maxs Zgłoś #161 Napisano 29 Czerwca 2014 miał ktoś kiedyś taki przypadek że urwała się pompa wakum wyciekł olej i auto zgasło, mój problem właśnie na tym polega, właśnie dzisiaj odpaliłem auto podjechałem pare metrów zahamowałem auto zgasło i już nie chciało odpalić podczas przyhamowania pedał hamulca był dość twardy, było to odczuwalne przez jakiś czas przy hamowaniu po drugim naciśnięciu pedał twardniał ale jak to możliwe ze mogło pęknąć i sie lekko wysunęło czyżby coś poszło pod osłoną zaworów, i czy ktoś orientuje sie w cenie pomiędzy używką a nową pompą wakum? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marcinlipsk Zgłoś #162 Napisano 29 Czerwca 2014 używki na allegro w granicach 200 pln ale uważaj bo znaczna ilość tych pomp jest również z ruchomymi króćcami natomiast za regeneracje stwierdzono mi że należy przygotować w granicach 600 pln. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
maxs Zgłoś #163 Napisano 30 Czerwca 2014 to czyli zwracać szczególną uwagę na króciec Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
duzyx Zgłoś #164 Napisano 4 Lipca 2014 Witam, mam pytanie, podczas operacji zaklepywania i obklejania feralnego króćca, zauważyłem, że podczas obracania go cieknie tam ropa, w związku z tym rozumiem że w takiej sytuacji pompa nadaje się tylko do wymiany ? Czy można z czymś takim jeździć ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
maxs Zgłoś #165 Napisano 5 Lipca 2014 spróbuj to jakoś uszczelnić ja tak jezdziłem ponad rok i nic nie ciekło, mi udało się kupić na szrocie za stówką jeżdżę od paru dni i wszystko jest ok, trafiła mi się w bardzo dobrym stanie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
darchitek Zgłoś #166 Napisano 8 Lipca 2014 Vacuum wymienione na Bosch od b6? Pytanie czy one też były felerne? Jak auto postoi mam problem z odpaleniem, miałem coś takiego przez kruciec w pompie Luk`a, po zmianie pół roku przerwy i problem odpalania powrócił. Zaworek zwrotny zamontowany, oleju nie przybywa więc wykluczam oringi PD.. Ma ktoś jakieś pomysły ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
waldi2807 Zgłoś #167 Napisano 8 Lipca 2014 Też zmieniłem z luka na boscha z 2008r czyli też z b6 i na razie jest ok znaczy nie cieknie jak luk-a i odpalanie super ale z tym nie miałem problemu... U Ciebie problemu nie szukałbym w takim razie w pompie skoro objaw podobny przed i po wymianie,A już raczej na pewno kruciec nie ma nic wspólnego z odpalaniem. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
darchitek Zgłoś #168 Napisano 8 Lipca 2014 kruciec się ruszał + cofało się przez nią paliwo. To 2 objaw uszkodzonej vacuum, hamulce + slabe odpalanie po postoju. Po prostu się zapowietrza. Wtedy na pewno była uszkodzona bo pedał hamulca też twardniał po szybkich naciśnięciach i odpalał po tygodniu postoju bez problemu. A niedawno niestety problem powrócił, odpala dosłownie na sek. gaśnie i muszę go ciorać. Często podpompowanie elektryczną pomaga, więc na 90% zapowietrza się... tylko gdzie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
waldi2807 Zgłoś #169 Napisano 8 Lipca 2014 Dlatego wydaję mi się że nie przez pompę tylko gdzieś indziej a gdzie to już trzeba krok po kroku jeżeli jesteś na 100% pewien że nie na uszczelnieniach pompek. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
darchitek Zgłoś #170 Napisano 8 Lipca 2014 Na 100% niestety nie jeste... chyba się nie da zweryfikować, trzeba wymieniać.. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
merc Zgłoś #171 Napisano 8 Lipca 2014 ja też myślałem , że wina pompy więc wymieniłem na nówkę ale problem z odpalaniem nie zniknął. pomogła wymiana uszczelek na pompkach. teraz pali "cacy" Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
darchitek Zgłoś #172 Napisano 8 Lipca 2014 a przybywało Ci "oleju" ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
waldi2807 Zgłoś #173 Napisano 8 Lipca 2014 Na 100% niestety nie jeste... chyba się nie da zweryfikować, trzeba wymieniać.. A jak już zapali po takim dłuższym postoju to kopci na niebiesko? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
darchitek Zgłoś #174 Napisano 8 Lipca 2014 raz zimą miałem mega problem z zapaleniem już myślałem że nie da rady i wtedy ciorałem go dobre 2 minuty to wtedy kopcił trochę na niebiesko przez 10 min. Bo takim 15s odpalaniu nie zauważyłem żadnego kopcenia Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
merc Zgłoś #175 Napisano 8 Lipca 2014 a przybywało Ci "oleju" ? nie , jedna uszczelka była delikatnie uszkodzona , wydaje mi się , że dolna ale nie jestem pewien. Oleju nie musi wcale przybywać. logi robiłeś? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
waldi2807 Zgłoś #176 Napisano 8 Lipca 2014 Ja bym jeszcze najpierw skupił się na układzie paliwowym (szczelnością)może filtr paliwa, a jak już wykluczysz to na 100%, to szukaj dalej...np uszczelnienia. - - - - - aktualizacja - - - - - raz zimą miałem mega problem z zapaleniem już myślałem że nie da rady i wtedy ciorałem go dobre 2 minuty to wtedy kopcił trochę na niebiesko przez 10 min. A świece sprawdzałeś? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
darchitek Zgłoś #177 Napisano 8 Lipca 2014 (edytowane) Logi robiłem, korekcje, bipy dobre. Auto stoi na miejscu parkingowym w 1 miejscu nigdy nie widziałem żadnej plamki, więc musi zostawać gdzieś w środku.. wróżenie z fusów był u 2 mechaników oczywiście odpalał od strzała ... Wszystkie grzeją. Poza tym zimą zrozumiałbym świece, ale teraz to i tak nie grzeją Edytowane 8 Lipca 2014 przez darchitek Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
merc Zgłoś #178 Napisano 8 Lipca 2014 tak czy inaczej musisz parę stówek zainwestować. taki urok naszych " samochodów". decyzję od czego zacząć musisz ty podjąć - koszta w obu przypadkach podobne. Mechanikom to trzeba , niestety , pokazać co mają naprawiać. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
darchitek Zgłoś #179 Napisano 8 Lipca 2014 No niestety pompek chyba sam nie wyjmę nie ? a jak wyjmę to nie włożę pewnie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
merc Zgłoś #180 Napisano 8 Lipca 2014 uszczelki -130 zł uszczelka na dekiel ori - 70 zł mechanik powinien ogarnąć za ok. 150 zł - tylko trzeba znaleźć kumatego. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach