BBart79 Zgłoś #81 Napisano 12 Listopada 2011 (edytowane) ok rozumiem, tylko po sklejeniu dalej brak hamulcow, tym bardziej turbiny jade do drugiego mechanika dzisiaj na wstepna diagnoze, tylko od tak samo nie ma vacuometra niestety. Zobaczymy co on powie. Edytowane 12 Listopada 2011 przez BBart79 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
skwaru Zgłoś #82 Napisano 12 Listopada 2011 U mnie od pewnego czasu zauważyłem bardziej twardy pedał hanulca, wymieniłem tarcze +klocki nic tak samo ale że jeżdzi auosłownie trem moja żona tak zostało ale dzisiaj ugotowałem hamulce dosłownie miałem do przejechania tak z 8 km i musiałem to zrobić bardzo szybko tak więc hamulce dostały po dupie i jak zajechałem na miejsce to normalnie dymiło się jak z komina Obejrzałem pompe vacum i sławetny króciec lata wkoło jak kataryna Sprawdzałem na palca to podciśniene jest trza go jeszcze zakleić i zobaczymy Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
BBart79 Zgłoś #83 Napisano 12 Listopada 2011 tak jak pisalem, bylem u tego mechanika i twierdzi ze to pompa vacuum. Samemu dalej jestem nieprzekonany i sie umowielm u mechanika co posiada miernik podcisnienia. Wszystko sie wtedy okarze. Prze okazji sprawdzimy serwo i rorki pocisnieniowe. Dam znac co bylo nie tak w czwartek. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
andrzejek73 Zgłoś #84 Napisano 13 Listopada 2011 (edytowane) U mnie od pewnego czasu zauważyłem bardziej twardy pedał hanulca, wymieniłem tarcze +klocki nic tak samo ale że jeżdzi auosłownie trem moja żona tak zostało ale dzisiaj ugotowałem hamulce dosłownie miałem do przejechania tak z 8 km i musiałem to zrobić bardzo szybko tak więc hamulce dostały po dupie i jak zajechałem na miejsce to normalnie dymiło się jak z kominaObejrzałem pompe vacum i sławetny króciec lata wkoło jak kataryna Sprawdzałem na palca to podciśnienie jest trza go jeszcze zakleić i zobaczymy Sprawdź bardziej czy nie masz wody pod serwem, jeżeli masz pod serwem to w nim tym bardziej. Przyszło trochę mrozów i jest lód w serwie, bo to co piszesz wygląda bardziej na wodę lub lód w serwie, niż na brak podciśnienia z pompy vacum. Ja też zagotowałem hamulce i po rozebraniu serwa wysypałem kostki lodu, były pomiędzy dwoma membranami. Przy luźnym króćcu jest objaw braku wspomagania, pedał robi się coraz twardszy po kilku naciśnięciach. Edytowane 13 Listopada 2011 przez andrzejek73 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
skwaru Zgłoś #85 Napisano 13 Listopada 2011 Ja wiem że to nie ten dział ale jak wymienić płyn hamulcowy tak w warunkach garażowych? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
zielonyB5 Zgłoś #86 Napisano 13 Listopada 2011 Ja wiem że to nie ten dział ale jak wymienić płyn hamulcowy tak w warunkach garażowych? Odkrecasz ktorys z odpowietrznikow lub przewodówi pompujesz. Jak ze zbiorczniczka acznie ubywac to lejesz nowego i tak az nie pojawi sie nowy plyn. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
andrzejek73 Zgłoś #87 Napisano 13 Listopada 2011 Ja wiem że to nie ten dział ale jak wymienić płyn hamulcowy tak w warunkach garażowych? http://forum.vw-passat.pl/showthread.php/1673-Płyn-hamulcowy-jaki-ile-jak-wymieniać Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
czopek Zgłoś #88 Napisano 23 Listopada 2011 Mam pytanie odnośnie doboru vacum pompy.W ASO podali mi nr 038145209Q ,mam okazję kupić pompę o nr 038154209M .Czy jest różnica mi ędzy tymi pompami.Proszę o poradę. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sofasurfer Zgłoś #89 Napisano 31 Grudnia 2011 witam. oddałem pompę do sklejenia króćca zaufanemu mechanikowi. ma jakiś niemiecki klej do metalu. całość wzmocnił oplotem z włókna syntetycznego. twierdzi że pompa padnie a króciec będzie się trzymał. mam taką nadzieje, na razie wszystko działa bez zarzutu. koszt - 50 zł. nowa pompa 1500. pozdrawiam i polecam ten sposób zanim dacie namówić się na wymianę swojej starej dobrej pompy. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
BARTEK998 Zgłoś #90 Napisano 28 Lutego 2012 Witam kolegów dziś tak jak każdy w tym poście kleiłem ten sławny króciec gdyż również miał on straszne luzy i kręcił się w koło jak pies za ogonem . Czekam aż poxipol dobrze zaschnie i zobaczę czy pomogło na hamulce jak i na brak mocy...pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
arsen Zgłoś #91 Napisano 28 Lutego 2012 NIC to nie da! najlepiej wymienic pompe na boscha! cena od 90zł na allegro! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
BARTEK998 Zgłoś #92 Napisano 28 Lutego 2012 Naprawa jak najbardziej pomogła, patent ze sklejeniem króćca sprawdzony polecam :fajny a jak ktoś ma za dużo gotówki to jak najbardziej może kupić sobie nową pompę :lol3 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość Iwan Zgłoś #93 Napisano 28 Lutego 2012 Oczywiście że uszczelnienie silikonem pomoże Wystarczy porządnie oczyścić i odtłuścić przed klejeniem i pozostawić silikon do wyschnięcia na noc. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
cygan Zgłoś #94 Napisano 2 Maja 2012 słuchajcie mnie obywatele -czy można kupić cały ten przewód z króćcem vacuum?bo też mnie się rusza w miejscu przejścia przez grodź silnika .Przydał by się też numer katalogowy.Z góry dzięki za ewentualne odpowiedzi.Pozdro. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
vipereeek Zgłoś #95 Napisano 2 Maja 2012 bo też mnie się rusza w miejscu przejścia przez grodź silnika I prawidłowo, przecież tam jest łącznik gumowy. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rogerm Zgłoś #96 Napisano 10 Maja 2012 W sumie można ale ori kosztuje ok 150 zł w ASO ! I lepiej kupować z dokładnym numerem bo było ich dużo rodzajów. ja pojechałem na szrot kupiłem jakikolwiek z dobrym zaworkiem zwrotnym - rozciąłem i zrobiłem przejściówkę elastyczną z cybantami. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
andreas5 Zgłoś #97 Napisano 15 Lutego 2013 ja w poniedziałek jadę do VW na sprawdzenie vacum, też mam twardy pedał po kilkukrotnym wciśnięciu hamulca, mimo że ciśnienie na pompie ma 0,7 bara czyli wzorowe, zobaczymy co powiedzą w VW i dam znać Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dev14 Zgłoś #98 Napisano 15 Lutego 2013 ja w poniedziałek jadę do VW na sprawdzenie vacum, też mam twardy pedał po kilkukrotnym wciśnięciu hamulca, mimo że ciśnienie na pompie ma 0,7 bara czyli wzorowe, zobaczymy co powiedzą w VW i dam znać trochę to jest na siłę szukanie dziury w całym... ile razy w czasie jazdy naciskasz tak jak testujesz na postoju w tych samych odstępach czasu hamulec ?, jak auto się zbiera, turbo dostaje podciśnienie i hamulec naciśnięty po zapaleniu auta " wciąga" to po co robić sobie dodatkowe wydatki btw. wzorowe ciśnienie to -1.0 , -0,6 to graniczne poniżej to już wymiana Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
andreas5 Zgłoś #99 Napisano 15 Lutego 2013 trochę to jest na siłę szukanie dziury w całym... ile razy w czasie jazdy naciskasz tak jak testujesz na postoju w tych samych odstępach czasu hamulec ?, jak auto się zbiera, turbo dostaje podciśnienie i hamulec naciśnięty po zapaleniu auta " wciąga" to po co robić sobie dodatkowe wydatki btw. wzorowe ciśnienie to -1.0 , -0,6 to graniczne poniżej to już wymiana gość w stacji kontroli nie chciał mi podbić rejestru bo stwierdził że serwo mam walnięte i mi nie podbił, więc stwierdziłem że sprawdzę to, ja nie narzekam na hamowanie bo bardzo dobrze łapie ale faktycznie po 2,3 razie wciśnięcia hamulca pedał jest twardy i brak hamowania, coś z tym trzeba zrobić Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
zielonyB5 Zgłoś #100 Napisano 16 Lutego 2013 to zmien diagnoste Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach