Skocz do zawartości
krzem

Kąt wtrysku

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

Nie tak dawno zaopatrzyłem sie w kabelek a teraz w Vag com 409 i mam pytanko.

Bardzo proszę nie denerwować się ale jestem początkujący w tych sprawach.

Szukałem na forum ale łopatologicznej instrukcji co do tego tematu nie udło mi się odnaleźć.

Proszę szanopwnych kolegów czy może mi ktoś łopatologicznie krok po kroku podać jak moge to sprawdzić w co wejśc itd.

Bede również wdzięczny o podanie jaki powiniien być kąt wtrysku w moim pasku czyli 1,9tdi 110kn AFN z roku 1998.

Dziękuję.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam , mam pytanie jak wygląda kwestia ustawień w przypadku PD , co jak powinno byś ustawione kąt wtrysku , pompowtryski , w których kanałach można te wartości kontrolować ?

pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

W PD nie ma kąta wtrysku. Jest kąt synchronizacji rozrządu w Engine => Bloki pomiarowe => Kanał 004 => Grupa 4.

Wartość powinna oscylować w granicach 0.0.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Witam ponownie tylko jak czytałem objaśnienia do bloku 004 to pojawiają się takie określenia w 2 i 3 pozycji i do tego jeszcze nie zrozumiałe jak dla mnie "GZP" co to jest ???

dzięki za podpowiedzi

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Początek i czas trwania wtrysku, GZP (TDC) - górne zwrotne położenie tłoka

w TDI na pompie jest tam wartość zadana i aktualna

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

OK ale u mnie na wolnych obrotach na 2 pozycji jest zero ,,a w 3pozycji 6,64-7,64 , w opisie bloków ma niby być pomiędzy 5-7 ,Czyli co by to oznaczało ??? aa jeszcze jedno w kanale 22 co jest niby przedstawione??

Edytowane przez unseen

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
aa jeszcze jedno w kanale 22 co jest niby przedstawione??

22 to był tempomat w niektórych modelach. Nie wiem jak w BGW...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mam takie trzy pytanka na temat kąta synchronizacji wtrysku i bardzo proszę o odpowiedź :

* jak go sprawdzić w Vag Can Professional?

* jakie powinien mieć parametry ?

* jak go ustawić?

Edytowane przez adamdevil

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Mam takie trzy pytanka na temat kąta synchronizacji wtrysku i bardzo proszę o odpowiedź :

?

 

U Ciebie nie ma kąta synchronizacji wtrysku ,tylko kąt synchronizacji rozrządu

 

* jak go sprawdzić w Vag Can Professional?

 

Nie znam tego programu ale pewnie bedzie podobnie jak w Vagu jak napisał kolega w 4 poście

czyli na pewno: Silnik-Bloki Pomiarowe- w Vag jest to na kanale 004 pole 4, sprawdz tu może jest podobnie.

 

jakie powinien mieć parametry ?

 

Vag podaje wartośc dopuszczalną -3 do +3 .Teoretycznie powinno być jak najbliżej 0.0

 

jak go ustawić?

 

Reguluje sie kołem na wałku rozrządu dokładny opis w tym wątku

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

masz u mnie piwko gościu :564:

 

u mnie jest - 4.40*KW

 

czy może być to powodem głośnej pracy silnika :-??

 

 

 

edit:

ustawiony na 0.00

praca silnika jest bardziej miękka lecz moim zdaniem jeszcze troszeczke za głośno chodzi.

Edytowane przez adamdevil

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
ustawiony na 0.00

praca silnika jest bardziej miękka lecz moim zdaniem jeszcze troszeczke za głośno chodzi.

 

Dlatego napisałem teoretycznie powinno byc 0.0 niekiedy silniki lepiej pracują ,odpalają jeśli ten kąt jest jest różny od zera :rumieniec

z tąd ta tolerancja i przeważnie ustawia sie to na odpalanie ,słuch w granicach tolerancji:rumieniec

Tak że sie nie przejmuj.

A tak z ciekawości dlaczego używasz Vag Can pro, jesli to samochód z opisu to powinien jeszcze obsługiwać go KKL i zwykły Vag 311.2 pn.

Pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

używam vag can pro lub Dominatora w zależności od którego znajomego pożyczę :paker

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
W PD nie ma kąta wtrysku. Jest kąt synchronizacji rozrządu w Engine => Bloki pomiarowe => Kanał 004 => Grupa 4.

 

u mnie jest - 4.40*KW

 

To jak to jest właściwie, bo u mnie (VCDS Beta 11.2.0) mam tak:

grupa 4:'Steering Angle' i wynosi 2,23

grupa 3: 'Idle Stabilization-KW' i oscyluje 4,1-4,6 - i przypuszczam, że to jest interesujący mnie kąt synchronizacji rozrządu

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
To jak to jest właściwie, bo u mnie (VCDS Beta 11.2.0) mam tak:

grupa 4:'Steering Angle' i wynosi 2,23

grupa 3: 'Idle Stabilization-KW' i oscyluje 4,1-4,6 - i przypuszczam, że to jest interesujący mnie kąt synchronizacji rozrządu

 

nie wiem skąd Ci takie cos wzieło "Steering Angle" powinno byc tak jak pisze zima18 a zakres jest -6 do +6

tk jest według pliku LBLdla tego silnika

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
grupa 4:'Steering Angle' i wynosi 2,23

grupa 3: 'Idle Stabilization-KW' i oscyluje 4,1-4,6 - i przypuszczam, że to jest interesujący mnie kąt synchronizacji rozrządu

Nie, synchronizacja jest w pozycji 4 opisanej u Ciebie jako "steering angle". 3 to aktualny początek wtrysku.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ok, dzięki :)

spróbuję zatem skorygować te 2.23, gdyż przy temperaturach poniżej zera zaczyna ciężej odpalać (latem pali na dotyk).

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności