Skocz do zawartości
Daron

Zmiana tłokorozdzielacza 10 -> 11mm

Rekomendowane odpowiedzi

Czyli co, 260 tki ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

230 stII są wydajniejsze od 260 zwykłych,pisałem z gościem co miał takie założone i zmienił na 260 i mówił że auto minimalnie słabsze ale sporo mniej dymi,a w 230 stII leją tymi dodatkowymi dziurkami a nie rozpylaja że straszna kicha

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Na zachodzie nikt nie ma dobrego zdania o tych 230s2,u nas też już zostały przetestowane(odsyłam na forum golfa) i powtórzę,jak na taką ceną szału nie robią.

Dużo lepsze w stosunku do ceny są już zwykłe 230tki,albo 260tki.

 

Ale jak ktoś chce,to może powtórzyć eksperyment,który już był przeprowadzony i dobitnie potwierdził ich słabą,jak na cenę kondycję.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

UWAGA OFF TOPIC

 

Dodam swoje 2 grosze.

 

Oto oficjalne dane z Kerma TDI (oficjalny dystrybutor Bosio w USA) :

 

- PP520 214.6um : 141%

- PP764 226um : 154%

- PP764 S II : 173%

- R520 260um : 206%

- R520 S II : 240%

100 % jest to wartość przepływu wtrysku 195um z silnika ALH.

 

Ten kto mówi że PP764 s2 są wydajniejsze od R520 jest w błędzie lekko mówiąc.

Nie należy liczyć przepływu poprzez mnożenie liczby otworków z jej średnicą, bo tak niestety nie jest.

 

Idea kryjąca się za PP764 S II to mniejsze dymienie i spalanie wraz z większą mocą w porównaniu do PP764. Niestety, te siódemki nie są rozmieszczone symetrycznie, zdaniem wielu jest to duży minus. Do mocy 260tek jeszcze im trochę brakuje...

Edytowane przez Scyzor.be

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

panowie co mogło się stać z pompą ? jak zwiększałem ciśnienie i dodałem gazu do 4000rpm to na zegarze poszło na 16bar i było słychać pssyt i ciśnienie spadło na 0, komp niewidzi wogule kąta wtrysku i auto wkręca się tylko do 1600rpm, czy mogło rozsadzić jakieś kanały w obudowie od środka czy jakiś zaworek?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Pompa szczelna,nie leje się nigdzie paliwo?

Jeżeli nie,to ja bym zaczął od wymiany zaworka regulacji ciśnienia.

Ale profilaktycznie zdejmij nastawnik i zobacz,czy wszystko jest ok.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Podczas wbijania najprawdopodobniej wyskoczył ci z zaworka sprężysty pierścień od spodu i zablokował przepływ paliwa.

Odkręć zaworek i sprawdź.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

zaworek odkręcany i wybijany zpowrotem i żadnej poprawy a wycieków żadnych niewidać

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A masz mozliwość założenia jakiegos innego zaworka?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No to coś z pompą wstępną skoro brak ciśnienia.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

nic tylko rozbierać pompę aby dowiedzieć się co jest nie tak.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Są logi z poprawki,jest lepiej.

 

http://vaglog.rtnet.pl/sagon76_85330.html

 

Dla porównania stare

 

http://vaglog.rtnet.pl/sagon76_75679.html

 

Górą turbina znacznie lepiej dmucha,ale dołem nadal nie robi swojego.Będzie trzeba to poprawić.

Edytowane przez sagon

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Chłopaki szybkie pytanie, czyszczenie czy raczej wymiana ?

 

765 Czujnik położenia zaworu suwakoworegulacyjnego-G149

brak osprzętu / nie związany ze sprzętem - BŁĄD SPORADYCZNY

1268 Nastawnik objętości-N146

brak osprzętu / nie związany ze sprzętem - BŁĄD SPORADYCZNY

1268 Nastawnik objętości-N146

nieprawidłowy sygnał - BŁĄD SPORADYCZNY

542 Czujnik położenia(wzniosu)iglicy -G80

przerwa lub zwarcie do plusa - BŁĄD SPORADYCZNY

 

Dziś zgasł i już nie odpalił, tzn po 2h odpalił ale szarpie dławi nie da się jechać :( wcześniej wszystko było idealnie... trochę mnie dziwi taki nagły problem..... efekt jest taki, że jak już odpali to dawka sobie skacze na nastawniku od 3mg do 10mg

Edytowane przez ccamell

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Może kiedyś już ktoś rozbierał nastawnik i jakiś lut nie trzyma na przewodach.

Ewentualnie tyle błędów może wskazywać na brak połączenia w wiązce silnika z ECU.

Jak nie to może podmień nastawnik...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Właśnie takie błędy wyskakują jak jest problem z nastawnikiem. Czyść i dobrze zlutuj piny łączące się z płytką a będzie ok.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam, mam podobny problem, tyle, że było ok, a po czyszczeniu stało się jak koledze ccamell.

Pozdrawiam.:rumieniec:sciana

Edytowane przez tomek1980

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dobra to teraz moje pytanie jest zasadnicze, bo w takim wypadku będę to oddawał specjaliście, żeby sprawdzili to odpowiednim sprzętem.... co mogę im zasugerować, żeby zrobili przy tej okazji, żeby nastawnik sprawował się lepiej przy afn+, jak można zwiększyć jego zakres pracy a tym samym ilość paliwa....

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

hmmmm Darek boję się trochę, że coś zrobię źle i potem odbije się to na mocy... ale z drugiej strony widzę, że jedyne ważne ustawienie tutaj to czujnika drogi przesuwu regulacyjnego, kwestia tylko odczytania na vagu jaką mam teraz wartość...

Edytowane przez ccamell

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ważniejsze jeszcze ustawić dawkę bo auto może potem nie zapalić :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności