Skocz do zawartości

pmangel

  • Liczba zawartości

    45
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O pmangel

  • Urodziny 01.07.1985

Informacje osobiste

  • Imię
    Łukasz
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Poznań

Samochód

  • Generacja
    B6
  • Silnik
    B6 1.9 TDI-PD 105KM(BLS)
  • Rok produkcji
    2005
  1. Witam Panowie Szukam sprawdzonego mechanika, który ogarnie problem z blokadą kierownicy w Passacie B6. Macie tutaj kogoś co przerabiał temat, lub jesteście w stanie kogoś polecić.
  2. No nie głupi pomysł z tymi mijania, a masz fotke jak to wygląda, może faktycznie to by bylo lepsze.
  3. No to jeden z nich chodzi o to żeby halogeny świeciły a tylne światła nie, wiec to chyba USA ?
  4. Nie ma problemu żeby gdziekolwiek z Poznaniu podjechał, po prostu najczęściej jestem na Ratajach i Podolanach stąd, ale dostosuje sie gdzie przywieź te "Leszki" w zamian za kodowanie
  5. Panowie Szukam kogoś w VCDS w Poznaniu w celu załączenia trybu skandynawia i USA, niestety z moim kablu coś nie lata i nie chce się to zakodować stąd szukam kogoś w forum kto za 4-pak Leszka ogarnął by mi temat Najlepiej Rataja lub Podolany.
  6. Ok super. Dzieki za błyskawiczną odpowiedź. Pozdrawiam
  7. Panowie mam pytanie za 100 punktów, czy sprężyny sportline z passaka kombi 2.0 TDI podejdą bez problemu do passata kombi 1.9 TDI ?? Proszę o szybką odpowiedź
  8. Cała operacje miałem robioną w ASO tzn zbieżność i geometrie i z tego co mi gosc mowił robia ta adaptacje. Jednak jak przed i po nie widze żadnej różnicy. Wskazywali na wadliwe opony, wymieniłem na inny komplet to samo. Jedno co zauwazyłem to po odpaleniu kierownica za kazdym razem przesuwa mi sie delikatnie w lewo. Moj mechanik celu z czujnik skretu. Probowałem sam ja wykonac (mam kabelek) niby sie udalo ale po tej operacji zgnielo wspomaganie ale w ten sam dzien po prakowaniu max w lewo i na wprost i max prawo wszystko wrocilo do normy ale niestety auto nadal sciąga nie bardzo mam już siłe z tym walczy chyba ze wy chłopaki macie jeszcze jakies rady
  9. http://www.felgipoznan.pl/renowacja-felg/ ja robilem tutaj swoje alusy i bardzo polecam, ceny przyzwoite wykonanie jeszcze lepsze
  10. Szukam kogoś ogarniętego z VAGIEM, mam do sprawdzenia czujnik skrętu + ew jego kalibracje.
  11. A ktoś przerabiał już ta wymiane tych poduszek. Umnie po wymiane samych amortyzatoro auto zaczelo sciagac na prawo i dziwnie chodzi wspomaganie (w lewo czuc jak by koło przeskakiwało) byłem na geometri w aso ustawili ale stwierdzi ze zapadniete opony (nowe) i dlatego, przemieniłem na inny komplet kół to samo. Auto po puszczenie kierownicy i majac ja na wprost cały czas sciąga w prawo dość mocno. Pytanie czy nie wymienione poduszka może być sprawcą tej przypadłości czy nie ?
  12. Jaki koszt tej wizyt w aso ? bo chyba mi tez pozostaje wizyta tam
  13. No ja w przyszłym tygodniu oddaje na łożysko i zobaczymy co i jak. Mi ten opór a na pewno przeskakiwanie wyszło dopiero po wymianę amortyzatorów.
  14. Z tego co mi mówili to wyzerowali właśnie ten punkt zero, i kierownica tez była ustawiona do góry. Może macie gdzieś jaka instrukcje jak ustawić ten punkt 0 to może we własnym zakresie mi się uda to sprawdzić. Druga sprawa po wymianie amorów auto się ładnie prowadzi wybiera nierówności itp bez problemy zrobiłem nim trasę poznań -val di sole - poznań (2500 km) i miałem trochę czasu aby zauważyć ze kierownica w lewa stronę kreci się ciężej a w prawa lżej (delikatna różnią) i przy manewrowaniu na parkingu skręcając kierownica w lewo to pewno momentu czuje opór a potem jest jakby przeskok puszcza na chwile i znowu opór. Co może być tego powodem ( przed wymiana amorów nie miałem tak) Trzecia sprawa to zauważyłem ze chyba lewe łożysko jest do wymiany, ale jeszcze mnie w tym utwierdźcie. Na wybojach i teraz przy skręcaniu lekko w lewo słychać w lewym kole taki dźwięk jakby się najechało na pasy na autostradzie. Jak jest równo na drodze tego nie słychać dopiero na wybojach. Czy faktycznie może to być łożysko ??
  15. Witam Po wymianie kompletu amortyzatorów zauważyłem ze znosi mi auto na prawa stronę po puszczeniu kierownicy. Pojechałem na geometrie, wszystko ustawione ale nadal coś ściąga. Panowi mechanicy ustawili kierownice i wyzerowali kierownice i zauważyli ze jeśli na wyłączonym silniku wszystko ładnie ustawia to w momencie odpalenie kierownicy wykonuje ona delikatny rych w prawo, co jest potem powodem ściągania. Pytanie teraz do was znawców modelu, co to może być. Czy walnięty czujnik ( zero błędów na vagu) czy kwestia ponownej adaptacji czy może jeszcze coś. Proszę o pomoc Pozdrawiam
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności