Skocz do zawartości

krzem

  • Liczba zawartości

    9
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O krzem

  • Urodziny 14.03.1982

Informacje osobiste

  • Imię
    krzysztof
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    kraków

Samochód

  • Silnik
    B5(3B) 1.9 TDI 110KM (AFN)
  • Rok produkcji
    1998
  1. krzem

    Kąt wtrysku

    Witam, Nie tak dawno zaopatrzyłem sie w kabelek a teraz w Vag com 409 i mam pytanko. Bardzo proszę nie denerwować się ale jestem początkujący w tych sprawach. Szukałem na forum ale łopatologicznej instrukcji co do tego tematu nie udło mi się odnaleźć. Proszę szanopwnych kolegów czy może mi ktoś łopatologicznie krok po kroku podać jak moge to sprawdzić w co wejśc itd. Bede również wdzięczny o podanie jaki powiniien być kąt wtrysku w moim pasku czyli 1,9tdi 110kn AFN z roku 1998. Dziękuję.
  2. dziękuję za radę zgłoszę się do forumowicza.
  3. forumowicz chemik nie jest z Krakowa. przydałby się ktoś kto ma vaga i mógł by mi pomóc na terenie Krakowa
  4. Gruszkę sprawdzałem, n18 jeszcze nie w poniedziałek sprawdzę. Jeżeli chodzi o vaga to mam utrudniony dostęp nikt z moich znajomych nie dysponuje.
  5. Witam, Jak w temacie wywala mi cały czas błąd 575 ciśnienie w przewodzie dolotowym różnica doregulowania. Wspomnę że wymieniłem już następujące urządzenia: - czujnik n75 (nowy) - wszystkie wężyki podciśnienia (nowe) - przepływomierz (nowy) - czyszczona turbina kierowniczki chodzą jak talala Zauważyłem również że na wężyku który idzie od n75 do gruszki turbiny nie ma żadnego ruchu tzn nie ciągnie ani nie dmucha. Przy odpalaniu jak i prze gazowaniu samochodu sztanga od gruszki nawet nie drgnie (oczywiście samochód nie ma w ogóle mocy). Macie jakieś pomysły co jeszcze wymienić ???
  6. Też coś właśnie czytałem na forum że gruszka odpowiada za łagodne wygaszenie silnika ale pewny nie byłem. Natomiast tam gdzie wskazuje strzałka na zdjęciu jest otwór i jak się rusza tą gruszką to syczy powietrze na mój rozum tam właśnie chyba powinien być jakiś przewód od podciśnienia (ale moge się mylić) bo nie znalazłem nigdzie pod machą przewodu ani miejsca z kąt ten przewód miałby wychodzić.
  7. Witam, Znajomy zakupił sobie audi A4 z silnikiem AFN 1,9 tdi, wszystko w sumie pod machą jak u mojego Paska ale... Zawór EGR jest inny, i tu powstaje moje pytanie. Po prawej stronie tego zaworu jest czarna gruszka (zaznaczona na zdjęciu) czy do tej gruszki nie powinno iść jakieś podciśnienie ??? i do czego służy ta gruszka ???
  8. Miałem podobną sytuację w tylnym kole, znajomy mechanik rozłożył zacisk wyczyścił i osadził na gęstym smarze towocie i wszystko ucichło.
  9. Piotrek_211 czy rozwiązałeś ten problem? u mnie zaczęło się dziać to samo jaka przyczyna?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności