krzem Zgłoś #1 Napisano 1 Kwietnia 2011 Witam, Nie tak dawno zaopatrzyłem sie w kabelek a teraz w Vag com 409 i mam pytanko. Bardzo proszę nie denerwować się ale jestem początkujący w tych sprawach. Szukałem na forum ale łopatologicznej instrukcji co do tego tematu nie udło mi się odnaleźć. Proszę szanopwnych kolegów czy może mi ktoś łopatologicznie krok po kroku podać jak moge to sprawdzić w co wejśc itd. Bede również wdzięczny o podanie jaki powiniien być kąt wtrysku w moim pasku czyli 1,9tdi 110kn AFN z roku 1998. Dziękuję. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
robert10 Zgłoś #2 Napisano 2 Kwietnia 2011 Tutaj masz napisane bardzo "łopatologicznie" krok po kroku: http://www.turbo-diesel.pl/zrob_to_sam/25/ Prawidłowa wartość kąta to 049-051, ale to też jest w linku opisane. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
unseen Zgłoś #3 Napisano 21 Kwietnia 2011 Witam , mam pytanie jak wygląda kwestia ustawień w przypadku PD , co jak powinno byś ustawione kąt wtrysku , pompowtryski , w których kanałach można te wartości kontrolować ? pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
zima18 Zgłoś #4 Napisano 22 Kwietnia 2011 W PD nie ma kąta wtrysku. Jest kąt synchronizacji rozrządu w Engine Bloki pomiarowe Kanał 004 Grupa 4. Wartość powinna oscylować w granicach 0.0. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
unseen Zgłoś #5 Napisano 25 Kwietnia 2011 Witam ponownie tylko jak czytałem objaśnienia do bloku 004 to pojawiają się takie określenia w 2 i 3 pozycji i do tego jeszcze nie zrozumiałe jak dla mnie "GZP" co to jest ???dzięki za podpowiedzi Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ormowiec Zgłoś #6 Napisano 25 Kwietnia 2011 Początek i czas trwania wtrysku, GZP (TDC) - górne zwrotne położenie tłoka w TDI na pompie jest tam wartość zadana i aktualna Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
unseen Zgłoś #7 Napisano 25 Kwietnia 2011 (edytowane) OK ale u mnie na wolnych obrotach na 2 pozycji jest zero ,,a w 3pozycji 6,64-7,64 , w opisie bloków ma niby być pomiędzy 5-7 ,Czyli co by to oznaczało ??? aa jeszcze jedno w kanale 22 co jest niby przedstawione?? Edytowane 25 Kwietnia 2011 przez unseen Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
zima18 Zgłoś #8 Napisano 26 Kwietnia 2011 aa jeszcze jedno w kanale 22 co jest niby przedstawione?? 22 to był tempomat w niektórych modelach. Nie wiem jak w BGW... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
adamdevil Zgłoś #9 Napisano 13 Maja 2012 (edytowane) Mam takie trzy pytanka na temat kąta synchronizacji wtrysku i bardzo proszę o odpowiedź : * jak go sprawdzić w Vag Can Professional? * jakie powinien mieć parametry ? * jak go ustawić? Edytowane 14 Maja 2012 przez adamdevil Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dob12 Zgłoś #10 Napisano 14 Maja 2012 Mam takie trzy pytanka na temat kąta synchronizacji wtrysku i bardzo proszę o odpowiedź :? U Ciebie nie ma kąta synchronizacji wtrysku ,tylko kąt synchronizacji rozrządu * jak go sprawdzić w Vag Can Professional? Nie znam tego programu ale pewnie bedzie podobnie jak w Vagu jak napisał kolega w 4 poście czyli na pewno: Silnik-Bloki Pomiarowe- w Vag jest to na kanale 004 pole 4, sprawdz tu może jest podobnie. jakie powinien mieć parametry ? Vag podaje wartośc dopuszczalną -3 do +3 .Teoretycznie powinno być jak najbliżej 0.0 jak go ustawić? Reguluje sie kołem na wałku rozrządu dokładny opis w tym wątku Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
adamdevil Zgłoś #11 Napisano 14 Maja 2012 (edytowane) masz u mnie piwko gościu u mnie jest - 4.40*KW czy może być to powodem głośnej pracy silnika edit: ustawiony na 0.00 praca silnika jest bardziej miękka lecz moim zdaniem jeszcze troszeczke za głośno chodzi. Edytowane 14 Maja 2012 przez adamdevil Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dob12 Zgłoś #12 Napisano 14 Maja 2012 ustawiony na 0.00praca silnika jest bardziej miękka lecz moim zdaniem jeszcze troszeczke za głośno chodzi. Dlatego napisałem teoretycznie powinno byc 0.0 niekiedy silniki lepiej pracują ,odpalają jeśli ten kąt jest jest różny od zera z tąd ta tolerancja i przeważnie ustawia sie to na odpalanie ,słuch w granicach tolerancji:rumieniec Tak że sie nie przejmuj. A tak z ciekawości dlaczego używasz Vag Can pro, jesli to samochód z opisu to powinien jeszcze obsługiwać go KKL i zwykły Vag 311.2 pn. Pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
adamdevil Zgłoś #13 Napisano 14 Maja 2012 używam vag can pro lub Dominatora w zależności od którego znajomego pożyczę :paker Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Waszka Zgłoś #14 Napisano 4 Grudnia 2012 witam czy kąt wtrysku jest opóźniony http://vaglog.rtnet.pl/extra_1_107033.html to może o tą wartość źle odpalać pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
piho Zgłoś #15 Napisano 16 Grudnia 2012 W PD nie ma kąta wtrysku. Jest kąt synchronizacji rozrządu w Engine Bloki pomiarowe Kanał 004 Grupa 4. u mnie jest - 4.40*KW To jak to jest właściwie, bo u mnie (VCDS Beta 11.2.0) mam tak: grupa 4:'Steering Angle' i wynosi 2,23 grupa 3: 'Idle Stabilization-KW' i oscyluje 4,1-4,6 - i przypuszczam, że to jest interesujący mnie kąt synchronizacji rozrządu Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dob12 Zgłoś #16 Napisano 16 Grudnia 2012 To jak to jest właściwie, bo u mnie (VCDS Beta 11.2.0) mam tak:grupa 4:'Steering Angle' i wynosi 2,23 grupa 3: 'Idle Stabilization-KW' i oscyluje 4,1-4,6 - i przypuszczam, że to jest interesujący mnie kąt synchronizacji rozrządu nie wiem skąd Ci takie cos wzieło "Steering Angle" powinno byc tak jak pisze zima18 a zakres jest -6 do +6 tk jest według pliku LBLdla tego silnika Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ormowiec Zgłoś #17 Napisano 17 Grudnia 2012 grupa 4:'Steering Angle' i wynosi 2,23grupa 3: 'Idle Stabilization-KW' i oscyluje 4,1-4,6 - i przypuszczam, że to jest interesujący mnie kąt synchronizacji rozrządu Nie, synchronizacja jest w pozycji 4 opisanej u Ciebie jako "steering angle". 3 to aktualny początek wtrysku. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
piho Zgłoś #18 Napisano 17 Grudnia 2012 ok, dzięki spróbuję zatem skorygować te 2.23, gdyż przy temperaturach poniżej zera zaczyna ciężej odpalać (latem pali na dotyk). Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach