Marios Zgłoś #21 Napisano 17 Marca 2007 ceny zabijają ... żadna rewelacja co do wyników ... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pakarod Zgłoś #22 Napisano 17 Marca 2007 Po za tym VTG specjalizuje sie chyba glownie w "american muscle" ;] Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pawelb6 Zgłoś #23 Napisano 17 Marca 2007 Po za tym VTG specjalizuje sie chyba glownie w "american muscle" ;] dokładnie,lepiej do dieslowców podjechać. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kubelt Zgłoś #24 Napisano 19 Marca 2007 VTG zajmował się dieslami już parę ładnych lat temu, wtedy jeszcze pod nazwą chiptronic. AFAIR na ich budynku jakieś 2 lata temu wciąż istniały dwa loga Byłbym daleki od słów, że nie mają wiedzy i doświadczenia w tym temacie. A że ceny wysokie... no wysokie, ale klientów im nie brakuje. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość Tymon Octa Zgłoś #25 Napisano 19 Marca 2007 kubelt, dokładnie tak jak mówisz, pamiętam jak na zawodach 1/4 mili wystawili VW Lupo z mocno dłubniętym TDi-czkiem (chyba ASZ jak się nie myle ) Więc napewno jakieś pojęcie mają, co nie zmienia faktu że mamy w PL świetnych tunerów od Dizloków i lepiej jechać do nich Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pakarod Zgłoś #26 Napisano 19 Marca 2007 kubelt, nikt nie mowi, ze nie maja pojecia o dieslach bo podejrzewam, ze teraz i ja moglbym wgrac chipa Chodzi raczej o to, ze teraz wiecej robia amerykanskich furakow (benzynki) niz TDI. A jesli chodzi o ich robote to jest z pewnoscia full profi robota a to co najbardziej mi sie podoba u nich to fakt iz nie robia wszystkiego ze wzgledu na kase. Pamietam jak nie zgodzili sie na mody w moim poprzednim aucie bo stwierdzili, ze za bardzo ryzykowne. Inni chetnie obiecywali mi gruszki na wierzbie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Rogalotti Zgłoś #27 Napisano 25 Marca 2007 EGT ???? Przeciez Arek ma diesla, po co mu pomiar EGT? A juz tym bardziej AFR? Oczywiście w dieslach także mierzy się EGT. Nie jest to konieczne w seryjnych mechanicznie tylko po chip tuningu ale przy modach mechanicznych już konieczne. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Rogalotti Zgłoś #28 Napisano 25 Marca 2007 mam mozliwosc wgrac program od 130ps,nie wiem dokladnie jakie oznaczenie silnika,ale od motoru ze starymi pompkami,takimi jakie sa w moim.zadziala? Pamiętaj, że program w sterowniku silnika nie steruje tylko dawką paliwa. Odpowiada za prace wszystkich el. wykonawczych silnika i nie tylko. Swoją drogą doładowanie jakie jest fabrycznie w TDi 130PS będzie za duże do Twojej turbiny. Pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Rogalotti Zgłoś #29 Napisano 25 Marca 2007 witam byłem pare dni temu u super mechanika, koleś przeważnie zajmuje się elektryką/elektroniką, nie bawi się zbytnio w rozbieranie autek i mozolne ich składanie, młody chłopak a ma ogromną wiedzę, wszyscy mechanicy w promieniu jakichś 50km walą do niego z problememi elektyczno-elektonicznymi... podpią mi dvd pod navi MFD, sprawdził paska kompem i powiedział że wgrywał już kiedyś soft do takiego samego paska mówił że spokojnie ze 115KM można zrobić 140KM po przez samo wgranie nowego oprogramowania do komputera, zabieg jest ponąć bezpieczny dla autka, i jeśli się nie będzie cały czas deptać w podłogę to silnik ma pracować i eksloatować się normalnie... koszt takiej operacji to 700zł czy warto? czy istnieje jakieś ryzyko dla autka? co o tym koledzy myślicie? Jeżeli ten człowiek robi sam modyfikacje map to nie będzie problemu. Jeżeli wgrywa gotowce to zaczną się schodki jak będzie potrzebne dostrojenie programu (korekta) pod to co masz pod maską. Silnik silnikowi nie jest równy... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość AD Zgłoś #30 Napisano 27 Czerwca 2007 Chlopaki moze znacie jakiegos dobrego tunera w polnocno-wschodniej czesci naszego kraju? Jeszcze jedno pytanie czy zmiana softa w moim silniku 2.0 115 KM AZM 3BG dolozy pare koni? I ile? tak mniej wiecej. Ktos mi mowil ze to niema sensu zebym zapomnial o takich manewrach bo sa to toporne silniki, najlepsze sa z turbina. Serio pozostaje mi tylko 115 konikow? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość Yarcio Zgłoś #31 Napisano 27 Czerwca 2007 witam byłem pare dni temu u super mechanika, koleś przeważnie zajmuje się elektryką/elektroniką, nie bawi się zbytnio w rozbieranie autek i mozolne ich składanie, młody chłopak a ma ogromną wiedzę, wszyscy mechanicy w promieniu jakichś 50km walą do niego z problememi elektyczno-elektonicznymi... podpią mi dvd pod navi MFD, sprawdził paska kompem i powiedział że wgrywał już kiedyś soft do takiego samego paska mówił że spokojnie ze 115KM można zrobić 140KM po przez samo wgranie nowego oprogramowania do komputera, zabieg jest ponąć bezpieczny dla autka, i jeśli się nie będzie cały czas deptać w podłogę to silnik ma pracować i eksloatować się normalnie... koszt takiej operacji to 700zł czy warto? czy istnieje jakieś ryzyko dla autka? co o tym koledzy myślicie? Ja mam tak podrasowanego Paska ze 115 KM na 142 ( tak wyszło na hamowni ), ale jest to zrobione chipem i w ASO ). Jestem z tego bardzo zadowolony - nieźle sie zbiera. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Kuczi Zgłoś #32 Napisano 27 Czerwca 2007 czy zmiana softa w moim silniku 2.0 115 KM AZM 3BG dolozy pare koni? Dokładnie, parę A tak na serio to z 10 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Marios Zgłoś #33 Napisano 27 Czerwca 2007 Yarcio, ale kolega AD ma 115KM w benynie bez spreżarki, a Ty masz turbo diesla gdzie dzięki sprzeżarce był możliwy taki przyrost mocy ... robienie softu przy niedoładowanej benzynie nie ma sensu, szkoda pieniędzy ... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość Yarcio Zgłoś #34 Napisano 28 Czerwca 2007 Masz racje Marios, Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
the.wolf Zgłoś #35 Napisano 28 Czerwca 2007 dolot, wydech program i 10-15km bedzie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
souler Zgłoś #36 Napisano 28 Czerwca 2007 dolot, wydech program i 10-15km bedzie + strojenie na gazie i moze jeszcze wiecej Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość AD Zgłoś #37 Napisano 28 Czerwca 2007 Chlopaki wielkie dz. Widze ze trzeba bedzie troche nim sie pomeczyc. Przyznam sie ze mialem 200 konne audi w automacie. To co sie dzialo gdy wcisnalem gaz do deski jest nie do opisania, dlatego mam chec cos wiecej z PASSIA wyciagnac. Jednak dam sobie spokoj a 115 KM bedzie sluzyc do robienia niedzielnych zakupow Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
souler Zgłoś #38 Napisano 30 Czerwca 2007 dolot, wydech program i 10-15km bedzie + strojenie na gazie i moze jeszcze wiecej taaa chyba propan-butan sie nie smiej sie. evo przeciez tak jak mial swojego killera wystrojonego. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
adams Zgłoś #39 Napisano 17 Lipca 2007 Wracając do tematu... Byłem dzisiaj u tego typa co będzie robił mi chipa... miałem problem z mocą, podmienił mi przepływkę i jazda próbna - miło znowu było zobaczyć 200 na budziku w piątek umówiłem się na wymianę przepływki, bo akurat koleś nie miał na stanie przepływki konkretnie do mojego paska... Jeszcze chwilę i będę wymieniał filtry i płyny... po wymianie zawitam ponownie do tego kolesia na wgranie nowego softu Dzisiaj koleś zgrał mojego softa do siebie na kompa, jak patrzyłem co on tam robi to myślałem że umrę, ale wszystko ładnie poskładał i całość poprawnie działa, dla niego to chleb codzienny a dla mnie nowość. Koleś zgrywa dotychczasowy program i wysyła go do firmy GOODHOPE tak odpowiednia osoba modyfikuje i odsyła program. Koleś ma urządzenie do mierzenia ilość KM i NM podczas jazdy, ale poleca hamownie która znajduje się jakieś 30km dalej, z racji że jest bardziej dokładna... koszt hamowania to 50zł, koszt programu to 700zł. Jeśli w ciągu tygodnia po chipie coś mi się nie spodoba to koleś oddaje mi kasę i wgrywa orginalnego softa co o tym myślicie? co myślicie o firmie goodhope http://www.goodhope.pl ?? pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
souler Zgłoś #40 Napisano 17 Lipca 2007 nie slyszalem o niej Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach