Skocz do zawartości
krzem

błąd 575 wszystko wymienione

Rekomendowane odpowiedzi

Niekoniecznie musi byc wtedy sprawny. Tzn. moze dzialac, ale nie do konca prawidlowo.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam, kolego prawdopodobnie masz uszkodzony zawór reg. turbiny tzw. gruszke, zdarza się nie szczelnosci i ucieka powietrze i regulator nie ma jak przeładować, jeżeli jestes zainteresowany mam taki Zawór na sprzedaż kontakt priv. pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

witam może to śmieszne miałem podobny problem z tym kodem od zaworu n75 doczytałem się że mozna zamienic z n18 zeby wykluczyc zawór n75 wniosek z tego że ten kod rownież pochodzi z n18 ja wymieniłem ten zawor i wszystko wrócilo do normy można jeszcze sprawdzic zawór od sztangi zrzucając wężyk z niego i sasysając ustami zobaczyc czy chodzi w calym zakresie pozdr

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

wywala mi bład 575 i co za tym idzie brak mocy. odłączyłem wtyczke od przepływomierza i nie ma zadnej różnicy. czy to oznacza ze przepływka padła?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie. To oznacza, że trzeba zrobić logi.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

i zostawić przepływkę w spokoju. Albo geometria turbiny albo N75.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

brak mocy masz od początku od kiedy odpalisz auto czy po tym jak mocniej wciśniesz gaz? Jeśli po mocniejszym wciśnięciu gazu to na pewno turbo przeładowywuje i komputer włącza tryb awaryjny i wyłącza w tym momencie turbo. Jeśli dzieje się tak od razu to patrz na czujnik n75 taki z białym kapturkiem czy jest ok - a szczególnie wszystkie wężyki czy Ci się ze starości i temperatury nie porozpadały. Jeśli wszystko jest ok to pozostaje sprawdzić gruszkę sterującą kierowniczkami w turbinie - czyli z zaworka n75 wyciągasz wężyk, który idzie do tej gruszki i ustami próbujesz zassać, jeśli sztanga pod gruszką porusza się jakieś 5cm góra dół to tutaj problemu nie masz i raczej padł Ci czujnik n75, a jak go naprawić metodą domową to znajdziesz na stronach forumowych bo już ktoś to kiedyś opisywał.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Odświeżę kotleta. Mam podobny problem z błędem 575 i wtedy także brak mocy. Zdarza mi się to wtedy jak jeżdżę kilka dni po mieście i chce go przegonić na trasie to od razu notlauf. Zgaszę - zapalę motor później na trasię go przegonię i lata już dobrze na jakiś czas. Mam rozumieć że nie mogę latać tym autem za długo po mieście z niskimi obrotami bo się zmienna geometria zapieka zapieka heh.... ? Olej mam 5w40.

 

Myślałem że to nieszczelność która występuje na połączeniu przy dolocie do turbo tam się łączy odma z dolotem i tam mi się lekko poci przewód. Nie wiem czy to może mieć jakieś znaczenie...

Edytowane przez piotrek24dm
dodatkowe spostrzeżenie

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam.

Stary kotlet ale ja dodam coś od siebie na ten temat.

1,9 TDI AFN

Objawy:

brak mocy od początku, notlauft po przekroczeniu 3000 RPM (wyciśnięte z wielkim bólem)

Weryfikacja:

odczyt błędu (575) niby zawór N75-podmieniony brak efektów, N18-podmieniony brak efektów, sprawdzenie przewodów podciśnieniowych- brak niedogodności, czyszczenie EGR- Brak efektu, podmiana przepływomierza- STRZAŁ W USTERKĘ.

Po czyszczeniu przepływomierza zmywaczem do gaźników i ponowny montażu wszystko powraca do normy:marecek

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności