serek Zgłoś #841 Napisano 13 Maja 2012 Czyli co, 260 tki ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
buczer Zgłoś #842 Napisano 14 Maja 2012 230 stII są wydajniejsze od 260 zwykłych,pisałem z gościem co miał takie założone i zmienił na 260 i mówił że auto minimalnie słabsze ale sporo mniej dymi,a w 230 stII leją tymi dodatkowymi dziurkami a nie rozpylaja że straszna kicha Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sagon Zgłoś #843 Napisano 14 Maja 2012 Na zachodzie nikt nie ma dobrego zdania o tych 230s2,u nas też już zostały przetestowane(odsyłam na forum golfa) i powtórzę,jak na taką ceną szału nie robią. Dużo lepsze w stosunku do ceny są już zwykłe 230tki,albo 260tki. Ale jak ktoś chce,to może powtórzyć eksperyment,który już był przeprowadzony i dobitnie potwierdził ich słabą,jak na cenę kondycję. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Scyzor.be Zgłoś #844 Napisano 14 Maja 2012 (edytowane) UWAGA OFF TOPIC Dodam swoje 2 grosze. Oto oficjalne dane z Kerma TDI (oficjalny dystrybutor Bosio w USA) : - PP520 214.6um : 141% - PP764 226um : 154% - PP764 S II : 173% - R520 260um : 206% - R520 S II : 240% 100 % jest to wartość przepływu wtrysku 195um z silnika ALH. Ten kto mówi że PP764 s2 są wydajniejsze od R520 jest w błędzie lekko mówiąc. Nie należy liczyć przepływu poprzez mnożenie liczby otworków z jej średnicą, bo tak niestety nie jest. Idea kryjąca się za PP764 S II to mniejsze dymienie i spalanie wraz z większą mocą w porównaniu do PP764. Niestety, te siódemki nie są rozmieszczone symetrycznie, zdaniem wielu jest to duży minus. Do mocy 260tek jeszcze im trochę brakuje... Edytowane 14 Maja 2012 przez Scyzor.be Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
buczer Zgłoś #845 Napisano 18 Maja 2012 panowie co mogło się stać z pompą ? jak zwiększałem ciśnienie i dodałem gazu do 4000rpm to na zegarze poszło na 16bar i było słychać pssyt i ciśnienie spadło na 0, komp niewidzi wogule kąta wtrysku i auto wkręca się tylko do 1600rpm, czy mogło rozsadzić jakieś kanały w obudowie od środka czy jakiś zaworek? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sagon Zgłoś #846 Napisano 18 Maja 2012 Pompa szczelna,nie leje się nigdzie paliwo? Jeżeli nie,to ja bym zaczął od wymiany zaworka regulacji ciśnienia. Ale profilaktycznie zdejmij nastawnik i zobacz,czy wszystko jest ok. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
banshee Zgłoś #847 Napisano 18 Maja 2012 Podczas wbijania najprawdopodobniej wyskoczył ci z zaworka sprężysty pierścień od spodu i zablokował przepływ paliwa. Odkręć zaworek i sprawdź. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
buczer Zgłoś #848 Napisano 18 Maja 2012 zaworek odkręcany i wybijany zpowrotem i żadnej poprawy a wycieków żadnych niewidać Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tomek1634 Zgłoś #849 Napisano 18 Maja 2012 A masz mozliwość założenia jakiegos innego zaworka? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
banshee Zgłoś #850 Napisano 19 Maja 2012 No to coś z pompą wstępną skoro brak ciśnienia. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tomek1634 Zgłoś #851 Napisano 19 Maja 2012 nic tylko rozbierać pompę aby dowiedzieć się co jest nie tak. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sagon Zgłoś #852 Napisano 19 Maja 2012 (edytowane) Są logi z poprawki,jest lepiej. http://vaglog.rtnet.pl/sagon76_85330.html Dla porównania stare http://vaglog.rtnet.pl/sagon76_75679.html Górą turbina znacznie lepiej dmucha,ale dołem nadal nie robi swojego.Będzie trzeba to poprawić. Edytowane 19 Maja 2012 przez sagon Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ccamell Zgłoś #853 Napisano 19 Maja 2012 (edytowane) Chłopaki szybkie pytanie, czyszczenie czy raczej wymiana ? 765 Czujnik położenia zaworu suwakoworegulacyjnego-G149 brak osprzętu / nie związany ze sprzętem - BŁĄD SPORADYCZNY 1268 Nastawnik objętości-N146 brak osprzętu / nie związany ze sprzętem - BŁĄD SPORADYCZNY 1268 Nastawnik objętości-N146 nieprawidłowy sygnał - BŁĄD SPORADYCZNY 542 Czujnik położenia(wzniosu)iglicy -G80 przerwa lub zwarcie do plusa - BŁĄD SPORADYCZNY Dziś zgasł i już nie odpalił, tzn po 2h odpalił ale szarpie dławi nie da się jechać wcześniej wszystko było idealnie... trochę mnie dziwi taki nagły problem..... efekt jest taki, że jak już odpali to dawka sobie skacze na nastawniku od 3mg do 10mg Edytowane 19 Maja 2012 przez ccamell Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
banshee Zgłoś #854 Napisano 20 Maja 2012 Może kiedyś już ktoś rozbierał nastawnik i jakiś lut nie trzyma na przewodach. Ewentualnie tyle błędów może wskazywać na brak połączenia w wiązce silnika z ECU. Jak nie to może podmień nastawnik... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Daron Zgłoś #855 Napisano 20 Maja 2012 Właśnie takie błędy wyskakują jak jest problem z nastawnikiem. Czyść i dobrze zlutuj piny łączące się z płytką a będzie ok. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tomek1980 Zgłoś #856 Napisano 20 Maja 2012 (edytowane) Witam, mam podobny problem, tyle, że było ok, a po czyszczeniu stało się jak koledze ccamell. Pozdrawiam.:sciana Edytowane 20 Maja 2012 przez tomek1980 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ccamell Zgłoś #857 Napisano 20 Maja 2012 Dobra to teraz moje pytanie jest zasadnicze, bo w takim wypadku będę to oddawał specjaliście, żeby sprawdzili to odpowiednim sprzętem.... co mogę im zasugerować, żeby zrobili przy tej okazji, żeby nastawnik sprawował się lepiej przy afn+, jak można zwiększyć jego zakres pracy a tym samym ilość paliwa.... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Daron Zgłoś #858 Napisano 20 Maja 2012 ccamell dzięki tej instrukcji samemu wyczyścisz nastawnik : http://www.skierniewice.info/golf/instrukcja_czyszczenia_nastawnika.pdf Pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ccamell Zgłoś #859 Napisano 20 Maja 2012 (edytowane) hmmmm Darek boję się trochę, że coś zrobię źle i potem odbije się to na mocy... ale z drugiej strony widzę, że jedyne ważne ustawienie tutaj to czujnika drogi przesuwu regulacyjnego, kwestia tylko odczytania na vagu jaką mam teraz wartość... Edytowane 20 Maja 2012 przez ccamell Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
zipek135 Zgłoś #860 Napisano 20 Maja 2012 Ważniejsze jeszcze ustawić dawkę bo auto może potem nie zapalić Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach