pogromca Zgłoś #41 Napisano 15 Stycznia 2012 jak odpuszczasz delikatnie gaz lub go delikatnie naciskasz? O właśnie ja mam taki delikatny ale wyczuwalny luz gdzieś na przeniesieniu napędu, gdy puszczam gaz i delikatnie naciskam to da się wyczuć luz, jakby na półosiach, albo połączenie skrzyni z silnikiem? Ale czy to możliwe? A w zawieszeniu też mam stuki gdy wpadnę w dziurę i będę wymieniał wszystko, czyli 5 elementów na stronę, bo trudno zdiagnozować co pada, może wszystko po trochu. Tylko nie wiem czy brać LMO czy Febi wystarczy? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Ciapciak Zgłoś #42 Napisano 16 Stycznia 2012 Febi też daję rade. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
cubus00 Zgłoś #43 Napisano 22 Czerwca 2014 podepne sie tutaj ,nie znalazlem podobnego wątku , jakis czas temu mialem problem z maglem, ale nim go wymienilem powymienialem z obu stron wszystko co mozna , od łozysk amora po łaczniki , i to jak sie okazało nie potrzebnie , winny byl magiel ,teraz przy wjezdzie na kraweżnik prawym kolem przy predkosci ok 10 km/h, cos robi takie "łuup" coz to moze tak walić? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
cubus00 Zgłoś #44 Napisano 5 Lipca 2014 nikt nie spotkal sie z takim łupnieciem ,przypomnijcie sobie, czy zdarze sprzedac nim sie dowiem Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Zielas Zgłoś #45 Napisano 5 Lipca 2014 nikt nie spotkal sie z takim łupnieciem ,przypomnijcie sobie, czy zdarze sprzedac nim sie dowiem spotkał się, łącznik stabilzatora Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
cubus00 Zgłoś #46 Napisano 5 Lipca 2014 wszystko nowe! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
zyga_wr Zgłoś #47 Napisano 6 Lipca 2014 wszystko nowe! A poduchy amorów wymieniałeś? Sprawdź też czy sam amor jest dobrze dokręcony - imbus + klucz. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
betagoo Zgłoś #48 Napisano 6 Lipca 2014 Dajcie spokój z tym maglem. Moim zdaniem maglownica to wymysł mechaników, który stosują tzw. metodę "krojenia klienta". Poczytajcie to, to co prawda Opel, ale jak by nie było McPherson: Przyśpieszanie, odpuszczenie gazu prowadzi prawo lewo: http://www.opelastrag.seonetshop.pl/objawy-zuzycia-poduszek-amortyzatora-w-astrze Bujanie na boki stuki, uderzenie na wprost: http://www.opelastrag.seonetshop.pl/wymiana-tulei-gumowych-drazka-stabilizatora Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pmangel Zgłoś #49 Napisano 11 Września 2014 A ktoś przerabiał już ta wymiane tych poduszek. Umnie po wymiane samych amortyzatoro auto zaczelo sciagac na prawo i dziwnie chodzi wspomaganie (w lewo czuc jak by koło przeskakiwało) byłem na geometri w aso ustawili ale stwierdzi ze zapadniete opony (nowe) i dlatego, przemieniłem na inny komplet kół to samo. Auto po puszczenie kierownicy i majac ja na wprost cały czas sciąga w prawo dość mocno. Pytanie czy nie wymienione poduszka może być sprawcą tej przypadłości czy nie ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mkpol Zgłoś #50 Napisano 11 Września 2014 A ktoś przerabiał już ta wymiane tych poduszek. Umnie po wymiane samych amortyzatoro auto zaczelo sciagac na prawo i dziwnie chodzi wspomaganie (w lewo czuc jak by koło przeskakiwało) byłem na geometri w aso ustawili ale stwierdzi ze zapadniete opony (nowe) i dlatego, przemieniłem na inny komplet kół to samo. Auto po puszczenie kierownicy i majac ja na wprost cały czas sciąga w prawo dość mocno. Pytanie czy nie wymienione poduszka może być sprawcą tej przypadłości czy nie ? A czy po zbieżności zrobiłeś adaptację czujnika kąta skrętu? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pmangel Zgłoś #51 Napisano 24 Września 2014 Cała operacje miałem robioną w ASO tzn zbieżność i geometrie i z tego co mi gosc mowił robia ta adaptacje. Jednak jak przed i po nie widze żadnej różnicy. Wskazywali na wadliwe opony, wymieniłem na inny komplet to samo. Jedno co zauwazyłem to po odpaleniu kierownica za kazdym razem przesuwa mi sie delikatnie w lewo. Moj mechanik celu z czujnik skretu. Probowałem sam ja wykonac (mam kabelek) niby sie udalo ale po tej operacji zgnielo wspomaganie ale w ten sam dzien po prakowaniu max w lewo i na wprost i max prawo wszystko wrocilo do normy ale niestety auto nadal sciąga nie bardzo mam już siłe z tym walczy chyba ze wy chłopaki macie jeszcze jakies rady Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach