mazbasi Zgłoś #21 Napisano 24 Lutego 2011 Niekoniecznie musi byc wtedy sprawny. Tzn. moze dzialac, ale nie do konca prawidlowo. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Audi_s-line Zgłoś #22 Napisano 3 Marca 2011 Witam, kolego prawdopodobnie masz uszkodzony zawór reg. turbiny tzw. gruszke, zdarza się nie szczelnosci i ucieka powietrze i regulator nie ma jak przeładować, jeżeli jestes zainteresowany mam taki Zawór na sprzedaż kontakt priv. pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pasacik Zgłoś #23 Napisano 9 Marca 2011 witam może to śmieszne miałem podobny problem z tym kodem od zaworu n75 doczytałem się że mozna zamienic z n18 zeby wykluczyc zawór n75 wniosek z tego że ten kod rownież pochodzi z n18 ja wymieniłem ten zawor i wszystko wrócilo do normy można jeszcze sprawdzic zawór od sztangi zrzucając wężyk z niego i sasysając ustami zobaczyc czy chodzi w calym zakresie pozdr Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kr1985 Zgłoś #24 Napisano 30 Sierpnia 2012 wywala mi bład 575 i co za tym idzie brak mocy. odłączyłem wtyczke od przepływomierza i nie ma zadnej różnicy. czy to oznacza ze przepływka padła? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
polonez15 Zgłoś #25 Napisano 30 Sierpnia 2012 Nie. To oznacza, że trzeba zrobić logi. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
serek Zgłoś #26 Napisano 31 Sierpnia 2012 i zostawić przepływkę w spokoju. Albo geometria turbiny albo N75. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Prezesklb Zgłoś #27 Napisano 31 Sierpnia 2012 brak mocy masz od początku od kiedy odpalisz auto czy po tym jak mocniej wciśniesz gaz? Jeśli po mocniejszym wciśnięciu gazu to na pewno turbo przeładowywuje i komputer włącza tryb awaryjny i wyłącza w tym momencie turbo. Jeśli dzieje się tak od razu to patrz na czujnik n75 taki z białym kapturkiem czy jest ok - a szczególnie wszystkie wężyki czy Ci się ze starości i temperatury nie porozpadały. Jeśli wszystko jest ok to pozostaje sprawdzić gruszkę sterującą kierowniczkami w turbinie - czyli z zaworka n75 wyciągasz wężyk, który idzie do tej gruszki i ustami próbujesz zassać, jeśli sztanga pod gruszką porusza się jakieś 5cm góra dół to tutaj problemu nie masz i raczej padł Ci czujnik n75, a jak go naprawić metodą domową to znajdziesz na stronach forumowych bo już ktoś to kiedyś opisywał. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
piotrek24dm Zgłoś #28 Napisano 28 Lipca 2013 (edytowane) Odświeżę kotleta. Mam podobny problem z błędem 575 i wtedy także brak mocy. Zdarza mi się to wtedy jak jeżdżę kilka dni po mieście i chce go przegonić na trasie to od razu notlauf. Zgaszę - zapalę motor później na trasię go przegonię i lata już dobrze na jakiś czas. Mam rozumieć że nie mogę latać tym autem za długo po mieście z niskimi obrotami bo się zmienna geometria zapieka zapieka heh.... ? Olej mam 5w40. Myślałem że to nieszczelność która występuje na połączeniu przy dolocie do turbo tam się łączy odma z dolotem i tam mi się lekko poci przewód. Nie wiem czy to może mieć jakieś znaczenie... Edytowane 28 Lipca 2013 przez piotrek24dm dodatkowe spostrzeżenie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
martin35100 Zgłoś #29 Napisano 27 Marca 2016 Witam. Stary kotlet ale ja dodam coś od siebie na ten temat. 1,9 TDI AFN Objawy: brak mocy od początku, notlauft po przekroczeniu 3000 RPM (wyciśnięte z wielkim bólem) Weryfikacja: odczyt błędu (575) niby zawór N75-podmieniony brak efektów, N18-podmieniony brak efektów, sprawdzenie przewodów podciśnieniowych- brak niedogodności, czyszczenie EGR- Brak efektu, podmiana przepływomierza- STRZAŁ W USTERKĘ. Po czyszczeniu przepływomierza zmywaczem do gaźników i ponowny montażu wszystko powraca do normy:marecek Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach