Skocz do zawartości
Gość Łodziak

Termostat - Instrukcja wymiany

Rekomendowane odpowiedzi

umnie tez od razu się kręci bo jest na pasku wiklinowym jakoś się to nazywało wiskotyczne:manga ale tak ma być, po jakimś czasie zwiększa obroty na 2 bieg ,jak zadziała jakiś bimetal co jest w środku

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

... dołacze sie do postu powyżej

U mnie też jest jak u kolegi, po uruchomieniu silnika wentylator chłodnicy pracuje i to max obrotach.

Uszkodzone sprzegiełko wiskotyczne w wentylatorze?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Uszkodzone sprzegiełko wiskotyczne w wentylatorze?

Załóż grubą rękawicę i przytrzymaj na wyłączonym zimnym silniku wentylator na wiskozie. Druga osoba niech zapali silnik. Jeśli utrzymasz bez wysiłku wentylator dłonią, to wiskoza jest w porządku.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Sprawdziłem da sie zatrzymac reką czyli wyglada na to ze jest oki.

Jacek dzieki

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

a ja mam pytanie czy jest gdzieś jakis rysunek gdzie znajduje się czujnik temp i termostat w 1,6 ADP??

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

manual w 2gim poście profeska, tylko czemu ten cholerny imejczszak ulrywa ukrywa fotki, a pi kliknieciu jakies sowy wyslakuja;/ jest mozliwosc odtworzenia/przywrocebia foteczek? bylo by to turbo pomocne;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A ja mam taki problem założyłem nowy termostat wahlera chociaż stary tez był dobry bo go zagotowalem i dzialal na blacie jest 90' a węże dolny i górny od chlodnicy zimne razem z chlodnica. O co chodzi? Czy termostat jak się założy to trzeba go jakoś przekręcić czy coś?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
A ja mam taki problem założyłem nowy termostat wahlera chociaż stary tez był dobry bo go zagotowalem i dzialal na blacie jest 90' a węże dolny i górny od chlodnicy zimne razem z chlodnica. O co chodzi? Czy termostat jak się założy to trzeba go jakoś przekręcić czy coś?

Temperaturę trzeba sprawdzić VAG-iem. 90 na blacie nie oznacza że taka temperatura jest w rzeczywistości. Wskaźnik temperatury w Passacie jest bardzo orientacyjny. Rzeczywisty odczyt tylko VAG-iem.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Sprawdziłem vagiem temperaturę i różnica jest dokładnie 74.6 gdy na blacie 90' a nie chce się już nic ruszyć choćbym nie wiem jak go cisnal to nie drgnie.

 

- - - - - aktualizacja - - - - -

 

I jeszcze wydaje mi się ze nie ma żadnego obiegu w węzach bo są strasznie miękkie albo jest jakiś delikatny. Przy przejechaniu kilku km bez problemu można odkręcić korek ze zbiorniczka wyrównawczego.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

do wymiany

nq VAGu musi byc okolo90

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam,mam Passata B5 FL 2003r. Mam problem z dolnym wężem bo jest zimny po przejechaniu około 100 km.

Temperatura na zegarach dochodzi do 90 stopni i za chwilę spada do 80-85 stopni i tak cały czas... Wiem że miałem pomieszane czujniki temperatury bo w wężu przy chłodnicy miałem taki co miał iść do silnika,a w silniku miałem popsuty bo nie wskazywał temperatury. Z 2 tygodnie temu przełożyłem ten z węża przy chłodnicy włożyłem do silnika a do węża kupiłem nowy właściwy, zainstalowałem je i jest git. tylko ten wąż na dole jest zimny,chociaż raz zrobił się na chwilę ciepły ale tak to jest zimny. Temperatura oscyluje około 80-90 stopni...

Czy to termostat może być walnięty???

Edytowane przez tomeko87

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Koledzy pomóżcie !!

 

na 99.999% padł mi termostat w moim ukochanym PAssku B5 1.8t AEB bo nie łąpie temperatury pracy nawet na trasie 90km poza Łodź. Mam może 80st. a jak puszcze klimatronic to spada nawet do 70 i nic nie drgnie.

przeszukiwałem nasze zacne forum ale tego konkretnego silnika nikt nie opisał. Chciałbym go wymienić sam bo raczej radzę sobie z podstawami mechaniki.

Tylko problem gdzie znaleźć ten ch....ny termostat :/

Ktoś z was ma taki motor?? Podpowie??

 

Zima idzie Błagam.....HELP ! :(

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Spójrz na te rysunki.

Jeden z nich dotyczy Twojego silnika

Edytowane przez marcin_pesel

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Spójrz na te rysunki.

Jedenznich dotyczy Twojego silnika

 

Ale które rysunki?? Nie zalaczylo się czy czegoś nie widzę?? :(

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

marcin_pesel Dzięki kolego....pomoc nieoceniona !! :D znaczy że kupa roboty przede mną ;-) a pogoda nie rozpieszcza. Mam nadzieję że dużo płynu nie ucieknie bo nie chcę mieć kłopotu z zapowietrzeniem układu :/

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Hej, oglądałem ten filmik ale chyba nie dotyczy silnika AEB. W weekend będę się brał za termostat to spróbuję porównać i opisać. A wam jak się sprawdza wymiana?? Bo zdań i wątków w necie mało i różne opinie a niby ten sam silnik :/

B5 1998 1.8T

 

Michal1981g co sądzisz? AEB??

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Czy wiecie może kto w trójmieście byłby w stanie wymienić termostat Passat B5 2.8 bez ingerencji w rozrząd i demontażu całego przodu?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności