownikiem wpinanym w jedną z wiązek świateł mijania. Np. takie : http://www.ebay.com/itm/181576300316?_trksid=p2060353.m1438.l2649&ssPageName=STRK%3AMEBIDX%3AIT lub taki set "zwykły": http://www.ebay.com/itm/LED-1-1-REPLACE-Super-Bright-daytime-running-lights-DRL-fit-for-VW-PASSAT-CC-/160936499878?hash=item2578901aa6&vxp=mtr ale wówczas koniecznie z tego typu dodatkowym kontrolerem: http://www.ebay.com/itm/LED-Daytime-Running-Light-DRL-Relay-Harness-Auto-Control-On-Off-Switch-kit-C04/281476735737?_trksid=p2047675.c100011.m1850&_trkparms=aid%3D222007%26algo%3DSIC.MBE%26ao%3D1%26asc%3D33200%26meid%3D35d09c63794d42cab05a069b8b8d394e%26pid%3D100011%26rk%3D1%26rkt%3D10%26sd%3D371459105301 Czy ktoś stosował tego typu rozwiązania i może potwierdzić, że da się je ustawić jak tego oczekuję ? Z góry dziękuję za (p)odpowiedzi :-) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach