tomek1980 Zgłoś #1721 Napisano 17 Marca 2015 Witam, u mnie po zmianie z 11tki hybrydy, na 11tkę z reni plus fala DE143, różnica taka, jak po zmianie wtrysków z 0,205 na 0,216cie, a jeszcze nie było strojenia.:dance Ile koni przybyło niestety na oko nie umiem powiedzieć, ale różnica jest znaczna. Pozdrawiam. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dawidszew Zgłoś #1722 Napisano 17 Marca 2015 Witam, u mnie po zmianie z 11tki hybrydy, na 11tkę z reni plus fala DE143, różnica taka, jak po zmianie wtrysków z 0,205 na 0,216cie, a jeszcze nie było strojenia.:dance Ile koni przybyło niestety na oko nie umiem powiedzieć, ale różnica jest znaczna.Pozdrawiam. Tomek, a Ty jakie miałeś wtryski podczas zmiany na 11? Ponieważ mi najbardziej chodzi o to, czy jest sens modzić pompę przy mniejszych wtryskach - 0.210 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sagon Zgłoś #1723 Napisano 17 Marca 2015 Sprzedaj te 210tki i kup 216tki wzma,będzie jeszcze więcej dodatkowych koni. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dawidszew Zgłoś #1724 Napisano 17 Marca 2015 Właśnie w tym jest cały dylemat, ponieważ nie chcę zmieniać wtrysków. Nie chcę pchać już dużo kasy w to auto ponieważ za niedługo trzeba myśleć o czym innym, a jak doskonale wiemy przy sprzedaży takie mody nigdy się nie zwracają. Mod pompy był by już ostatnim w stronę mocy w tym aucie i właśnie chcę się dowiedzieć czy jest sens się w ogóle w to pchać na 0.210, czy zostawić tak jak jest ponieważ "małe" wtryski tak ograniczą 11tkę, że będzie nikły przyrost. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
polonez15 Zgłoś #1725 Napisano 18 Marca 2015 Myślisz, ze 0.06 mm to wielka różnica? Nie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tomek1980 Zgłoś #1726 Napisano 18 Marca 2015 Witam, ja miałem już 216tki, ale moja hybryda 11cie poszła do Leona ASV, totalna seria i przyrost był, gość był bardzo zadowolony. Jednak wagon ma Trację, jak już to pakuj większe wtrysku. Też myślałem onowszym samochodzie, ale jak widzę te nowsze układy paliwowe, to od razu mam tego dosyć. Wolę stare podczciwe 1,9. Pozdrawiam. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sagon Zgłoś #1727 Napisano 18 Marca 2015 polonez i tak,i nie.Wszystko w rękach pompy.Te 0.06mm przy zdrowej pompie 11tce da dobre 10 koni.Dorzucisz wałek i masz od bidy 15 koni bonusu,a to daje dobre 30 niuta więcej. Pompę zawsze warto przerobić,nawet przy totalnej serii. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
polonez15 Zgłoś #1728 Napisano 19 Marca 2015 A ja mam teraz ogólnie setup 0.216, turbo AWX no i 11 i zastanawiam się, co w sofcie poprawić, bo tak na prawdę czuję niedosyt:P Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sagon Zgłoś #1729 Napisano 19 Marca 2015 Wrzuć logi 001/011,to zobaczymy,co poprawić,dynamiczne rzecz jasna.Ale na początek,to trzeba turbo wymienić,bo ta ciut za słaba,tym bardziej,że zaczynasz odczuwać niedosyt.Wsadzisz większą,latem wzm ma wypuścić na rynek niewielką partię 230tek,to się zaopatrzysz i 200 będzie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dawidszew Zgłoś #1730 Napisano 19 Marca 2015 polonez i tak,i nie.Wszystko w rękach pompy.Te 0.06mm przy zdrowej pompie 11tce da dobre 10 koni.Dorzucisz wałek i masz od bidy 15 koni bonusu,a to daje dobre 30 niuta więcej. Pompę zawsze warto przerobić,nawet przy totalnej serii. O takie coś właśnie mi chodziło - dzięki sagon za rozjaśnienie sprawy. Powiedzcie mi jeszcze jak jest z pompą 988 z reni? Wszystko pasuje plug and play czy trzeba coś przerabiać? Z tego co zauważyłem to wtyczka nastawnika jest inna ale to myślę że wystarczy nastawnik zmienić na nasz i będzie śmigać Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
KLICHO Zgłoś #1731 Napisano 25 Marca 2015 Witam mam pytanie na czym polega magia nastawnika HDK 248 w stosunku do innych nastawników z grupy Vag ? Bo z tego co wiem porównywalny jest z nastawnikiem HDK 240 z AHH. Ale czemu na HDK 248 samochód lepiej się odpycha ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sagon Zgłoś #1732 Napisano 25 Marca 2015 Bo z tego co wiem porównywalny jest z nastawnikiem HDK 240 z AHH Na 240 nie będzie tego,co na 248.Magia zaklęta jest w słowie "kalibracja". Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
KLICHO Zgłoś #1733 Napisano 25 Marca 2015 Czyli im wyzszy model nastawnika tym lepiej jest skalibrowany i co pomaga lepiej sie odpychac czyli lepiej podlewane paliwo i bardziej efektywniej? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ostryt4 Zgłoś #1734 Napisano 25 Marca 2015 Tu chyba chodzi o możliwość przesuwu pierścienia, posłuchajmy ekspertów aczkolwiek mam wrażenie że niektóre odpowiedzi są typu "Wiem ale nie powiem...." Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
KLICHO Zgłoś #1735 Napisano 25 Marca 2015 Bo rozmawiałem dość spory czas z sagonem na temat nastawnika bo miałem HDK na ori pompie 1z I szło aż miło Ale parę dni temu się pobawiłem i Ori pompa AFN + ori nastawnik HDK 196 Dawka 3.0, naturalnie się ładniej zbierał. Bez dymu. No jak na normalnym ori nastawniku do pomp szedł tak jak miał iść po prostu Ori pompa AFN + HDK 248, dawka 3.0 bo na takiej przykapcał zmieniłem na 3,6 już nie było widocznego dymu. Reakcja na gaz momentalna, dużo żwawiej się się wkręcał w obroty, odczucie też nieco lepiej szedł w granicy 3.5 tys do 4000. Minus HDK 248 to spalanie nieco większe bo wychodziło mi około 0,5-0,7L Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ostryt4 Zgłoś #1736 Napisano 25 Marca 2015 W pompie Reni siedzi HDK 253, warte to coś jest ? Z tamtej pompy siedzi tłok z głowiczką w mojej pompie, dwa dni temu zmieniłem wtrychy na 0.216, nie powiem auto jedzie ale nie podoba mi się od początku tego AFNa w moim pojeździe praca doładowania, przy dodaniu gazu podczas jazdy chwilowo zegar pokazuje podbicie do 1.4 bara i spada na 0.6, czasem podejdzie do 0.9, podmienię kiedy N75 z Golfa ALH ale mam wrażenie że to mapsensor leci w kulki. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
KLICHO Zgłoś #1737 Napisano 25 Marca 2015 Albo turbina pada, możesz mieć przerwę w przewodach gdzieś Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
przebor Zgłoś #1738 Napisano 26 Marca 2015 Kupiłem zestaw do przeróbki pompy na 11mm jak poniżej. Czy to wszystko co jest potrzebne do przeróbki pompy? (oprócz fali) Czy mogę prosić o ocenę stanu tych części? http://zapodaj.net/images/6fa06336fe248.jpg http://zapodaj.net/images/5a140e74d6f93.jpg http://zapodaj.net/images/941cae0f98545.jpg http://zapodaj.net/images/bff3f64f5adc2.jpg http://zapodaj.net/images/dc588fd9a4f84.jpg http://zapodaj.net/images/6bb0704a6ba2a.jpg http://zapodaj.net/images/95dbf45e07f49.jpg http://zapodaj.net/images/8688f23bc538d.jpg Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
KLICHO Zgłoś #1739 Napisano 26 Marca 2015 Popraw linki bo żaden nie działa Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
przebor Zgłoś #1740 Napisano 27 Marca 2015 Poprawiłem. Jeszcze raz prośba o ocenę kompletności i przydatności. Pompa do przeróbki to seryjna 10 z ASV. obrazek obrazek obrazek obrazek obrazek obrazek obrazek obrazek Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach