Skocz do zawartości
elkrecik

Problem z pompą podciśnienia (Vacuum) w AWX

Rekomendowane odpowiedzi

ok rozumiem, tylko po sklejeniu dalej brak hamulcow, tym bardziej turbiny

 

jade do drugiego mechanika dzisiaj na wstepna diagnoze, tylko od tak samo nie ma vacuometra niestety. Zobaczymy co on powie.

Edytowane przez BBart79

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

U mnie od pewnego czasu zauważyłem bardziej twardy pedał hanulca, wymieniłem tarcze +klocki nic tak samo ale że jeżdzi auosłownie trem moja żona tak zostało ale dzisiaj ugotowałem hamulce dosłownie miałem do przejechania tak z 8 km i musiałem to zrobić bardzo szybko tak więc hamulce dostały po dupie i jak zajechałem na miejsce to normalnie dymiło się jak z komina

Obejrzałem pompe vacum i sławetny króciec lata wkoło jak kataryna

Sprawdzałem na palca to podciśniene jest trza go jeszcze zakleić i zobaczymy

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

tak jak pisalem, bylem u tego mechanika i twierdzi ze to pompa vacuum. Samemu dalej jestem nieprzekonany i sie umowielm u mechanika co posiada miernik podcisnienia. Wszystko sie wtedy okarze. Prze okazji sprawdzimy serwo i rorki pocisnieniowe.

 

Dam znac co bylo nie tak w czwartek.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
U mnie od pewnego czasu zauważyłem bardziej twardy pedał hanulca, wymieniłem tarcze +klocki nic tak samo ale że jeżdzi auosłownie trem moja żona tak zostało ale dzisiaj ugotowałem hamulce dosłownie miałem do przejechania tak z 8 km i musiałem to zrobić bardzo szybko tak więc hamulce dostały po dupie i jak zajechałem na miejsce to normalnie dymiło się jak z komina

Obejrzałem pompe vacum i sławetny króciec lata wkoło jak kataryna

Sprawdzałem na palca to podciśnienie jest trza go jeszcze zakleić i zobaczymy

 

Sprawdź bardziej czy nie masz wody pod serwem, jeżeli masz pod serwem to w nim tym bardziej. Przyszło trochę mrozów i jest lód w serwie, bo to co piszesz wygląda bardziej na wodę lub lód w serwie, niż na brak podciśnienia z pompy vacum. Ja też zagotowałem hamulce i po rozebraniu serwa wysypałem kostki lodu, były pomiędzy dwoma membranami. Przy luźnym króćcu jest objaw braku wspomagania, pedał robi się coraz twardszy po kilku naciśnięciach.

Edytowane przez andrzejek73

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja wiem że to nie ten dział ale jak wymienić płyn hamulcowy tak w warunkach garażowych?:dolamam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Ja wiem że to nie ten dział ale jak wymienić płyn hamulcowy tak w warunkach garażowych?

 

Odkrecasz ktorys z odpowietrznikow lub przewodówi pompujesz. Jak ze zbiorczniczka acznie ubywac to lejesz nowego i tak az nie pojawi sie nowy plyn.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mam pytanie odnośnie doboru vacum pompy.W ASO podali mi nr 038145209Q ,mam okazję kupić pompę o nr 038154209M .Czy jest różnica mi ędzy tymi pompami.Proszę o poradę.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

witam. oddałem pompę do sklejenia króćca zaufanemu mechanikowi. ma jakiś niemiecki klej do metalu. całość wzmocnił oplotem z włókna syntetycznego. twierdzi że pompa padnie a króciec będzie się trzymał. mam taką nadzieje, na razie wszystko działa bez zarzutu. koszt - 50 zł. nowa pompa 1500. pozdrawiam i polecam ten sposób zanim dacie namówić się na wymianę swojej starej dobrej pompy.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam kolegów

dziś tak jak każdy w tym poście kleiłem ten sławny króciec gdyż również miał on straszne luzy i kręcił się w koło jak pies za ogonem . Czekam aż poxipol dobrze zaschnie i zobaczę czy pomogło na hamulce jak i na brak mocy...pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

NIC to nie da! najlepiej wymienic pompe na boscha! cena od 90zł na allegro! ;-)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Naprawa jak najbardziej pomogła, patent ze sklejeniem króćca sprawdzony polecam :fajny

a jak ktoś ma za dużo gotówki to jak najbardziej może kupić sobie nową pompę :lol3

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość Iwan

Oczywiście że uszczelnienie silikonem pomoże ;)

Wystarczy porządnie oczyścić i odtłuścić przed klejeniem i pozostawić silikon do wyschnięcia na noc.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

słuchajcie mnie obywatele -czy można kupić cały ten przewód z króćcem vacuum?bo też mnie się rusza w miejscu przejścia przez grodź silnika .Przydał by się też numer katalogowy.Z góry dzięki za ewentualne odpowiedzi.Pozdro.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
bo też mnie się rusza w miejscu przejścia przez grodź silnika

I prawidłowo, przecież tam jest łącznik gumowy.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

W sumie można ale ori kosztuje ok 150 zł w ASO !

I lepiej kupować z dokładnym numerem bo było ich dużo rodzajów. ja pojechałem na szrot kupiłem jakikolwiek z dobrym zaworkiem zwrotnym - rozciąłem i zrobiłem przejściówkę elastyczną z cybantami.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ja w poniedziałek jadę do VW na sprawdzenie vacum, też mam twardy pedał po kilkukrotnym wciśnięciu hamulca, mimo że ciśnienie na pompie ma 0,7 bara czyli wzorowe, zobaczymy co powiedzą w VW i dam znać

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
ja w poniedziałek jadę do VW na sprawdzenie vacum, też mam twardy pedał po kilkukrotnym wciśnięciu hamulca, mimo że ciśnienie na pompie ma 0,7 bara czyli wzorowe, zobaczymy co powiedzą w VW i dam znać

 

trochę to jest na siłę szukanie dziury w całym...

 

ile razy w czasie jazdy naciskasz tak jak testujesz na postoju w tych samych odstępach czasu hamulec ?, jak auto się zbiera, turbo dostaje podciśnienie i hamulec naciśnięty po zapaleniu auta " wciąga" to po co robić sobie dodatkowe wydatki

 

btw. wzorowe ciśnienie to -1.0 , -0,6 to graniczne poniżej to już wymiana

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
trochę to jest na siłę szukanie dziury w całym...

 

ile razy w czasie jazdy naciskasz tak jak testujesz na postoju w tych samych odstępach czasu hamulec ?, jak auto się zbiera, turbo dostaje podciśnienie i hamulec naciśnięty po zapaleniu auta " wciąga" to po co robić sobie dodatkowe wydatki

 

btw. wzorowe ciśnienie to -1.0 , -0,6 to graniczne poniżej to już wymiana

 

gość w stacji kontroli nie chciał mi podbić rejestru bo stwierdził że serwo mam walnięte i mi nie podbił, więc stwierdziłem że sprawdzę to, ja nie narzekam na hamowanie bo bardzo dobrze łapie ale faktycznie po 2,3 razie wciśnięcia hamulca pedał jest twardy i brak hamowania, coś z tym trzeba zrobić

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

to zmien diagnoste

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności