Skocz do zawartości
Daron

Zmiana tłokorozdzielacza 10 -> 11mm

Rekomendowane odpowiedzi

Ma ale sam adapter,czyli to co się wkręca w nastawnik.

 

Jestem zainteresowany. Czy pozostałe elementy czyli króciec i przejściówka da radę dostać w sklepie?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mnie się lepiej operuje tym z wejściem od tyłu i ładniej to wygląda.Choć na jednym i drugim dokonasz takiego samego pomiaru.

Niebawem będę miał kilka kompletów,czyli adapter+przewód+przejściówka na manometr z gwintem 1/4 cala.Będzie brakował jedynie monometra.

Tokarzowi tokarka zamarzła,bo trzyma ją w nieogrzewanym na co dzień pomieszczeniu i czekamy na ocieplenie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

sagon, dzięki za adapter. Mam pytanie - adapter który mi podesłałeś ma cztery duże otwory (na oko około 4mm). Pamiętam, że kiedyś pisaliście że lepiej jak otwory są małe (chyba aby zminimalizować tętnienia wskazówki manometru). Czy to będzie prawidłowo mierzyć? Chyba, że przy glicerynowym nie będzie miało znaczenia?

 

unnamed.jpg

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam, przy glicerynowym nie powinno nic tętnić.

Pozdrawiam.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Rozdzielacz zmieniony, wszystko poszło gładko, gdyby nie fakt, że po wyjechaniu z warsztatu skończyło się na amen sprzęgło...:P

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ten adapter był wielokrotnie testowany,pochodzi z mojego przyrządu.Przy mniejszych otworach,lub też mniejszej ilości stosunkowo długo manometr wypełniał się paliwem i było delikatne opóźnienie wskazań przy zwiększaniu obrotów.O wszystkim na samym końcu i tak decyduje średnica na wejściu do manometra.Celowo otwór wlotowy w nim ma małą średnicę.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Mnie się lepiej operuje tym z wejściem od tyłu i ładniej to wygląda.Choć na jednym i drugim dokonasz takiego samego pomiaru.

Niebawem będę miał kilka kompletów,czyli adapter+przewód+przejściówka na manometr z gwintem 1/4 cala.Będzie brakował jedynie monometra.

Tokarzowi tokarka zamarzła,bo trzyma ją w nieogrzewanym na co dzień pomieszczeniu i czekamy na ocieplenie.

 

Robert, zachowaj dla mnie jedna sztuke prosze.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Spoko.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jak tam temperatury w PL, tokarka dalej zamarźnięta ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

W środę będę coś wiedział,bo w poniedziałek jedzie do szpitala na badania.Cierpliwości jak powiedziałem,że będzie,to będzie.

Mały upgrade

 

Pompa 11mm hybrid+moje patenty,wtryski 216 wzm regulowane u Pana Kuca na 190/340 z protokołem,a ponoć tylko bosch się sprawdzatakiego.gif,brak de 143,brak fmica,bez wałka 38e,bez hdk 248,bez kolektora ala pd,bez customowego wydechu,seryjny tip,bez gtb17,ma gta 1549v od 2.0 dci 177km.

Czysta moc uzyskana bez jakichkolwiek polepszaczy mocy typu wałki,fmici,doloty itp. 188/4500,177/5000,wykres ocenzurowano,leci zatem do działu z wykresami.

 

 

attachment.php?attachmentid=128911&d=1425132683&thumb=1

Edytowane przez sagon

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Sagon załóż jakies większe wtryski a nie takie popierdółki:kawka Wtedy pokaż czy pompa ma wydajność czy nie...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Można zapytać dlaczego taki krok wstecz? Bo jak pamiętam miałeś u siebie większość gratów których teraz nie ma?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam, z tego co się orientuję, to samochód kolegi.

Pozdrawiam.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Moim skromnym zdaniem,jeżeli na takich pierdółkach jakaś tam pompa potrafi wypluć moc,to nie trudno sobie nie uświadomić,że im większe,tym więcej.Gdyby pompa nie miała wydajności,to raczej mało realne,żeby na jakiejkolwiek takiej zrobić ciekawy wynik.

Jeżeli leje na pewną moc,bez jakichkolwiek dodatków zwiększających powera,to chyba logiczne,że ma swoją wydajność.

Szuka się czystej mocy,czyli takiej,którą się uzyska bez polepszaczy,a jeżeli w takim przypadku uzyska się ciekawy wynik,to chyba nikomu nie trzeba mówić,że z gamą polepszaczy będzie tylko lepiej.Adekwatnie z większymi rozpylaczami.

Niektórym marny wydawał się wynik,jaki ugrałem na pierwszej hybrydzie,owe 185 koni.Faktycznie,jak na 11/230 nieciekawie.Ale,jak się weźmie pod uwagę brak fmica,większego wydechu,ciśnienie 1.46b/4000,o wałku nie wspominam,to aby faktycznie było tak marnie?

 

Dajesz przykładowo pompę do sprawdzenie jej wydajności,ale nie na sucho,czyli z pompy do menzurki,tylko po drodze każesz jej przepychać paliwo pod obciążeniem powiedzmy 400tu bar.I dopiero wtedy widzisz,ile dana pompa jest w stanie wlać.Jeżeli wleje tyle,ile chce doktor,to gwarantuję ci,że na każdych wtryskach będzie wynik.

Dlatego też doinwestowałem pompę i zafundowałem sobie nóweczkę tłokoroździelacz,bo stary z reni nie wypadł w testach najlepiej,mimo,że wizual ideal.

 

Najprościej jest wsadzić dysze 0.300mm i cieszyć się z wyniku.Za miesiąc,dwa z tych 0.300 zostanie siwy dym przy odpalaniu,pojawią się spadki mocy(jak nowe,to jeszcze dobre),problemy z uruchomieniem silnika,korekcje itp.Iglice się sypią,jak choinka po trzech królach,bo jakość tych mega wydajnych rozpylaczy z dużymi dyszami jest taka sama,jak ...chińskiej fali.Dlatego osobiście lepiej wsadzić coś mniejszego,ale za to pewnego i niezawodnego,a paliwa szukać w pompie.

Toteż zostawiam u siebie 230tki do czasu,kiedy wzm nie wypuści czegoś mocniejszego,a wiem,że ma wypuścić.Jak kupować,to towar z najwyższej półki,a nie coś no name,których jedyną wielką zaletą jest kalibracja dyszy.

 

Auto faktycznie nie jest moje,ale wynik był tak zacny,że pozwoliłem go sobie upublicznić,żeby niektórym noska utrzeć.Jak wzm wypuści mocniejsze dysze,to wtedy zamiast 216tek będą inne.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Moim skromnym zdaniem,jeżeli na takich pierdółkach jakaś tam pompa potrafi wypluć moc,to nie trudno sobie nie uświadomić,że im większe,tym więcej.Gdyby pompa nie miała wydajności,to raczej mało realne,żeby na jakiejkolwiek takiej zrobić ciekawy wynik.

Jeżeli leje na pewną moc,bez jakichkolwiek dodatków zwiększających powera,to chyba logiczne,że ma swoją wydajność.

Szuka się czystej mocy,czyli takiej,którą się uzyska bez polepszaczy,a jeżeli w takim przypadku uzyska się ciekawy wynik,to chyba nikomu nie trzeba mówić,że z gamą polepszaczy będzie tylko lepiej.Adekwatnie z większymi rozpylaczami.

Niektórym marny wydawał się wynik,jaki ugrałem na pierwszej hybrydzie,owe 185 koni.Faktycznie,jak na 11/230 nieciekawie.Ale,jak się weźmie pod uwagę brak fmica,większego wydechu,ciśnienie 1.46b/4000,o wałku nie wspominam,to aby faktycznie było tak marnie?

 

Dajesz przykładowo pompę do sprawdzenie jej wydajności,ale nie na sucho,czyli z pompy do menzurki,tylko po drodze każesz jej przepychać paliwo pod obciążeniem powiedzmy 400tu bar.I dopiero wtedy widzisz,ile dana pompa jest w stanie wlać.Jeżeli wleje tyle,ile chce doktor,to gwarantuję ci,że na każdych wtryskach będzie wynik.

Dlatego też doinwestowałem pompę i zafundowałem sobie nóweczkę tłokoroździelacz,bo stary z reni nie wypadł w testach najlepiej,mimo,że wizual ideal.

 

Najprościej jest wsadzić dysze 0.300mm i cieszyć się z wyniku.Za miesiąc,dwa z tych 0.300 zostanie siwy dym przy odpalaniu,pojawią się spadki mocy(jak nowe,to jeszcze dobre),problemy z uruchomieniem silnika,korekcje itp.Iglice się sypią,jak choinka po trzech królach,bo jakość tych mega wydajnych rozpylaczy z dużymi dyszami jest taka sama,jak ...chińskiej fali.Dlatego osobiście lepiej wsadzić coś mniejszego,ale za to pewnego i niezawodnego,a paliwa szukać w pompie.

Toteż zostawiam u siebie 230tki do czasu,kiedy wzm nie wypuści czegoś mocniejszego,a wiem,że ma wypuścić.Jak kupować,to towar z najwyższej półki,a nie coś no name,których jedyną wielką zaletą jest kalibracja dyszy.

 

Auto faktycznie nie jest moje,ale wynik był tak zacny,że pozwoliłem go sobie upublicznić,żeby niektórym noska utrzeć.Jak wzm wypuści mocniejsze dysze,to wtedy zamiast 216tek będą inne.

 

Czyli według Ciebie pompa która obsłuży powiedzmy wtryski 0.300 do 4600 nie wydoli z Twoimi popierdółkami do 5000+.

Ogólnie cały ten temat śmierdzi kryptoreklamą...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Czyli według Ciebie pompa która obsłuży powiedzmy wtryski 0.300 do 4600 nie wydoli z Twoimi popierdółkami do 5000+.

Ogólnie cały ten temat śmierdzi kryptoreklamą...

:doh

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Według mnie,pompa która na gównianych wtryskach zrobi moc,da radę z każdymi innymi wtryskami.Jeżeli masz dobre/zdrowe ciśnienie tłoczenia,czyli im wyższe rpmy,tym większą dawkę podaną przez tłok,to możesz zrobić moc nawet przy 5500.

 

Problem z tymi większymi rozpylaczami polega na tym,że są gówn..ej jakości,rzucacie się na to,jak na ciepłe bułeczki,a defakto jakość mają taką,jak firdsy.Biorąc pod uwagę fakt,że mało kto umie dobrze zrobić pompę,to szuka się mocy właśnie w takich 0.300 itp.

Tu masz sprzedawcę takich mega wypasionych rozpylaczy.Moim zdaniem szkoda na ten szit pieniędzy,bo wiem co to za jakość.

 

http://dss-fr.com/boutique/index.php/injecteur-tdi-tdim-c-22_31?osCsid=ra33bv81lkn80ki5e35pl1f2i4

 

Tak tłokoroździelacze,jak i pozostałe części układu paliwowego nadają się,ale na eksponaty muzealne.

Kupuje się rozpylacze pewne i sprawdzone na długich dystansach,a nie chłam,którego nikt nawet na dystansie 10kkm nie sprawdził.

Niemniej jednak,to nie ja wydaję kasę na badziew,który wykrzesze moc,tuż po montażu.Za rok z tych koni zostanie jedynie wspomnienie.

Warto przecież zaznaczyć,że na takich 0.300 nie ustawisz drugiego stopnia na 300 bar,bo będzie fatalne rozpylanie,a im wyżej idziesz,tym szybciej wykończysz iglicę,wykonane chyba z duralu.

 

Nie musisz cytować całego mojego posta,żeby odnieść się do jakiegoś wątku.

Edytowane przez sagon

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

w sumie to nie trzeba się nawet zastanawiać bo z logicznego punktu widzenia gdy pompa umiera to przy 0.216 i niższych będzie g***o a nie moc...

 

jak serce jest słabe to nie pompuje tyle krwi ile potrzeba a dalej to już wiadomo co się dzieje, a z pompą wtryskową jest tak samo.

 

pzdr

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam

 

Czy jest sens się pchać w zmianę tłokorozdzielacza w seryjnej pompie AHU 10mm na 11mm? Dodam że mam wtryski z AEL czyli 0.210 i raczej nie chciał bym ich zmieniać - czy w takim wypadku zmiana na 11mm przyniesie duże korzyści? Ile na takim zestawie mniej więcej KM będzie można uzyskać(Turbo to K24). Jaki mniej więcej jest koszt gratów aby zrobić z pompy 10 pompę 11. Z tego co wyczytałem to pompy z Renault z końcówką 988 to są 11 - trzeba zmienić całą pompę czy tylko zmieniamy wnętrze a obudowa zostaje ori z 10? Czy jest jakaś lepsza opcja niż 988 z reni?

 

Pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności