krypek Zgłoś #61 Napisano 22 Stycznia 2011 Niby coś naprawił, ale nie może powiedzieć co i jeszcze za to skasował? Coś to jest nie tak. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lukisio Zgłoś #62 Napisano 22 Stycznia 2011 Niby coś naprawił, ale nie może powiedzieć co i jeszcze za to skasował?Coś to jest nie tak. Też tego nie rozumiem. Albo nie chce dziad powiedzieć albo naprawdę fartem odpalił i kasuje Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Patryk_ Zgłoś #63 Napisano 22 Stycznia 2011 Aleście mi temat zaśmiecili Immo też mogło w tym "maczać palce" Też tego nie rozumiem. Albo nie chce dziad powiedzieć albo naprawdę fartem odpalił i kasuje Sam jestem ciekaw co też wyczarował-może jednak powie to się pochwalisz Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kamilp83 Zgłoś #64 Napisano 22 Stycznia 2011 Też tego nie rozumiem. Albo nie chce dziad powiedzieć albo naprawdę fartem odpalił i kasuje Ja sobie wyobrażam, jak mógł to zrobić "Wielu producentów nie montuje już mechanicznych wyłączników wstrząsowych w swoich autach. Zastąpiły je sterowniki silnika, które odcinają elektronicznie dopływ paliwa do pompy. W niektórych modelach funkcję tę spełnia np. sterownik airbagów. Czy sterownik silnika można dezaktywować po kolizji, czy uderzeniu w przeszkodę? Najprościej zrobić to zdejmując klemy akumulatora, natomiast w przypadku poważniejszych zderzeń trzeba go wymienić." Ale to tylko takie moje dywagacje . Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
krypek Zgłoś #65 Napisano 22 Stycznia 2011 ...myślę że: fartem odpalił i kasuje Pozostaje tylko pytanie: Czy ta usterka nie "samo aktywuje" sie gdzieś na trasie?:hmm Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lukisio Zgłoś #66 Napisano 22 Stycznia 2011 Czy ta usterka nie "samo aktywuje" sie gdzieś na trasie? Też o tym myślałem, jeżeli dalej styk jest luźny to sytuacja może się powtórzyć Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
andrev75 Zgłoś #67 Napisano 22 Stycznia 2011 Witam wszystkich piszących w tym temacie, bo pech sprawił, że to mój pasek przegrał z polskimi dziurami. Dzięki za wpisy i porady, auto w końcu odpaliło. Jest jednak pewien problem, bo jadąc do chaty na trasie podczas wyprzedzania na 5-ce auto zaczęło szarpać. Szarpie tylko podczas dynamicznego przyśpieszania, jak rozpędzam powoli to nie. Na postoju odczuwalne są jakby większe wibracje silnika i spalanie na wyświetlaczu wzrosło z 1.0 na 1,4 1,5 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Przemek87 Zgłoś #68 Napisano 22 Stycznia 2011 wlasnie sprawdziłem wszystkie 3 kluczyki i na kazdym sytuacja wygłada podobnie. silnik zagada na około sekunde i gaśnie. jeszcze sprawdze ten sposób od @patryka Wyświetlają się przy tym jakieś kontrolki? Może padła kostka stacyjki? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lukisio Zgłoś #69 Napisano 22 Stycznia 2011 Andrzej trzeba auto pod kompa podpiąć raz jeszcze i zlogować. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
michu0910 Zgłoś #70 Napisano 22 Stycznia 2011 tak, mryga kontrolka od immo, tzn ten żółty samochodzik z z kluczykiem Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Rosa Zgłoś #71 Napisano 22 Stycznia 2011 Witam wszystkich piszących w tym temacie, bo pech sprawił, że to mój pasek przegrał z polskimi dziurami.Dzięki za wpisy i porady, auto w końcu odpaliło. Jest jednak pewien problem, bo jadąc do chaty na trasie podczas wyprzedzania na 5-ce auto zaczęło szarpać. Szarpie tylko podczas dynamicznego przyśpieszania, jak rozpędzam powoli to nie. Na postoju odczuwalne są jakby większe wibracje silnika i spalanie na wyświetlaczu wzrosło z 1.0 na 1,4 1,5 rozrząd ... sprawdzany był w końcu ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Patryk_ Zgłoś #72 Napisano 23 Stycznia 2011 tak, mryga kontrolka od immo, tzn ten żółty samochodzik z z kluczykiem Czyli blokuje zapłon i silnik zaraz gaśnie.Posprawdzaj to co napisaliśmy i daj znać co się dzieje. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lukisio Zgłoś #73 Napisano 25 Stycznia 2011 No i chyba będzie przyczyna nagłej awarii. Auto jak kolega Andrzej napisał ciężko przyspiesza a właściwie przyspiesza jakbym naciskał gaz i puszczał. Rozrząd jak najbardziej ustawiony prawidłowo 0.0 Natomiast Bipy -128 dają o sobie znać na 4 wtryskach Trzeba by było pokrywę ściągnąć i sprawdzić złącza wtrysków. Możecie potwierdzić moje rozmyślania bo dziwne aby 4 wtryski padły na raz. Dodam, że dawki są w miarę ok. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ormowiec Zgłoś #74 Napisano 25 Stycznia 2011 A ja dalej myślę że odczepiła się rurka przy/w baku i zaciąga powietrze. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lukisio Zgłoś #75 Napisano 25 Stycznia 2011 A ja dalej myślę że odczepiła się rurka przy/w baku i zaciąga powietrze. Tomek możesz co zrobić aby sprawdzić? Może to to Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ormowiec Zgłoś #76 Napisano 25 Stycznia 2011 Musisz dostać się do baku i sprawdzić... wysokie Bipy na wszystkich wtryskiwaczach z dnia na dzień to na pewno problem z dostarczaniem paliwa. Napisz mi na PW Twój e-mail Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
andrev75 Zgłoś #77 Napisano 3 Lutego 2011 rozrząd ... sprawdzany był w końcu ? Dziś wymieniony, co do objawów szarpania podczas przyspieszania to bez zmian dalej to samo. Mechanik radzi serwis VW Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
radek777 Zgłoś #78 Napisano 3 Lutego 2011 http://forum.vw-passat.pl/showthread.php?t=71262 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
emate Zgłoś #79 Napisano 4 Lutego 2011 Bipy -128 Nie dziwi fakt że przy takich bipach auto zamula i są kłopoty, natomiast dziwi fakt że są aż tak niemozliwie wysokie. Też mi się wydaje że może zasilanie wtrychów. http://forum.vw-passat.pl/showthread.php?t=71262 o co kaman radek...? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
MDZ Zgłoś #80 Napisano 4 Lutego 2011 Dziś wymieniony, co do objawów szarpania podczas przyspieszania to bez zmian dalej to samo.Mechanik radzi serwis VW Kolego po sprawdzajcie wiązke od pompek możliwe że trzeba będzie styki poczyścić i podoginać. Jakiś miesiąc temu spotkałem sie z taka sytuacją w Touranie 2.0TDI też podczas przyspieszania dynamicznego autem szarpało nie miał mocy również były drgania, wystarczyło poczyścići i lekko podoginać wtyki od pompek i auto elegancko chodziło. Skoro mówisz że i są drgania karoseri i ten problem z odpaleniem mógł pojawić sie od pompowtryskiwacza. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach