fauer Zgłoś #1 Napisano 28 Kwietnia 2011 Witam.Po odpaleniu auta rano na benzynie obroty stoją ok.700obr./min.,samochód jakby nie miał całej mocy i do tego jeszcze po depnięciu gazu strzela w tłumik.Podczas jazdy przy mocnym depnięciu i po wrzuceniu dwójki jest sekunda zastanowienia i dopiero zaczyna ciągnąc i ogólnie jest takie wyczuwalne szarpanie(szczególnie po zmianie biegów). Może ktos poradzi od czego zacząc? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
radeek Zgłoś #2 Napisano 28 Kwietnia 2011 sprawdź sondę lambda jeśli kable i świece masz ok Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
adams Zgłoś #3 Napisano 28 Kwietnia 2011 ja bym zaczął od podłączenia VAGa i odczytania błędów Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wojta Zgłoś #4 Napisano 28 Kwietnia 2011 (edytowane) a ja bym zaczol od pytania czy swiece sprawdzone? kable wymienione? i czy filtr powietrza nowy? i czy byl skanowany vagiem? Edytowane 28 Kwietnia 2011 przez wojta Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lebow Zgłoś #5 Napisano 28 Kwietnia 2011 Po odpaleniu auta rano na benzynie obroty stoją ok.700obr./min.,samochód jakby nie miał całej mocy i do tego jeszcze po depnięciu gazu strzela w tłumik Jak masz elektroniczny zapłon (brak rozdzielacza zapłonu-tradycyjny palec) to pewnie cewka (...) zaczyna fiksować....jest kilka tematów o niej w VRszóstkach... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
fauer Zgłoś #6 Napisano 29 Kwietnia 2011 A więc tak: -Błędy jakieś zawsze łapie,bo po resecie kilka dni jest lepiej,więc świece i kable chyba raczej odpadają -sonda jest raczej padnięta bo jak odłączam kostkę to niema żadnej reakcji (na benzynie) -na gazie jest raczej o.k. -filtr powietrza i czujnik temperatury silnika zmienione Czysciłem też silniczek krokowy.Gdzieś w jego okolicach słychać syczenie,ale na wężach nie znalazłem żadnych pęknięć.czy to norma,że delikatnie syczy? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wojta Zgłoś #7 Napisano 29 Kwietnia 2011 odpowiedziales sobie sam sprawdz sonde lambda Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
radeek Zgłoś #8 Napisano 29 Kwietnia 2011 posprawdzaj kable do sondy, czasami się zdarza, że to wina nie samej sondy, a kabli idących do niej Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Biperr0 Zgłoś #9 Napisano 29 Kwietnia 2011 Tak jak koledzy napisali czyli sonda,kable świece,kopułka,cewka a ja dodam jeszcze że może to być filtr paliwa od mulenia a auto szarpie przez sondę Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
monter Zgłoś #10 Napisano 30 Kwietnia 2011 czy to norma,że delikatnie syczy? Tak. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Kary Zgłoś #11 Napisano 1 Maja 2011 przedewszyskim zaczolbym od VAG-u ,potem kable swiece, i pytanie czy motor masz na cewce czy na module, bo przeciez byly sterowane roznie, modol lubial sie skonczyc a wcale to nie tani interes... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
fauer Zgłoś #12 Napisano 9 Lipca 2011 Sonda wymieniona.Samochod ożył.Teraz czuję,że jadę vr-em Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach