Skocz do zawartości
lukisio

Wpadł w dziurę i nieodpala

Rekomendowane odpowiedzi

Niby coś naprawił, ale nie może powiedzieć co i jeszcze za to skasował?

Coś to jest nie tak.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Niby coś naprawił, ale nie może powiedzieć co i jeszcze za to skasował?

Coś to jest nie tak.

Też tego nie rozumiem. Albo nie chce dziad powiedzieć albo naprawdę fartem odpalił i kasuje

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Aleście mi temat zaśmiecili :)

 

Immo też mogło w tym "maczać palce" ;)

 

 

 

Też tego nie rozumiem. Albo nie chce dziad powiedzieć albo naprawdę fartem odpalił i kasuje

 

Sam jestem ciekaw co też wyczarował-może jednak powie to się pochwalisz :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Też tego nie rozumiem. Albo nie chce dziad powiedzieć albo naprawdę fartem odpalił i kasuje

Ja sobie wyobrażam, jak mógł to zrobić :D

 

"Wielu producentów nie montuje już mechanicznych wyłączników wstrząsowych w swoich autach. Zastąpiły je sterowniki silnika, które odcinają elektronicznie dopływ paliwa do pompy. W niektórych modelach funkcję tę spełnia np. sterownik airbagów. Czy sterownik silnika można dezaktywować po kolizji, czy uderzeniu w przeszkodę? Najprościej zrobić to zdejmując klemy akumulatora, natomiast w przypadku poważniejszych zderzeń trzeba go wymienić."

 

Ale to tylko takie moje dywagacje ;).

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

...myślę że:

fartem odpalił i kasuje

Pozostaje tylko pytanie:

Czy ta usterka nie "samo aktywuje" sie gdzieś na trasie?:hmm

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Czy ta usterka nie "samo aktywuje" sie gdzieś na trasie?

Też o tym myślałem, jeżeli dalej styk jest luźny to sytuacja może się powtórzyć :(

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam wszystkich piszących w tym temacie, bo pech sprawił, że to mój pasek przegrał z polskimi dziurami.

Dzięki za wpisy i porady, auto w końcu odpaliło. Jest jednak pewien problem, bo jadąc do chaty na trasie podczas wyprzedzania na 5-ce auto zaczęło szarpać.

Szarpie tylko podczas dynamicznego przyśpieszania, jak rozpędzam powoli to nie. Na postoju odczuwalne są jakby większe wibracje silnika i spalanie na wyświetlaczu wzrosło z 1.0 na 1,4 1,5

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
wlasnie sprawdziłem wszystkie 3 kluczyki i na kazdym sytuacja wygłada podobnie. silnik zagada na około sekunde i gaśnie. jeszcze sprawdze ten sposób od @patryka

Wyświetlają się przy tym jakieś kontrolki? Może padła kostka stacyjki?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Andrzej trzeba auto pod kompa podpiąć raz jeszcze i zlogować.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

tak, mryga kontrolka od immo, tzn ten żółty samochodzik z z kluczykiem

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Witam wszystkich piszących w tym temacie, bo pech sprawił, że to mój pasek przegrał z polskimi dziurami.

Dzięki za wpisy i porady, auto w końcu odpaliło. Jest jednak pewien problem, bo jadąc do chaty na trasie podczas wyprzedzania na 5-ce auto zaczęło szarpać.

Szarpie tylko podczas dynamicznego przyśpieszania, jak rozpędzam powoli to nie. Na postoju odczuwalne są jakby większe wibracje silnika i spalanie na wyświetlaczu wzrosło z 1.0 na 1,4 1,5

 

rozrząd ... sprawdzany był w końcu ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
tak, mryga kontrolka od immo, tzn ten żółty samochodzik z z kluczykiem

 

Czyli blokuje zapłon i silnik zaraz gaśnie.Posprawdzaj to co napisaliśmy i daj znać co się dzieje.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No i chyba będzie przyczyna nagłej awarii. Auto jak kolega Andrzej napisał ciężko przyspiesza a właściwie przyspiesza jakbym naciskał gaz i puszczał. Rozrząd jak najbardziej ustawiony prawidłowo 0.0 Natomiast Bipy -128 dają o sobie znać na 4 wtryskach :(

Trzeba by było pokrywę ściągnąć i sprawdzić złącza wtrysków. Możecie potwierdzić moje rozmyślania bo dziwne aby 4 wtryski padły na raz. Dodam, że dawki są w miarę ok.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A ja dalej myślę że odczepiła się rurka przy/w baku i zaciąga powietrze.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
A ja dalej myślę że odczepiła się rurka przy/w baku i zaciąga powietrze.

Tomek możesz co zrobić aby sprawdzić? Może to to :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Musisz dostać się do baku i sprawdzić... wysokie Bipy na wszystkich wtryskiwaczach z dnia na dzień to na pewno problem z dostarczaniem paliwa.

Napisz mi na PW Twój e-mail

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
rozrząd ... sprawdzany był w końcu ?

Dziś wymieniony, co do objawów szarpania podczas przyspieszania to bez zmian dalej to samo.

Mechanik radzi serwis VW

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Bipy -128

 

Nie dziwi fakt że przy takich bipach auto zamula i są kłopoty, natomiast dziwi fakt że są aż tak niemozliwie wysokie. Też mi się wydaje że może zasilanie wtrychów.

 

 

 

o co kaman radek...?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Dziś wymieniony, co do objawów szarpania podczas przyspieszania to bez zmian dalej to samo.

Mechanik radzi serwis VW

 

Kolego po sprawdzajcie wiązke od pompek możliwe że trzeba będzie styki poczyścić i podoginać. Jakiś miesiąc temu spotkałem sie z taka sytuacją w Touranie 2.0TDI też podczas przyspieszania dynamicznego autem szarpało nie miał mocy również były drgania, wystarczyło poczyścići i lekko podoginać wtyki od pompek i auto elegancko chodziło. Skoro mówisz że i są drgania karoseri i ten problem z odpaleniem mógł pojawić sie od pompowtryskiwacza.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności