mortens Zgłoś #1 Napisano 9 Kwietnia 2011 Witam Mam problem od pewnego czasu ( rzadko to sie zdarzało wiec nie zwracałem uwagi teraz już coraz częściej i nie wiem coz możne to być) otóż gdy jadę autem na biegach niezaleznie od 2 do 5 to powyzej 2.5 tys obrotów auto się dławi i efekt podobny do tego jakby paliwa brakowało. Paliwo jest, filtr paliwa nowy. Co może być przyczyną ? Passat b4 2.0 v8. Prosze o pomoc. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mielke Zgłoś #2 Napisano 9 Kwietnia 2011 pompa nie wyrabia lub filtr na końcu pomp zawalony i nie zaciąga Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
makumba50 Zgłoś #3 Napisano 9 Kwietnia 2011 P.S. Nie V8 tylko 8v...chyba, że czegoś nie wiem Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mortens Zgłoś #4 Napisano 9 Kwietnia 2011 P.S. Nie V8 tylko 8v...chyba, że czegoś nie wiem Kazdy wie o co chodzi a ty tylko niepotrzebnie piszesz cos... co nie wnosci nic do tematu ... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lebow Zgłoś #5 Napisano 9 Kwietnia 2011 to powyzej 2.5 tys obrotów auto się dławi i efekt podobny do tego jakby paliwa brakowało Przewody WN-czujnik przepustnicy-przestawiony rozrząd....tyle na początek. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pszemek Zgłoś #6 Napisano 9 Kwietnia 2011 To jest silnik na Simosie, można go podłączyć pod VAGa, od tego bym zaczął. Być może lambda padła i sterownik podaje zbyt ubogą mieszankę. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
makumba50 Zgłoś #7 Napisano 9 Kwietnia 2011 Cytat:Napisał makumba50 P.S. Nie V8 tylko 8v...chyba, że czegoś nie wiem Kazdy wie o co chodzi a ty tylko niepotrzebnie piszesz cos... co nie wnosci nic do tematu ... ehhh...zero poczucia humoru:P jestem na tym punkcie przewrażliwiony, bo jakbyś słyszał teksty typu "mam silnik V8, a ja V16, a ja V24", a chodzi im o liczbę zaworów a nie cylindrów... to byś się też trochę denerwował P.S. Sorry za OT, ale musiałem coś wytłumaczyć Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ormowiec Zgłoś #8 Napisano 11 Kwietnia 2011 Przy walniętym czujniku położenia wału też jest taki efekt. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Michal_p Zgłoś #9 Napisano 13 Kwietnia 2011 Przy zatkanym katalizatorze/tłumiku też. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach