kiler1410 Zgłoś #61 Napisano 13 Grudnia 2010 umnie tez od razu się kręci bo jest na pasku wiklinowym jakoś się to nazywało wiskotyczne:manga ale tak ma być, po jakimś czasie zwiększa obroty na 2 bieg ,jak zadziała jakiś bimetal co jest w środku Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
heineken72 Zgłoś #62 Napisano 13 Grudnia 2010 ... dołacze sie do postu powyżej U mnie też jest jak u kolegi, po uruchomieniu silnika wentylator chłodnicy pracuje i to max obrotach. Uszkodzone sprzegiełko wiskotyczne w wentylatorze? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jackrally Zgłoś #63 Napisano 14 Grudnia 2010 Uszkodzone sprzegiełko wiskotyczne w wentylatorze? Załóż grubą rękawicę i przytrzymaj na wyłączonym zimnym silniku wentylator na wiskozie. Druga osoba niech zapali silnik. Jeśli utrzymasz bez wysiłku wentylator dłonią, to wiskoza jest w porządku. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
heineken72 Zgłoś #64 Napisano 18 Grudnia 2010 Sprawdziłem da sie zatrzymac reką czyli wyglada na to ze jest oki. Jacek dzieki Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kiler1410 Zgłoś #65 Napisano 19 Grudnia 2010 raczej tak Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Ziemniak Zgłoś #66 Napisano 6 Lipca 2014 a ja mam pytanie czy jest gdzieś jakis rysunek gdzie znajduje się czujnik temp i termostat w 1,6 ADP?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
b4oln Zgłoś #67 Napisano 31 Października 2014 manual w 2gim poście profeska, tylko czemu ten cholerny imejczszak ulrywa ukrywa fotki, a pi kliknieciu jakies sowy wyslakuja;/ jest mozliwosc odtworzenia/przywrocebia foteczek? bylo by to turbo pomocne;) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
krzysiekvw Zgłoś #68 Napisano 18 Stycznia 2016 A ja mam taki problem założyłem nowy termostat wahlera chociaż stary tez był dobry bo go zagotowalem i dzialal na blacie jest 90' a węże dolny i górny od chlodnicy zimne razem z chlodnica. O co chodzi? Czy termostat jak się założy to trzeba go jakoś przekręcić czy coś? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
przemekgo_vw Zgłoś #69 Napisano 18 Stycznia 2016 A ja mam taki problem założyłem nowy termostat wahlera chociaż stary tez był dobry bo go zagotowalem i dzialal na blacie jest 90' a węże dolny i górny od chlodnicy zimne razem z chlodnica. O co chodzi? Czy termostat jak się założy to trzeba go jakoś przekręcić czy coś? Temperaturę trzeba sprawdzić VAG-iem. 90 na blacie nie oznacza że taka temperatura jest w rzeczywistości. Wskaźnik temperatury w Passacie jest bardzo orientacyjny. Rzeczywisty odczyt tylko VAG-iem. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
krzysiekvw Zgłoś #70 Napisano 18 Stycznia 2016 Sprawdziłem vagiem temperaturę i różnica jest dokładnie 74.6 gdy na blacie 90' a nie chce się już nic ruszyć choćbym nie wiem jak go cisnal to nie drgnie. - - - - - aktualizacja - - - - - I jeszcze wydaje mi się ze nie ma żadnego obiegu w węzach bo są strasznie miękkie albo jest jakiś delikatny. Przy przejechaniu kilku km bez problemu można odkręcić korek ze zbiorniczka wyrównawczego. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kajos Zgłoś #71 Napisano 24 Stycznia 2016 do wymiany nq VAGu musi byc okolo90 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tomeko87 Zgłoś #72 Napisano 9 Kwietnia 2016 (edytowane) Witam,mam Passata B5 FL 2003r. Mam problem z dolnym wężem bo jest zimny po przejechaniu około 100 km. Temperatura na zegarach dochodzi do 90 stopni i za chwilę spada do 80-85 stopni i tak cały czas... Wiem że miałem pomieszane czujniki temperatury bo w wężu przy chłodnicy miałem taki co miał iść do silnika,a w silniku miałem popsuty bo nie wskazywał temperatury. Z 2 tygodnie temu przełożyłem ten z węża przy chłodnicy włożyłem do silnika a do węża kupiłem nowy właściwy, zainstalowałem je i jest git. tylko ten wąż na dole jest zimny,chociaż raz zrobił się na chwilę ciepły ale tak to jest zimny. Temperatura oscyluje około 80-90 stopni... Czy to termostat może być walnięty??? Edytowane 10 Kwietnia 2016 przez tomeko87 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dumbolodz Zgłoś #73 Napisano 5 Grudnia 2016 Koledzy pomóżcie !! na 99.999% padł mi termostat w moim ukochanym PAssku B5 1.8t AEB bo nie łąpie temperatury pracy nawet na trasie 90km poza Łodź. Mam może 80st. a jak puszcze klimatronic to spada nawet do 70 i nic nie drgnie. przeszukiwałem nasze zacne forum ale tego konkretnego silnika nikt nie opisał. Chciałbym go wymienić sam bo raczej radzę sobie z podstawami mechaniki. Tylko problem gdzie znaleźć ten ch....ny termostat Ktoś z was ma taki motor?? Podpowie?? Zima idzie Błagam.....HELP ! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marcin_pesel Zgłoś #74 Napisano 5 Grudnia 2016 (edytowane) Spójrz na te rysunki. Jeden z nich dotyczy Twojego silnika Edytowane 5 Grudnia 2016 przez marcin_pesel Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dumbolodz Zgłoś #75 Napisano 5 Grudnia 2016 Spójrz na te rysunki.Jedenznich dotyczy Twojego silnika Ale które rysunki?? Nie zalaczylo się czy czegoś nie widzę?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marcin_pesel Zgłoś #76 Napisano 5 Grudnia 2016 Sorki, pisałem z tel i się link nie wkleił http://www.oemepc.com/vw/part_single/catalog/vw/markt/RDW/modell/PA/year/1998/drive_standart/221/hg_ug/121/subcategory/121010/part_id/4133843/lang/o#sec_25 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dumbolodz Zgłoś #77 Napisano 6 Grudnia 2016 marcin_pesel Dzięki kolego....pomoc nieoceniona !! znaczy że kupa roboty przede mną a pogoda nie rozpieszcza. Mam nadzieję że dużo płynu nie ucieknie bo nie chcę mieć kłopotu z zapowietrzeniem układu Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
michal1981g Zgłoś #78 Napisano 10 Grudnia 2016 jakby ktoś szukał trafiłem dzisiaj na doskonały filmik prezentujący wymianę termostatu w 1.8T https://www.youtube.com/watch?v=K5dickQb8HM Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dumbolodz Zgłoś #79 Napisano 11 Grudnia 2016 Hej, oglądałem ten filmik ale chyba nie dotyczy silnika AEB. W weekend będę się brał za termostat to spróbuję porównać i opisać. A wam jak się sprawdza wymiana?? Bo zdań i wątków w necie mało i różne opinie a niby ten sam silnik B5 1998 1.8T Michal1981g co sądzisz? AEB?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Rony35 Zgłoś #80 Napisano 11 Grudnia 2016 Czy wiecie może kto w trójmieście byłby w stanie wymienić termostat Passat B5 2.8 bez ingerencji w rozrząd i demontażu całego przodu? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach