Skocz do zawartości

dumbolodz

  • Liczba zawartości

    9
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O dumbolodz

  • Urodziny 18.03.1987

Informacje osobiste

  • Imię
    Michał
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Łódź

Samochód

  • Silnik
    B5(3B) 1.8 T 150KM (AEB)
  • Rok produkcji
    1998
  1. Moi drodzy Koledzy, Problem jak w temacie. Aku 100% sprawny bo nowy i jak odłączony zostawię nawet na 5 dni to podłączam i odpala jak iskra. Ale jak nie odłączę to po 2 dniach nawet kontrolka nie zapali - zimą po jednym dniu już ledwo zipie. Radio odłączyłem, sprawdzałem kable pod maską i wychodzi że elektronika ( cieńszy kabel ) ciągnie prąd. no i się zaczeło...... Jestem laikiem i doszedłę mtylko do tego że centralny zamek jest wpięty chyba w fabryczny bo znalazłem moduł centralnego zamka zamontowany pod deską koło bezpieczników. i tak sobie myślę po co ktoś zakładał drugi centralny....no pewnie dlatego że fabryczny się zepsuł. i teraz moje pytanie jest takie , czy jest możliwe że moduł komfortu ciągnie nadal prąd na zepsuty centralny? i jak się pozbyć ustrojstwa.......Może macie jakiegoś mechanika z Łodzi lub okolic który mógłby pomóc w temacie.....ewentualnie czy wymiana modułu komfortu załatwi sprawę?? bo odłączanie klemy pod koniec każdego dnia jest już wkur........ce !! :( Pomocy
  2. Drodzy koledzy, Z końcem roku przyszło mi się zmierzyć z ciężkim tematem....wsiadlem sobie dziś rano do auta a fotel mi leci do tyłu..... Okazało się że nie oparcie i nie slizgi...... Ale z przodu urwala się belka środkowa.... I fotel leci mi w tył......musiałem podlozyc drewniany klocek by wrócić do domu z pracy.....tylko co dalej....wymontowac i do spawania czy jechać z całym autem do mechanika?? Ktoś w takim temacie coś słyszał lub doświadczył??? To się spawa czy wymienia....oby nie cały fotel ((
  3. Hej, oglądałem ten filmik ale chyba nie dotyczy silnika AEB. W weekend będę się brał za termostat to spróbuję porównać i opisać. A wam jak się sprawdza wymiana?? Bo zdań i wątków w necie mało i różne opinie a niby ten sam silnik B5 1998 1.8T Michal1981g co sądzisz? AEB??
  4. marcin_pesel Dzięki kolego....pomoc nieoceniona !! znaczy że kupa roboty przede mną a pogoda nie rozpieszcza. Mam nadzieję że dużo płynu nie ucieknie bo nie chcę mieć kłopotu z zapowietrzeniem układu
  5. Ale które rysunki?? Nie zalaczylo się czy czegoś nie widzę??
  6. Koledzy pomóżcie !! na 99.999% padł mi termostat w moim ukochanym PAssku B5 1.8t AEB bo nie łąpie temperatury pracy nawet na trasie 90km poza Łodź. Mam może 80st. a jak puszcze klimatronic to spada nawet do 70 i nic nie drgnie. przeszukiwałem nasze zacne forum ale tego konkretnego silnika nikt nie opisał. Chciałbym go wymienić sam bo raczej radzę sobie z podstawami mechaniki. Tylko problem gdzie znaleźć ten ch....ny termostat Ktoś z was ma taki motor?? Podpowie?? Zima idzie Błagam.....HELP !
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności