duzyx
-
Liczba zawartości
6 -
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta
Statystyki sprzedającego
- 0
- 0
- 0
O duzyx
- Urodziny 02.08.1990
Informacje osobiste
-
Imię
Mirosław
-
Płeć
Mężczyzna
-
Miejscowość
Brzozów
Samochód
-
Generacja
B5
-
Silnik
B5(3BG) 1.9 TDI-PD 131KM (AVF)
-
Rok produkcji
2001
-
Witam Nigdzie nie mogłem znaleźć jakiejś odpowiedzi ani podpowiedzi na mój problem dlatego założyłem temat. Samochód Passat B5 1.9 Tdi rok 99. Problem polega na tym, że samochód nie chce odpalić (rozrusznik kręci cały czas) w trzech przypadkach: - jak włączone jest ogrzewanie tylnej szyby - jest na biegu wstecznym (sprzęgło oczywiście wciśnięte) - włączone są wycieraczki przednie Wystarczy, że któraś z tych trzech rzeczy jest włączona i objaw jest taki że kręci ale nie odpala, akumulator można rozładować a on i tak nie odpali. Czy ktoś z was miał podobny przypadek i orientuje się co może być przyczyną ? Może to wina jakiegoś bezpiecznika, przekaźnika, czujnika ? Proszę o podpowiedzi i rady co sprawdzić. Z góry dzięki. PS. za kilka dni będę miał dostęp do auta to podłączę go do klona delphi z aliexpress może jakieś błędy pokaże, jednak wolałem wcześniej zapytać bo może ktoś pomoże bez diagnozowania komputerem.
-
Wszystkie części, ASO, MOTUL,Najniższe ceny na forum:)
duzyx odpowiedział elemenateur → na temat → Ogłoszenia i usługi komercyjne
Chciałem podziękować i polecić kolegę Marcina (Elemenateur), bardzo dobry rzeczowy i szybki kontakt, towar dotarł ekspresowo - następnego dnia. Atrakcyjne ceny, zatem polecam, nie będziecie zwiedzeni. Pozdrawiam -
Przeguby zewnętrzne - firmy, ceny.
duzyx odpowiedział klasycznymaster → na temat → Zawieszenie, układ kierowniczy
Zdecyduję tak jak polecacie, lobro/gnk, na aledrogo za 190 zł znalazłem, u kolegi z forum w sklepie prochoice 175 zł (tylko nie wiem czy kompletny czy to sam przegub muszę dopytać). Przede wszystkim zależny mi na tym, aby guma nie pękła wolę wiec dopłacić, żeby nie mieć problemów takich jak do tej pory (przegub jakiś za 120 zł do tego robota 60 , potem wymiana gumy 30zl robota 60zl ) razem kosztowało mnie to 250 zł Przez niecały rok, i w efekcie i tak muszę wszystko jeszcze raz wymieniać. Pomimo, że to lobro to po wymianie i tak będę często sprawdzał stan tej gumy, żeby w porę zapobiec ewentualnemu uszkodzeniu przegubu. Jak padnie guma to przetestuję te z ASO. -
Przeguby zewnętrzne - firmy, ceny.
duzyx odpowiedział klasycznymaster → na temat → Zawieszenie, układ kierowniczy
Czy ktoś z was posiada i mógłby wyrazić opinię o przegubach firmy SKF ? 10 miesięcy temu wymieniłem przegub, po 4 miechach poszła osłona, teraz druga, przegub tyrkocze. Muszę wymienić a po przeczytaniu opinii widzę, że trudno wybrać coś dobrego, a o SKF nic nie znalazłem. Ewentualnie gdyby z SKF nikt nie miał doświadczenia to proszę o poradę jaki zestaw jeszcze można stworzyć, przegub + guma jakiej firmy aby szybko nie popękały jak poprzednie. -
Prośba o analizę logów B5 2001, 1.9 TDi 130km AVF
duzyx odpowiedział duzyx → na temat → Analizy logów
Odpala dobrze, nigdy nie było z tym problemu, btw dopiero teraz zauważyłem, że log dynamiczny 003 zaczyna się dopiero od 1995 obr/min, w związku z tym muszę go powtórzyć. Dodałem dwa nowe (poprawione) logi dynamiczne 003, proszę o sprawdzenie. -
Witam, proszę o analizę logów: Tutaj statyczne, na zimnym silniku: Grupy: 016 - http://vaglog.rtnet.pl/duzyx_178572.html Grupy: 018 - http://vaglog.rtnet.pl/duzyx_178573.html Grupy: 004 - http://vaglog.rtnet.pl/duzyx_178574.html Grupy: 023 - http://vaglog.rtnet.pl/duzyx_178575.html Grupy: 013 - http://vaglog.rtnet.pl/duzyx_178576.html Grupy: 007 - http://vaglog.rtnet.pl/duzyx_178577.html Grupy: 003,003 - http://vaglog.rtnet.pl/duzyx_178578.html Grupy: 001 - http://vaglog.rtnet.pl/duzyx_178579.html dynamiczne, przy rozgrzanym silniku: Grupy: 001 - http://vaglog.rtnet.pl/duzyx_178580.html Grupy: 010 - http://vaglog.rtnet.pl/duzyx_178581.html Grupy: 004 - http://vaglog.rtnet.pl/duzyx_178582.html Grupy: 003 - http://vaglog.rtnet.pl/duzyx_178665.html http://vaglog.rtnet.pl/duzyx_178666.html Grupy: 008 - http://vaglog.rtnet.pl/duzyx_178584.html Grupy: 011 - http://vaglog.rtnet.pl/duzyx_178585.html Statyczne, przy rozgrzanym silniku: Grupy: 001 - http://vaglog.rtnet.pl/duzyx_178592.html Grupy: 003 - http://vaglog.rtnet.pl/duzyx_178593.html Grupy: 018 - http://vaglog.rtnet.pl/duzyx_178594.html Grupy: 007 - http://vaglog.rtnet.pl/duzyx_178595.html Grupy: 011 - http://vaglog.rtnet.pl/duzyx_178596.html Grupy: 023 - http://vaglog.rtnet.pl/duzyx_178597.html Grupy: 013 - http://vaglog.rtnet.pl/duzyx_178598.html Grupy: 004 - http://vaglog.rtnet.pl/duzyx_178599.html W zakładce Engine nie pojawiają się żadne kody błędów. Zauważyłem zbyt słabe przyśpieszenie, stąd prośba o analizę, gdyby jeszcze jakieś inne błędy wyszły nie związane z przyśpieszeniem to proszę również o info. Btw, pierwszy raz logowałem, wg instrukcji zaczerpniętej w forum, jeśli coś jest nie tak lub czegoś brakuję to postaram się uzupełnić. Z góry dzięki.
-
Problem z pompą podciśnienia (Vacuum) w AWX
duzyx odpowiedział elkrecik → na temat → Silnik, skrzynia biegów
Witam, mam pytanie, podczas operacji zaklepywania i obklejania feralnego króćca, zauważyłem, że podczas obracania go cieknie tam ropa, w związku z tym rozumiem że w takiej sytuacji pompa nadaje się tylko do wymiany ? Czy można z czymś takim jeździć ?