Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Witam.Po odpaleniu auta rano na benzynie obroty stoją ok.700obr./min.,samochód jakby nie miał całej mocy i do tego jeszcze po depnięciu gazu strzela w tłumik.Podczas jazdy przy mocnym depnięciu i po wrzuceniu dwójki jest sekunda zastanowienia i dopiero zaczyna ciągnąc i ogólnie jest takie wyczuwalne szarpanie(szczególnie po zmianie biegów). Może ktos poradzi od czego zacząc?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

sprawdź sondę lambda jeśli kable i świece masz ok

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ja bym zaczął od podłączenia VAGa i odczytania błędów

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

a ja bym zaczol od pytania czy swiece sprawdzone? kable wymienione? i czy filtr powietrza nowy? i czy byl skanowany vagiem?

Edytowane przez wojta

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Po odpaleniu auta rano na benzynie obroty stoją ok.700obr./min.,samochód jakby nie miał całej mocy i do tego jeszcze po depnięciu gazu strzela w tłumik

Jak masz elektroniczny zapłon (brak rozdzielacza zapłonu-tradycyjny palec) to pewnie cewka (...) zaczyna fiksować....jest kilka tematów o niej w VRszóstkach...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A więc tak:

-Błędy jakieś zawsze łapie,bo po resecie kilka dni jest lepiej,więc świece i kable chyba raczej odpadają

-sonda jest raczej padnięta bo jak odłączam kostkę to niema żadnej reakcji (na benzynie)

-na gazie jest raczej o.k.

-filtr powietrza i czujnik temperatury silnika zmienione

Czysciłem też silniczek krokowy.Gdzieś w jego okolicach słychać syczenie,ale na wężach nie znalazłem żadnych pęknięć.czy to norma,że delikatnie syczy?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

odpowiedziales sobie sam sprawdz sonde lambda

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

posprawdzaj kable do sondy, czasami się zdarza, że to wina nie samej sondy, a kabli idących do niej ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Tak jak koledzy napisali czyli sonda,kable świece,kopułka,cewka a ja dodam jeszcze że może to być filtr paliwa od mulenia a auto szarpie przez sondę ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
czy to norma,że delikatnie syczy?

Tak.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

przedewszyskim zaczolbym od VAG-u ,potem kable swiece, i pytanie czy motor masz na cewce czy na module, bo przeciez byly sterowane roznie, modol lubial sie skonczyc a wcale to nie tani interes...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Sonda wymieniona.Samochod ożył.Teraz czuję,że jadę vr-em ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności