pszemek Zgłoś #61 Napisano 4 Kwietnia 2011 Wrzucony 5 bieg i kręciłem piastą. Jak widać bicie na czole wału to 0,01mm, na kole pasowym nie widać żadnego bicia Dla mnie jest git. Faktycznie w tym przypadku nie ma potrzeby wyjmowania silnika i wału. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość marewel Zgłoś #62 Napisano 4 Kwietnia 2011 Wrzucony 5 bieg i kręciłem piastą. Jak widać bicie na czole wału to 0,01mm, na kole pasowym nie widać żadnego bicia Sory ale 0.01 mm bicia to ogrom pojezdzi to ze 1000km i sie rozleci. [ŻART] Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marekm841 Zgłoś #63 Napisano 10 Lutego 2012 ja też mam taki problem,a kolego dymi ci bo mi mechanik mówił że to klina ścian i zapłon przestawia Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Józefoo Zgłoś #64 Napisano 10 Lutego 2012 Następny gościu wchodzisz w każdy temat i walisz co popadnie a temat nie ruszany rok czasu pewnie twoja pomoc już się nie przyda. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Stomil Zgłoś #65 Napisano 12 Lutego 2012 ja też mam taki problem,a kolego dymi ci bo mi mechanik mówił że to klina ścian i zapłon przestawia Temat stary, ale o co chodzi w w/w zdaniu? Nie wiem chłopaku co bierzesz, ale towar pierwsza klasa!!! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Vioorek Zgłoś #66 Napisano 12 Lutego 2012 chociaz tyle dobrze ze to nie "nastawnik" BUEHEHEHE :lol3 TERROR Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sl@wek Zgłoś #67 Napisano 12 Lutego 2012 No dobra panowie Józefoo już napisał i to powinno wystarczyć.Po co się dalej natrząsać i niepotrzebnie spam robić. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
romano61 Zgłoś #68 Napisano 12 Lutego 2012 Przepraszam że się przykleję ,mam pytanie czy po zdjęciu koła zębatego w silniku1.8 muszę kupić nowe bo mechanik mi powiedział że muszę i jeszcze śrubę mocującą(wymiana symeringa) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sl@wek Zgłoś #69 Napisano 14 Lutego 2012 Musisz nie musisz...znam przypadki kiedy do auta "elektrycznego" było zakładane te same koło zębate ale sam kupił bym nowe i z poprzednim bym nie kombinował.Śruba po każdym odkręceniu koła zębatego wału korbowego powinna być nówka. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
emt81 Zgłoś #70 Napisano 15 Lutego 2012 Witam. Mam pewien problem-pytanie i z przeglądanych wątków ten mi najlepiej podpasował. Czy prawidłowo założony pasek rozrządu może "optycznie pływać"? Naciąg wydaje się ok, ale po zdjęciu osłony na pracującym silniku widać wspomniane "pływanie" w zakresie ok 1-2 mm. Widać to na wszystkich kołach przez które przechodzi. Jak się patrzy na koła to wydają się ok-tzn. nie widać podczas pracy ich "bicia". Czy ktoś z Was miał już do czynienia z taka sytuacją? Pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Stomil Zgłoś #71 Napisano 15 Lutego 2012 U mnie nic nie pływa. Możliwe, że za słaby naciąg paska. Jeżeli rozrząd był wymieniany "na flamastra", czyli bez blokad i luzowania koła wałka rozrządu to może tak się stać. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
emt81 Zgłoś #72 Napisano 15 Lutego 2012 U mnie nic nie pływa. Możliwe, że za słaby naciąg paska. Jeżeli rozrząd był wymieniany "na flamastra", czyli bez blokad i luzowania koła wałka rozrządu to może tak się stać. hmm.. Pasek wygląda na dobrze naciągnięty i nie da się go ręką przesunąć na kole.:hmm Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lebow Zgłoś #73 Napisano 15 Lutego 2012 Co najwyżej może być delikatnie przesunięty względem śladów po starym pasku, pływanie może być chwilowe , spowodowane ułożeniem sie- naciągnięciem paska. Ważne aby napinacz był w odpowiednią stronę napięty , tzn. napinamy zgodnie z kierunkiem pracy paska czyli w prawo. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
emt81 Zgłoś #74 Napisano 15 Lutego 2012 Co najwyżej może być delikatnie przesunięty względem śladów po starym pasku, pływanie może być chwilowe , spowodowane ułożeniem sie- naciągnięciem paska.Ważne aby napinacz był w odpowiednią stronę napięty , tzn. napinamy zgodnie z kierunkiem pracy paska czyli w prawo. Kurcze to teraz już nie wiem. Pasek był wymieniany jakieś 30 tyś. temu jeszcze przez poprzedniego właściciela, ale zaczynam się poważnie zastanawiać czy go nie wymienić tym bardziej, że miałem trochę problemów z kątem statycznym (wartość zmniejszyła się o ok 20 jednostek na VAG-u):kwaśny. Ale czy nierówne nasunięcie paska na poszczególne koła może być przyczyną tego "pływania"? Bo teraz zrozumiałem, że może tylko być tak krótko po zmianie? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lebow Zgłoś #75 Napisano 15 Lutego 2012 W sumie delikatnie może pływać ... Tak samo zachowuje sie pasek na niskich i wysokich obrotach lub inaczej czy to przesuwanie jest proporcjonalne do pełnych obrotów paska? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
emt81 Zgłoś #76 Napisano 18 Lutego 2012 Przyznam się, że nie wiem...musiałbym dopatrzyć. Rozumiem, że wraz ze zwiększaniem obrotów amplituda "pływania" powinna się zmniejszać? Rozrząd na znakach sprawdziłem (na ile to dało się zrobić samemu) ale jakoś próbuje te wszystkie objawy zebrać do kupy. Bo np. kąt na pompie udało mi się ustawić na 50, ale wydaje mi się, że to było max jej przesunięcie "do silnika". Patrzę na to koło zębate wału jak szpak w d.... i z jednej strony wydaje mi się, że idzie prosto, ale z drugiej strony objawy mogą sugerować, że coś nie tak jest... edit. Dosyłam link do krótkiego filmu. Jeśli chodzi o dźwięk silnika to na żywo tak głośno nie chodzi. To było zaraz po odpaleniu.http://www.youtube.com/watch?v=Tqio7...84AUAAAAAAAAAA Pzdr Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lebow Zgłoś #77 Napisano 18 Lutego 2012 Link u mnie nie trybi. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Stomil Zgłoś #78 Napisano 18 Lutego 2012 Lik do dupy, nie działa. Jak gubi kąt wtrysku to może jeszcze być koło wału rozwalone(u mnie tak było, ale z 52 spadło do 30). Moja rada, nowe oryginalne koło wału, nowa śruba do niego, nowy rozrząd i nic więcej sobie nie nabieraj do głowy. Kąta wtrysku(już gdzieś pisałem na forum) też mechanik więcej nie przestawił. Podstawiłem breszkę i miałem zakres od 0 do 100. Przewody metalowe od pompy do wtrysków są sztywne i hamują przestawianie pompy o ok. 1 cm(to bardzo dużo w kącie wtrysku na VAGu. Pozdrawiam. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
emt81 Zgłoś #79 Napisano 18 Lutego 2012 teraz powinno być dobrze. Ew. w Youtube- "AHU pływanie paska rozrządu" Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Stomil Zgłoś #80 Napisano 18 Lutego 2012 Krzywe brzegi paska i wszystko. Jeździć i nie szukać problemów. Zwróć uwagę na ślady pośrodku, są stabilne.(3 sekundy końcowe). Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach